Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford orions 1991 Novērtējums: 7
Pirms 2 gadiem nolēmu pāriet uz dīzeli, jo daudz jābraukā bet benza dārga. konkrētas izvēles nebija, dārgu baidijos pirk un nolēmu sāk izmēģināt ar vienkāršu dīzelīti. patrāpījās 1,8 orions. nobraukti tagad ir ap 65 stuki. braucu ikdienā gan ziemā, gan vasarā. pa so laiku esmu veicis šādus remontus: zobsiksnas maiņa+3 roliki autofavorītā 100ls, priekšējais gultnis ar darbu 15ls, ģeneratora remonts 40ls, smidzinātāji (pirku srotā 4gab pa 10ls), sūkņa remonts 70 ls, bremžu slauka 17 ls ar darbu. iemaucu vienam pakaļā un izbliezu abas lampas. lampas var nopirkt jaunas pa 15ls katru. ieliku pats. bremzu kluci 8 vai 9 ls, neatceros. nomainas baigi primitīvi var izdarīt pats un nav jābūt izcilam inzinierim. nu protams ellas un filtru maina. gaisa filtrs jāmaina regulāri pēc 20 stuki, maksā ap 4-5ls. tad vēl sovasar pirms tehniskās bukses kādas 6 gab, katra maksā 5ls. vēl kaut kādi elektroiekārtas sīkumi.
visumā rezerves dalas ir loti lētas un var nopirkt jebkurā veikalā.
sūkņa remonts un smidzinātāji bija pasa mulkība, jo saklausijos visādus dīzeļu speciālistus ka vajag liet salarkai piedevu un es sāku gāzt klāt uz nebēdu.
kas man patīk:
+masīna vienkārša kā pieckapeika, iznemot motoru, visu var taisīt katrs pēc saviem ieskatiem vai pie kaktu meistariem vai civilizētos servisos, vai arī pats, atskirība lielāko ties būs cenā.
+lēta ekspluotācija, viegli nopērkamas rezerves daļas;
+lēts pārvietošanās līdzeklis- pa soseju rij zem 5 litri, pa pilsētu 6 ar kapeikām;
+nav zēl p.. t pa celiem un bedrēm;
+nevajag kasko, tāpat nezags;
+esmu kautkā ievērojis, ka fords nekad nepaliek uz ceļa. ja kautkas birst, tad lēnām, tā ka pats var aizbraukt līdz servisam.
un -
- nav nekādi izcilie navaroti,
- samērā lēns, ja jāapdzen, tad kārtīgi jāsagatavojās,
- rūsē pakaļējiem riteņiem arkas un sliekšņi,
- sūdīga elektrosistēma,
- ziemā salst ciet durvim atslēga,
- ziemā svīst logi,
mans ieteikums dīzelistiem- neliet nekādas piedevas degvielai un motoru remontēt dīzeļcentrā (tur cenas nav nemaz tik traģiskas) vai speciālā dīzeļu servisā.
visumā sakarīga mašīna, ja neuztrauc tās vizuālais izskats un galvenā prasība ir pēc iespējas lētāk nogādāt savu pakaļu no pkta A līdz pktam B.



petjka @ 21.augusts 2003 0:00
Visi komentāri
 
Kaspars 21.augusts 2003 17:32
0 0 Atbildēt

Izklausās, ka riktīgs darba rūķis tas ORION!

Vispār jau nekādas vainas auto kā tādam. Vienīgais, kas biedē, ir nostāsti par it kā sarežģītajiem un mazjaudīgajiem 1.8D motoriem.

Kamikadze 21.augusts 2003 17:58
0 0 Atbildēt

nu pag, escortam taapat kaa orionam bij gan turbo gan neturbo diizelji attieciigi ar 90 un 60 zs

madoniets 25.augusts 2003 12:48
0 0 Atbildēt

Forša mašīna.Pats pa 3.gadiem nobraucu 100t/km.Ja neesi nodzitu nopircis lielu problēmu nebūs.Samelots nav nekas.Tikai Orioni ganlidz parejai uz Eskort ir tikai1.8D bez turbīnas.

edviiins 7.oktobris 2003 16:40
0 0 Atbildēt

Braucu ar eskortu 1,8 D trešo gadu, ko teikt? Nobeidzu sūkni ar sliktu dīzeleni, taisīju Dīzeļcentrā, esmu apmierināts, tagad skatos ko leju bākā, ar degvielas piedevām neiesaku aizrauties, labāk ieliet kārtīgu degvielu. Jāstās lai degvielā nebūtu ūdens, ti filtru jāizlaīž pēc katriem 1000 km UN ŪDENS BŪS. Braucu daudz, gan ziemā, gan vasarā, iespēju robežās remontēju pats, daļas piejemas, cenas....kā kur...
Ja daudz jābrauc, atmaksājas

Brackus 11.februāris 2004 12:12
0 0 Atbildēt

Ko tad jūs džeki ar to degvielu čakarējaties?????
Braucu 1 gadu ar 1991/92 gada 1.8D Orion, leju tikai NESTE vai AStartē ar piedevām, tfu, tfu neko tamlīdzīgu neesmu pārdzīvojis.Nekādas pripravas - tas laikam jāievēro uz mūžu.
Mans autiņš it kā ar navarotiem - kruīzs, logi, spoguļi - elektriski, gāzes amortiņi, ļitaki ABS un tml., bet vēlos tirgot, jo pašauri......
Raksta autoram - viss pilnīga taisnība, it sevišķi par rūsu, atslēgu aizalšanu un uzrāvienu.

aukstais 16.marts 2005 15:37
0 0 Atbildēt

man ir orion 91 gada. Vasaraa jau labi, bet ziemaa taa nu ir kaa ir gadaas, ka arii no riita nesanaak palaist. Ruusee gan šis pamatiigi sliekšņi, arkas, maneejam arii lanžeroni jau bija beigti, bet parmetinaju un atkal taakaa viss kaartiibaa. Begvielas pateeriņš gan ir unikaals pilnu baaku ka pieleju par to var aizmirst. Ja kaade domaa šitaadu autiņu pirkt ta iesaku uzbraukt uz estakades un kaartiigi paarbadiit apakšu, itsevisķi aizmuguree - visi viņi ir saruuseejuši.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti