Kas tas i, ka nevienas volgas naff? uzrakstiishu par 2410 mazliet - taa gan nebija man, bet faaterim, bet mazliet ar to iepaziities dabuuju... mazliet pabraucis esmu arii ar 21mo, bet tomeer imho nepietiekoshi, lai par to atseviskji raxtiitu...
un taa - 2410... bijushais taxi no riigas taxoparka, ar xvz kaadu nemazu noskreejienu, un uzstaadiitu gaazes iekaartu : )
speeciigs 2.5 litru 4cilindru rindas dzineejs ar 100 zs ! jaudu, un degvielas pateerinju ap 14-15 litriem pa pilseetu! : )
jaasaka, motors ir mazforseets, tb, griezt vinju jeegas nav, zirgu taapat nekaadu nav... toties no zemiem apgriezieniem diezgan labi velk... bremzes - nu tas ir atseviskjs staasts! visiem 4 ritenjiem barabaanu bremzes, kuras gar manzeteem laida skjidrumu, kaa rezultaataa bremzeeshanas bija ar sanesshanaam : ))piekare, kura reizi nedeeljaa jaaiesmeeree ar pressmasljonkaam...
hidrauliskais sajuugs, kuram arii paaris reizes netureeja manzetes, kaa rezultaataa skjidrums izteceeja, un sajuugs not working...
mashiina gan diezgan liela, dinamika gan vinjai nekaada, izspoleet arii nemaz nav tik viegli, piekare gan diezgan miiksta... nu nez, detaljas leetas, toties biezhi jaaremontee : ))
koroch, miskaste vien ir : ) btw, pie straujas bremzeeshanas uz briitinju iedegaas elljas spiediena lampa - tb ellja pa dzineeja karteri skalojas kaa samazgas pa ballju, un straujas bremzeeshanas rezultaataa dzineejs gaisu uzsuuc : ))
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Asas izjūtas man bija ar šādu Volgu, kad es kā skolnieks no laukiem instruktora pavadībā gasēju pa Rīgu. Vienu brīdi dabūju braukt pat bez sajūga, jo tas bija izbeidzies.
Arī ar sajūgu jautri - mūsējā bija tā nokauta, ka dažreiz krustojumu dragreisos Ikarusi spēja nokost.
Tas ir ši gada labākais apraksts!!!
jociigi ka priekseejaas nav disku bremzes jo ap to laiku prieksjaa vairs nebij"trumulj"bremzes.
Krievi tikai sogad nomainijusji Volgai prieksejo tiltu-pagaidaam atsauksmes labas,bet par jauno "iesprices"motoru...nikiigs,remonteejams,et braucams.Ne velti vinji savu auto sauc par barzu...
Manā īpašumā ir 1977. gada eksemplārs ar orģinālu 43000 km noskrējienu. Dabūju pagājušo ruden no īpašnieka, kuram vajadzēja iztīrīt garāžu. Par tik cik pēdējā skate bija ieta 1996.g. nācās aizvilkt uz servisu noregulēt, skati izgāju ar otro piegājienu (nācās nomainīt priekšējo buksi Ls 2.50).
Vienīgā ekstra elektriskā antena, bet man patīk ar tādu pārvietoties.
Volgai ir 2,4L motors. Tas tā...
Un zirgi arī ir 99...
Par baržu to Volgu sauc arī dīvainās stūres reakcijas dēļ. Es tā arī nevarēju pierast, ka pēc stūres pagriešanas mašīna sāk griezties tikai pēc brītiņa un tā pakāpeniski... Attiecīgi laicīgi stūre jāgriež atpakaļ, citādi tā mašīna turpina griezties :))
nu man arii volga ira! 1977 gada.lielisks auto ,ja to uztver taadu kaac tas ir.mans auto ir labaaks kaa dazhs labs fords,bmw ,audi vai kaac citas firmas super truper auto.kaa sveetdienas autinjsh vienkaarshi super.
nevienu negribeeju apvainot.PEACE
Pret volgu vajag attiekties filozofiski tad viņai nav ne vainas ,bet kā paši krievi saka, ja no volgas nekas netek, tad nav kam tecēt .
heh, man teev skadreiz uz volgas straadaaja un jamais ar teica - ja no volgas nekas netek taatad viss jau ir izteceejis:) Volga ir viscienijamaakais krievu peedeejo laiku auto, man personiigi volga ljoti patiik. gribeejaa itkaa vienu briidi pirkt 86 gada 2410 bet nu.... nopirkaas UAZ 452 un arii ir labi:)
PAR CIK ES VAREETU PAARDOT
Nostaļģijas mākts arī iepirkos 24to Volgu - kā pienākās, melnu, čupām hroms. Noveicās nopirkt no vienīgā saimnieka, kurš to vāģi bija ņēmis gultā blakus visus garos 32 gadus, kopš nopircis. Ar to ir domāts, ka bija saudzējis un lolojis, nevis drāzis. Vispārējie iespaidi - ekselents "zīmēšanās" rīks. Cienījama, pilnīgi nedinamiska un lēnīga piedalīšanās satiksmē.
Plusi:
Nekratās, negrab un nesmird salonā. Pasažieru vietas aizmugurē brīnumērtas un plašas - pie tam pakaļējais sēdēklis ir konstruēts kā dīvāngulta - ar atsperēm :).Norullējot priekšējo sēdekļu atzveltnes horizontāli, sanāk divas diezgan perversas guļvietas punduriem ar mugurkaula defektiem. Pozitīvu iespaidu atstāj arī unikālais, nepelnīti aizmirstais risinājums - vēdlodziņi priekšējo durvju stiklojumā. Stabili bleķi, pārkausējot vienu Volgu, varētu uzbūvēt nelielu Latvijas karaflotes lielgaballaivu. Konkrēts dzinēja griezes moments - ar pilnu salonu ne pārāk nobarotiem pasažieriem uzsākt no vietas mierīgi var ar 3 pārnesumu (ja tas tā ir sanācis ieslēgties 1. pārnesuma vietā)
Trūkumi :
Rijīga govs (toties var gāzt bākā jebko, kas deg, sākot ar 92, beidzot ar 98, nekādas atšķirības).
Īpatnēja reakcija uz stūri - bija jau aprunāts augstāk.
Pilsētas satiksmei - gonkas pie luksaforiem, parkošanās šaurās bezizejās - apsolūti nederīga.Bišku trokšņi no motora nāk salonā.
Pēc pirkšanas izdarītie darbi - priekšējās piekares gultņu, šenkeļu un blīvgumiju, pakaļējo pusasu gultņu, sajūga diska, kurvja, izspiedējgultņa, kardāna krustu,visu bremžu un sajūga cilindru, bremžu loku, eļļas motorā, kārbā, tiltā, nomaiņa.Antikorozija.
Plānojas - salona apšuvuma,durvju apšuvuma nomaiņa. Laikam nobriedīšu arī uz pārkrāsošanu.
Ā, "ōriģinālā" bija arī gāzes iekārta, nesertificēta, uz apskati nācās nomontēt, atpakaļ laikam nelikšu.
Labdien! Meklēju Baltas VOlgas GAZ 2410 īpašnieknu! Vēlos sarunāt nelielu sadarbību saistībā ar filmas filmēšanu. Ja šeit ir kāds šī brīnišķīgā auto īpašnieks, vai zina kādu pie kā vērsties, lūdzu dodiet ziņu!
29323095