Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626 2.2i universāls 1989 Novērtējums: 7
Nopirku pirms gada par 1500 USD. Bija jau kādu 1.5 gadi lietota Latvijā.

Aprīkojums: centrālā atslēga (ar pulti, bet nav pakaļējām durvīm - pikapam), signalizācija, stūres lifts, stūres pastiprinātājs, bremžu pastiprinātājs, elektriskie logi, lūka (verama divos veidos), elektriskie spoguļi, kruīza kontrole.

Motors: 2.2 litru OHC (laikam 16 vārsti - neko daudz no tā nesajēdzu), patēriņš pilsētā 10-15 l/100km (15 ja spiez grīdā un izved no pacietības videejaas jaudas bemberistus), ārpus pilsētas 7-9 (atkarībā no ātruma).

Braukšana: priekšējā piedzīņa, uzrāviens labs, max esmu izspiedis 180 km/h (iespējams var vairāk), līdz 150 km/h uzrāviens normāls, tālāk jau sliktāks. Līdz 130 km/h braukšana normāla, ap 140-150 sāk just ka mašīna nav paredzēta tādam ātrumam (varbūt noņemot jumta reliņus paliktu labāk taču nedomāju ka daudz). Ja brauc divatā tad par jaudas trūkumu nevar sūdzēties, braudzot ar piekrautu mašīnu (5 cilvēki + pilns pikaps ar pekelēm uz kādu nepilnu 100 kg) braukt var taču pārāk pārliecināts nejūtos (varbūt ka neesmu pieradis - pārāk ar savu šofera talantu nelielos)

Tehniskais stāvoklis: izrūsējis (ne pārāk, taču baltai redz labi, pārkrāsota it kā neesot), rūsa tradicionālajās 626 unioversāla vietās (pakaļējā arka, pakaļējām durvīm stūrīts zem gumijas - netālu no roktura un stikla). prasās pēc piekrāsošanas (tik vecai krāsot laikam neatmaksājoties). Piekare varētu būt arī labāka (pac arī gan neesmu taupījis), taču iztikt var.

Labošana: mainīts viens pakaļējais amortizators (20 Ls ar darbu, lietots), labota rocene (jaunā trose - tā īsiņā 2 reizes plīsa tad atradu +/- ciešamu servisu kur mazdas taisa un uzlika pa lēto lietotu, jaunās troses vismaz īso nekad nepērkat), nomainīts 1 pakaļējais supports un visi bremžu kluči (kopā ap 30), vienreiz nocakarējās kaut kāds bloks (nerādīja vienas puses pagriezienus - 4 lati), atteica ventilators (bojāti kontakti, kaut kādu herņu nomainīja - 5 lati), un vienu gultni (25), jauns akulomotors (25) - kopā ap 115 Ls. Tas viss bija reālie defekti, tad es pats uzsitu lukturīti (priekšējais pagrieziens - 6 lati), un tad man izdauzīja pakaļējo stiklu 140 lati ar darbu (tas ir pats sāpīgākais 626 universāliem).

Papildus labošanai varu teikt, ka ja atrod +/- vietu kur labot tad nav īpaši dārgi, bet tik veca kā mana jālabo ir. Kā var redzēt sāpīgākā lieta bija huligānu izdauzītais stikls nevis piekares vai elektronikas remonts.

Mašīnas mīnuss ir ka pilna masa skaitās 1900 (tēvam līdzīga biku jaunāka ar pilnu masu 1700) - it kā starpība ceļu nodoklim.

Pašam mašina vairāk vai mazāk patīk (mana pirmā mašīna, braucis gan esmu pirms tam ar passat, sierra vairāk vai mazāk). Samērā dinamiska, ja prātīgi brauc pietiekami ekonomiska, pikaps viduvēji ietilpīgs (var salikt vairākus izjauktus velo, ja atloka benkus var arī gulēt). Tādas klases mašīnai netipiski daudz pribambasi (kruiza kontrole, el. logi, spogulji). Taču varēja būt labāka apkure, ziemā, ļoti uzmanīgi ar regulēšanu, ja pirms braukšanas var iesildīt 3-5 min tad ideāli, ja nevar tad kādu laiku jāciešās. Taču ziemā pie -30 leca ļoti labi (slēdzās vaļā tikai puse durvju - taču jutos ļoti labi uz pārējo fona jo varēju braukt)


Plusi:
dinamiska,
ērta lietošanā,
stabila, viegli vadāma,
ar rezerves daļām nav lielu problēmu (tipiskās mazdas detaļas par pieņemamu cenu)

Miinusi:
veca (un no tā izrietošās sekas)
sākas korozija (labi redzama un kaitinoša uz baltās krāsas)
dārgas pikapiem raksturīgās detaļas
piekare varētu būt labāka


Galavārds:
Ja būtu jāpērk jauna mašina pirktu atkal mazda 626 universālu (esmu universālu fans aiz to ietilpības), tikai jaunāku ap 93 gada un pērkot lielāku uzmanību pievērstu tehniskajam stāvoklim, kā arī censtos iztikt bez baltas krāsas. un vēlams tomēr būtu DOCH motoru.
askoldes @ 21.jūlijs 2003 0:00
Visi komentāri
 
arba 21.jūlijs 2003 20:44
0 0 Atbildēt

tā arī turpini - ar auto ar kuru jau pie 130 jūties nelabi , regulāri vajag sasniegt 180

Liellops 30.septembris 2003 10:42
0 0 Atbildēt

:) var vairaak!!!
man ir gandriiz taada pati, hečbeks. max=200 :)
nevareetu teikt ka juutos neerti pie liela aatruma, ljoti patiik braukt aiz labiem sponsoriem.
pirms tam braucu ar ford escort 84gads laikam, ar to bija bailiigi uz 160, bet tagad .... spied tikai

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti