V moej ekspluatacii uzhe god, poka serjeznih problem net. Bili melochi: slomalasj plastmasovaja chastj shlanga podachi zhidkosti dlia mistja lobovogo stekla, iz- za kontakta ne rabotal zadnij dvornik, nemnogo teklo maslo, no eto iz- za dliteljnogo prostoja mashini u prezhnego vladeljca, servis pri prodazhe ne nashel defekt, 12 Ls i vse dela.
Horoshij dizajn, pojem/opuskanija sidenja voditelja oblegchajut semejnuju ziznj, kogda 2 voditelja, privlekateljnij vneshnij vid.
Iz minusov: nepredskazuem posle prostoja, inogda cherez 2 nedeli stojanki zavoditsia mgnovenno, inogda prihoditsia ''vesti peregovori''. zadnee okno suzheno, obzor mog bi bitj luchshe.
Rivok kak takovoj s 1.4 otsutstvuet, zato 6-7 L na 100 km.
Idealjnij variant dlia pervoj mashini, neboljshaja, sposobstvuet negonochnoj ezde.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
gadiijaas papeetiit tieshi taadu pashu fiatinju ... nez, vai shitam te fiatam ar plastmasa, kas ir virs tuvo/taalo gaismu lukturiem bij saplaisaajusi un sakaltusi deelj lukturiem jebshu nee?
Interesno a voskolko oboshelsja fiat,vse ze mashina ne staraja, no moznno bilo bi kupit' nemca za eti den'gi, nu konechno postaree,i gde Ti provodish teh.obsluzivanije?
pravilna pervuju masinu nado hu...uju, i ti takuju kupil. uspehov i nabirajsja opit
ar remontiem gan shitiem autinjiem laikam sarežģīti..
p.s. buutu vismaz latviski uzrakstiijis vai nu arii ar krievu burtiem, lai buutu vieglaak lasaams.
Fiat ir Fiat, rusa uz kuzava parādās jau pēc 2 Latvijas ziemām,pat pilnīgi jaunājiem eksemplāriem,un pie tam visādas sīkas problēmas ar ritošo daļu .elektroniku un t.m.l.T.i. SUDIIGA mašīna.
2003.g. martaa pa nelaimi iegadajos 850 2.5 vovo'92g. lidz ša gada janvarim uz remontiem izterēju 700Ls, neskaitot cik pats biju garažā nomocijos, ar visu prāsmi un pieredzi..un neskaitot bendžu ko norija tā cūka... Laimigs pardevu pa 3000EU un uzreiz nopirku Brava'97/1.4 - 2500EU
stāvoklis bija bēdīgs-ta ka nav dzinēja aizsargas, tās bija tik piedirsts, ka pirkšanas dienā dabuju ar buksieru vest garaža... pēc "mājas" totālas ķīmiskās ārējas un iekšējas tīrīšanas dabūju tīru un glītu autiņu. Dzinējā vajadzēja nomainīt sveces(2Ls-gab),noskalot karburātoru ar spreju un velāk Kemī auto servisā nomainīju abas priekšeijas svīras(2bukses un lodbalsts-vienā), arī sīksnas protams. Svīras -Skopiona-32LS/gab
nobraucu jau 7tkst. -problēmu nav..
benzīns-8L/100km
tagad atrodu fiat servisu kur galigi pa-leto remontē fiatus, uz Zilupes iel.7, bēt līdz šim brīdim nav vajadzības..
autoriem "brabusiem" vai "opitiem" nepaveicas jo tiem nav ne brabusi, ne jauni bimeri, vienkārši lai dračii uz smukam auto bildem:) nevis ne pa temu pirž...
visiem veiksmi!
laba mašīna bet zikai ziemā tajā ir auksti
mulkibas,kas teica ka fiati pec 1996gada ruse???mans fiats nertuse,startejas vienmer,no punkta A uz B aizbraukt var,ako vairak vajag???Imidzu?Pasizpausmi-luk esmu labaks jo man lepnaks auto neka tam kurs brauc ar sarusejusu opel kadet caravan???automobilis ir transporta lidzeklis pirmamkartam!!!Tie kas te zimejas ar 10kEuro vertiem autiniem iesaku aizbraukt uz ASV rietumkrastu un apskatities kas ir auto un kas ir Imidzs....
Ziemaa auksc - izrādās fricis izņēmis termostatu - 22 Ls. (fašisti!)
Durvju "kliņķi" vecajiem - lobās nost gumija, jaunajiem OK - apm. 15 Ls. viens.
Nopirku auto novembrī - slimojis vēl naf, izņemot augšminēto.