Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 80 1989 Novērtējums: 7
Audi 2,0i 1989.
audi nopirku pirms apmēram gada. Pirms tam braucu ar Ford sierinieku. ko lai saka, šķiet esmu vareni iegrābies.
Nomainīju hidrokompensātorus, zobsiksnas spriegotāju un vēl dažus štruntus. Likās nu gan braukšu, bet nekā!
braucot šis gaitā pēkšņi noģībst. Izrādījās degvielas spiediena regulators nospraga. servisā saka, ka tas sērkociņ
kastītes lieluma kakucis jauns maksājot 160LS
Izdevās dabūt lietotu pa 10. karoče šis remonts plus lambda zondes maiņa plus citi sīkumi pavilka uz kādi 200LS
Pagāja daži mēneši un nācās remontēt ari piekari.
Pakaļējā tilta bukses, dzinēja paduškas, praktiski gandrīz visas iespējamās gumijas. Vēl125LS. Nomainīju arī priekšējos bremžu klučus un granātu piļņikus. Tuvākajā
nākotnē būs jāmaina arī kārba. troksnis no tās nāk neciešams. pakaļējo bremžu suportam noķīlējies rocenes
mehānisms. Spidometrs arī nedarbojas. Esmu pieradis noteikt ātrumu pēc tahometra. ir arī kaudze citu nepatīkamu
sīkumu.
Neiesaku pirkt autiņu Rumbulā.
Tomēr uzskatu, ka audi ir teicama mašina. Ar Fordu nevar salīdzināt. sierinieks noteikti bija komfortablāks, bet Audi ir AUDI. To vadot var gūt baudu. Pārējie rij putekļus.
Bljemba @ 17.augusts 2003 0:00
Visi komentāri
 
superb 17.augusts 2003 14:05
0 0 Atbildēt

2 Bljemba
Tā nu ir ar tiem lietotajiem. vainīga jau nav Rumbula vai citi tirgotāji, bet mūsu pirktspēja. Ir jau Vāczemē arī Audi no tā paša '89 gada ļoti labi un uzturēti, bet vai mēs tos pirktu par kaut vai 500 eiro dārgāk? Esam taču pieradināti, ka tāda un tāda gada un markas mašīnai jāmaksā tik un tik. Rezultāts kā vienmēr zināms.. Otra lieta ir tā, ka tik veci auto ir nobraukuši atbilstošus km un tie sāk lūzt cik nu kurai markai tas raksturīgi. Domāju, ka jo vecāka gada auto izvēlamies, jo tam jābūt vienkāršākam, ar lētām rem.izmaksām un bez tūningiem vai citiem "navorotiem".

Romiqe 17.augusts 2003 21:03
0 0 Atbildēt

~sierinieks noteikti bija komfortablāks, bet Audi ir AUDI~

Mjaaa, dzelzains arguments visam ieprieks sarakstitajam :))))), izskatas pec sevis mierinasanas par nejedzigi izmestu naudu :)))))

Bljemba 17.augusts 2003 22:25
0 0 Atbildēt

pilnīgi piekrītu,tā ir nejēdzība.Tačkas tiek vērtētas tikai pēc modeļa un izlaiduma gada.Es būtu ar mieru maksāt par mašīnu dārgāk par piņemto tirgus cenu,droši zinot,ka tā ir atbilstošā stāvoklī.diemžēl šāda iespēja auto tirgos cik zinu ir apšaubāma.
Tomēr Audi ir viena no labākajām auto markām,kā lai savādāk izskaidro audi popularitāti.Cik pa ceļiem ripo 18 gadīgu un vecāku pežo,reno,citroen un taml.a audi cik uziet!
Tas arī kautko izsaka.Par žiguļiem un moskābeļiem nerunāsim,to īpašnieki parasti ir automīļi fanāti.

Qued 18.augusts 2003 8:57
0 0 Atbildēt

Bljemba - nevaru piekrist, ka Audi kvalitātes (labuma) rādītājs ir šo auto daudzums uz ceļa. Sen zināms, ka latviešiem labu laiku bija širmis ciet uz vācu auto - masveidā tika iepirkti vw un audi, nemaz neapskatot citu marku auto.

Kamikadze 18.augusts 2003 10:25
0 0 Atbildēt

vo, vo, audi un vw daudzums uz celjiem nebuut neraada to, cik laba ir taa mashiina ... man, piemeeram, riebjaas, ka autoplachos ir tikai vw, oooo, bmw un veel mosh mersiishi dabuujami ... paareejaas markas ir jau krietna eksotika :(

Kasinsh 18.augusts 2003 11:01
0 0 Atbildēt

Žēl, ka tev nācies izgrūst tik daudz naudas remontiem par šo auto. Parasti gan tik traki nav, jo savedot tādu AUDI 80 kārtībā pēc pirkšanas ( es domāju - apkopes) var iekļauties apmēram 100 LVL robežās. Protams, ja tas ir normāli ekspluatēts auto.
Arī man ir bijusi tā laime braukāt ar tādu, bet tik rūgtas atziņas nav.

P.S. Lai cik arī tas bēdīgi nebūtu, ja gadījumā pārdosi savu brīnumu, iespējams, ka nākamais īpašnieks būs laimīgs par pirkumu, jo vairs nekas neplīsīs ( viss būs nomainīts)...

