yo!
Smuka jauna mashiiniite! Neliela ar 1.6 beziindzineeju!
+ Ekonomiska
+ Diezgan dinamiska
+ Aizmuguree daudz vietas
+ Salonu diezgan eerti var paartaisiit par 2- guljamo gultu.
+ ietilpiigs bagazhnieks
- Viegla (pie liela aatruma nevar savaldiit)
- Pietrukstas 6 aatrums
- Drausmiigi daargas detaljas
- Leens serviss (>2 meeneshi taisiija, kad uz jumta noliku)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un tas ir viss, ko varēju pastāstīt par šo auto?
Tas ir vieniigais kas ir staastaams par sho mashiinu:) Manupraat mazinja, kuutra mashiiniite, domaata namamaateem uz veikalu ko braukt.
Es gan nedomāju, ka viņa ir kūtra. Domāju, ka diezgan dinamiska un ņipra. Vienākrši gribējās zināt ko vairāk par šo auto, jo pagaidām tas ir pieņemamākais varinats no jauniem mazauto. Gan cenas gan aprīkojuma ziņā.
Un kāpēc liki uz jumta, ko???
Nu auto nav ne vainas... :) man gaume vieniigi ir uz lielaam mashiinaam!
Uz jumts ... nu taa sanaaca :)
Ar šitādu (2000g) braucu, kamēr laboja manu Mazdu. Ar šitādu (1998g) un 1.8 braucu senāk. Ar 1.6 īpaši uz priekšu neiet, bet vismaz 90% Rīgas braucēju krustojumos atpaliek (tātad viņiem neko ātrāku arī nevajag). 140kmh spēj uzcelt pietiekami ātri (nesalīdzināsim ar BMW M un Supru, protams) un turās labi pat uz risēm iebraukta ceļa. Un ātrāk braukt nevajag. Ar 1.8 esmu mēģinājis arī 180km - tad stūre paliek nepatīkami viegla un neinformatīva.
1.6 jauktajā režīmā (es īpaši sēņojoši nebraucu) ēda zem 7.5l/100km.
Starp citu auto arī nemaz tik viegls nav ~ 1.2 tonnas pašmasa.
interesanti ko tu darītu 1,6 dzinējam ar 6 ātrumu ?
Man mazada 323F 1.8 1991 gada
Shobriid nemos remonteet un ziepes lielas. Viens priekseejaa ritenja gultnis vien maksaa ~30 latus, bet aizmugureejais - 120 (paldies dievam, nav jaamaina). Amortinji daudz maz sakariigi maksaa leetakie - 45 lati.
Visas detaljas vismaz 2 varianti - mainiiju miroingalvu - tai vispaar esot mega daudz variantu. Gross auto servisaa sanaaca kashkis ar meistariem - nesataisiija noteiktaa laikaa autinju (joprojaam nav sataisiijushi) un sho varinatu deelj ir gruuti ar vinjiem striideeties, jo kaa lai es - vienkaarsh cilveeks zinu, cik daudz to iespeejamo detalju varinatu ir. NEVIENAM NEIESAKU BRAUKT AR MAZDU UZ GROSS AUTO.
Bet citaadi Mazda 323 ir super auto - beras kaa traka, maksiumaalais aatrums nav noskaidrojams, un pacietiigie var arii ekonomeet degvielu
par to ka beras ok, kaadas 10sec liidz 100 km/h ar1.8 nu braucams, neluuzt nemaz taa, prieksheejaas paceljamaas lampas ziemaa shad tad nevar atveert )
Njaa, Mazdai tieshaam nav ne vainas. Braucu ar taadu jau tresho nedeelju un uz spidometra 1500km:) Pagaidaam, skiet, ka taa mazaak par 8-iem litriem neeed, bet nu taa jau veel jaaiebrauc. Manupraat, savaa klasee shobriid tirguu viens no reaalaakajiem variantiem...
NU par ekonomisku vareetu nosaukt pasha auto cenu, bet ne degvielas pateerinju... 1.6 komplektā ar automātu nepēj vidēji mazāk par 8 l tērēt ... pilsētā sanāk visi 11 l ...
veciit tev tas leanius serviss bija laikam M-motors ... a tagad ir arii Aura auto ... spaarnu 1 dienas laika salaboja un paarkraasoja...
Vispaar par par iipashi ekonomisku arii nevaru sho auto nosaukt. Ar ziemas riepaam visi 10 litri uz 100km sanaak- tas gan tiiri pilseetaa....
mums darvā ar šitāda ir no 2000.g
nodzīta ~160k
problēmas, kaut kādi sīkumi ir kas neiet, bet savādāk tīri tā neko...
dzinējs 1,3 ben. - biki pamazs, bet ja piešaujas tīri labi pa rīgu va pabraukt (lasi: krustā nepaliksi pēdējais), degvielas patēriņš, skaitās vidēji 7,5 l, bet reālo nezinu - firmas degviela tiek svilināta, bet kaut kas uz to pusi varētyu būt...
Zinu vienu ka uz šosejas ja negribās nekur skriet (lasi: ievērojot atļauto ātrumu) var baigi smiku pabraukt un zupīte ar diezgan minimāli tiek ēsta
... bet ja virs 120 km ej un vēl gribi kādu līdzigā ārtumā dadzūit, būs pagrūti, bet visu var apgūt... ;) man tas prasīja ap 200 km, it sevišķi ņemot vērāk ka no tiesību iegūšanas esmu nobrucis tikai ~1000 km :)
par detaļām..
dārgas maitas - priekšējā fāra ~100 Ls, visa vaina bija tajā ka maziņa ķepiņa bija nolausta un nevarēja noregulēt lukturi, līdz ar to TA nespīd.. :)
starp citu TA iet normāli (ja neskaita faru), ņemot vērā ka auto ir visu lietošanā, tas nozīmē ka īpaši taupīta tā netiek...
Nu man ir 1999.g. 1,4 DOCH 16W. Nu piekrītu par to ņiprumu, ka gribas jau vairāk, bet nu ir ok.... Savus 130 iet bez problēmām, vienīgais mīnuss ir Mazdu nelaime, ka tā pie lila ātruma ir skaļa.....