Vecs, kaa naave, apruuseejis, izgrabeejis bija shis VW Passat universaalis ar 1.6 litru diizeljsirdi.
Vieniigais, ko varu teikt par sho auto ir tas, ka shis auto bija kaa leets paarvietoshanaas liidzeklis no punkta A uz punktu B vajadziibas gadiijumaa liidzi panjemot tonnu ar mantaam. Iznjemot to, ka lai cik arii paarsteidzoshi neliktos prieksh tik nesportiska auto, bet shis auto ljoti stabili tureejaas uz grunts celjiem, taisnos posmos, kaa arii slaidos liikumos vareeja mieriigi braukt turot pedaali griidaa.
Plusi
- mazs degvielas pateerinjsh
- ljoti stabils uz grants celjiem
- daudz vietas bagazas nodalijumaa
- var ljoti viegli apgriezties shauraas vietaas
Miinusi
- aatraak par kaadiem 140km/h nepabrauksi
- uzraaviens galiigi nekaads
- neerta seedeeshana
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
VW un Audi sēdēšana nekad nav bijusi līmenī. Liekas ka uzlabojusies tikai pēdējos modeļos. Tas pats Golf2/Passat, Audi80 80 gadu ražojumi vadītāja sēdēšanas ziņā ir krietni tizlāks kā tas pats Kadets
Tādi nu tie 1.6D motorīši ir - ekonomē, bet tas arī viss. Ja tas ir primārais nosacījums auto iegādē, tad O.K., bet, ja gribas arī reizem pagonkot - galīgi garām.
P.S. Nebrīnītos, ja tāds PASSAT nokalpotu vēl gadus 10...
To Kainsh:
Motoriem 1.6D nav ne vainas un pietiekami jaudīgs.Vienīgais passats ir pa smagu priekš tāda maziņa motoriņa.Iesaku izmeģināt pabraukāt ar pirmo golfu,tad gan tev būs ko pateikt par šo dīzelīti...
Kāda jēga piekasīties vārdiem???
Pats esmu braucis 2 gadus ar GOLF II un varu teikt vislabākos vārdus par šo motoru. Bet - PASSAT tiešām ir par smagu priekš 1.6D.
Nu mans pirmais auto bija tads pats pasatāts kā Mareka,vienīgi mazliet jaunāks un ar turbīnu,pilnīgi to pašu varu teikt arī par savu bijušo auto vienīgā atšķirība tāda ka ar turbīnu viņu gluži par nīkuli nosaukt nevar,uzrāviens ir diezgan labs,pie vēlēšanās varēja arī ar kādu paskrieties.