Brabus 18.augusts 2003 17:10
0 0 Atbildēt

To Bljemba
Man rodas jautājums;kāda jēga bija pirkt tādu miskasti?Vai tad jūs pirms pirkšanas nemaz nepabraucāt kādu gabaliņu,tur tāču visam būtu traki jāgrab??? Sirniks pat blakus nestav kvalitātes ziņā ar Audi,vienīgais piekare tam ir maigāka.Bet tādu mašīnu ,kāda tev ir šobrīd es labprāt nopirktu.

arba 19.augusts 2003 11:14
0 0 Atbildēt

tipisks 14 gadīga audi stāsts un ja kāds stāsta ka izdod remontam mazāk - vai nu viņš neskaita naudu, vai vēl sliktāk brauc bez amortizatoriem, nemainītiem vārstu kompensatoriem, bez lambda zondes u.t.t. jo auto uz priekšu iet jau tāpat, tikai nedaudz vairāk šūpojas, auksts motors nedaudz grab, un benzīnu vairāk ēd
2 lieli audi plusi
1) var rmontēt remontēt remontēt un braukt mūžīgi jo vizuāli (cinkots ) ilgi izskatas labi
2) salons pat pie ļoti nojāta auto saglabājas kluss

Kamikadze 19.augusts 2003 15:39
0 0 Atbildēt

Arba, salons tieshaam nojaatam audi 80 vareetu saglabaaties ljoti kluss, jo auto taksh nekur nekust ;) cik ta tur veejsh speej pagrabinaat staavoshu auto? :)

ursis 22.augusts 2003 18:20
0 0 Atbildēt

ja nomainiiji"integraalo benziina spiediena regulatoru" s*x pa 10ls..esi gatavs mainiit inzektora galvu-jo gaisa meeriitaaja potenciometru atseviski nedabuusi.tos cjeko kompis un ja nezin kaadaa staavokliii gaisa meeriitaajs ,tad saak "raustiit"benziina spiedienu-tas atsaka pirmais.jo lielaaka slodze jo lielaaks spiediens.siikaak nespeesju te uzrakstiis.paies apmeeram 1 gads.tad mekleesi inzektora"galvu"uz kuras buus arii tas regulators jau komplektaa.man tas maksaaja 45 ls +diagnostikas un darbs ap 40ls.
taa tikai mana pieredze,mozj viss buus labi:)

Dima 28.augusts 2003 11:04
0 0 Atbildēt

Hey :)
Man bija tads pats stasts ar liidzigo autinju arii 2.0 A80. Viss ko tu stasta ar manii ir noticis plus pie tam ljambdu man nacas mainiit divas reizes, tachu kompensatorus nebija veel jaamaina, ar baroshanas sistemu shitajem ir suudigi jo ir mehansika ieshprice kas medz novecoties diezgan pamatiigi, reguleshanai un remontam iegulgiju kaaaaudze naudas, pec katras iztereetas 200Ls cereju ka nu tagad tochna ruules bet ta muuuce katru reizi atgadinaja ka ne kaa taada ne bus
neperkot autinju 2000 gadaa sakumaa par 2500$ kas vel tolaik bija tiiri laba naudinja, braucot gandriz divus gadus nacac ieguldiit gandriz tik pat daudz
lai karba paliiktu klusaaka ielej letaako mineralu elju un rule uz nebedu, nesteidzies mainiit karbu, ja bus gruuti robus parsleegt nomaini to mehanismu ar darbu kaadi 25Ls maksaas
Tachu salons kaut ir patiikams un izturiigs, toties piekare ir grabeklis neskatoties uz labu skanjas izolaciju! neticeit nevienam ka taa nava, pat ja visu nomainiisi ne figa labaks nepaliiks

andrjuha 10.septembris 2003 2:39
0 0 Atbildēt

Man ir Audi80 1,8i 1883, ko pirku 1995. ar nobraukumu 130000. Jāsaka, ka braucu vēl šobaltdien (310000) un visumā esmu apmierināts ar Audi. No 1995. līdz 2002. auto bija tikai manā vadībā un servisā iegriezos vienreiz - divreiz gadā nomainīt gumijas (lauku ceļu iespaidā), smagākais bija sajūga maiņa. Šogad iznāk dalīties ar vienu čomu un autiņš sācis nenormāli brukt, katru mēnesi servisā atstāju pa 50-100 latiem. Nezinu, vai tas ir vecuma, nobraukuma vai čoma iespaidā. Joprojām esmu AUDI fans.

bljemba 16.oktobris 2003 21:23
0 0 Atbildēt

Ir pagājis neliels laiciņš,bet re ko man vēl nācās izdarīt:
Ātrumkasti nomainīju-105LS
Apakšējais šarnīrs+bukses-37LS
Vēl notika tāds kuriozs,sadomāju nomazgāt tačku.Bija silta diena.Uzlēju aukstu ūdeni un saplīsa priekšējais stikls.
Vai nav košmārs?!

Shearer 13.decembris 2003 15:07
0 0 Atbildēt

man tikai njirga naak par shitiem "gudriniekiem", kuri baazh afigenno pikji taadaa lamataaa. Pareekjini cik jau esi iegaazis tajaa shrotmobili! Nav tachu nekaads 96 gada audi, bet gan 15 gadus vecs luuznis. Vajadzeeja no vinja laiciigi atkratiities, nevis remonteet.

jauninjais 17.decembris 2003 9:19
0 0 Atbildēt

Man jautājums kā var pateikt, kad lambda zonde ir nonīkusi? Kādas ķibeles sāk parādīties?

Mefistofels 13.aprīlis 2004 10:33
0 0 Atbildēt

Es ar taadu braucu jau Treso gadu katru dienu, ap 40 tk katru gadu sanaak nobraukt....kopaa krietni paari pa 100 tk.
Bukses jaamaina katru gadu....bet motors aciimredzot kaa paveicas - man motoram pa tiem entajiem tuukstosiem reaali veel nekad, nekas nav sapliisis. Ir nomainits tikai viens gultnis generatoram un viss. Paareejaas reizes motora paarsegs atveerts valjaa tikai, lai veiktu tekosaas tehniskaas apkopes - ellja, siksnas, sveces utt suudinji.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti