Motors 2,5T (193ZS). Paterins pilseta ~10-12l, arpus ap 9-10l, mereni atri parvietojoties, var jau protams ari uzkurinat kudish vairak... Atvests no Vacijas pirms pusgada.
Auto tika pasutits Vacija Micubishi Pajero vieta, par kuru nevisai labu atsauksmi var lasit attieciga sadala.
Auto izvelei divi galvenie nosacijumi bija: auto vajadzeja but izturigam un komfortablam. Par labu sim Volvo, bija ari apstaklis, ka auto ir restailingots 850 modelis, kuru razoja jau ar 90o gadu sakumu un resp. pa gandriz 10mit gadiem tam vajadzetu but izslimojusam jaunu modelu slimibas. Sai zina mani apsverumi attaisnojas.
Tatad pirmie iespaidi, salidzinajums, protams, nekorekts, bet salidzinot ar Pajero 2,8 dizeldzipu sis ir vienkarsi rakete, pie tam atskiriba no dzipa, tiesam, komfortabla rakete... Auto ir gana jaudigs lai nebutu jakaunas ne pilseta, ne uz trases. Pie tam 2,5litrigais zemspiediena turbo dzinejs velk jau no apaksas, nav ka ierasts maza tilpuma turbomotorus jagriez lidz 4k apgriezienu.
Ipasi jaatzime si auto pasiva un aktiva : ) drosiba. Perkot so volvo ipasi jaskatas lai auto nebutu sists purns, jo lai sasniegtu augstus drosibas raditajus tika pielietoti, ta teikt, vienreizlietojams detalas, kas slapeja trieciena speku, ja auto ir sists un sazin kadi kulibini to ir atjaunojusi, tad pavisam drosi var teikt, ka sie elementi savas funkcijas vairs nepildis... Nu un gaisa spilveni ari esot taisiti ar aprekinu, ka pasazieris bus piespradzejies, tapec to der neaizmirst. Sitas visas gudribas man sastastija pardevejs, tada veida netiesi apstiprinadams, ka auto tiesam nav bijis dauzits... Ak ja AirBagi ir 4gab. Bet auto ka zinams tiek pirkts lai brauktu nevis dauzitu...
Pirmais iespaids baigi daudz visadu podzinu, tas laikam raksturigi skandinaviem : ) Bet valas brizos, to visu var fiksi un atri apgut...
Ir pretbuksesanas iekarta Tracs, atsledzama, kaut atslegt neredzu nekadu iemeslu. Klimatakontrole. 4pakapju automats ar 3is rezimiem.
Mainiti ir stabilizatora balsti, amortizatori un bremzu diski, bet tas bija all inclusive pievilcigaja cena un nesagadaja parsteigumu. Jasaka, ka remonta un materialu cenas ir augstakas, ka friciem, bet ceru ka to attaisnos reti servisa apmeklejumi.
Pamata auto neesmu vilies, dzivosim redzesim...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Arī gribu tādu vāģi, varbūt kādu gadu vecāku ( finanšu dēļ),bailes vienīgi no apkopes dārdzības(?). Nesapratu, kāpēc tikai 7 balles?
Apkope tiesam padarga, par cik veikta 'Musa' un netalu no laukiem 'Signala' (Lazdona).
Bet 7 balles ir objektivi, 10 liktu jaunam MB :). Tas ka te vairums saviem shrot-opeliem un citam vecam kakam salikusi 7-9 balles, imho, ir vienkarsi nozelojami...
Kas tev autor ko nožēlot? Kāda tev daļa - cik balles kāds liek savam vāģim?! Nebāz savu ožamo tev nesaprotamās sfērās...
ranger, piedod, bet neviens shrotvagena ipasnieks nenoradis ko man domat.
Man ir nesaprotami ka var ielikt, teiksim, 8 balles par 14 gadigu 323 mzdu, kas jauna ir luznis pec definicijas...
Nu jauns Mersedess ar tad jau tik uz kaadi 8 velk, jo ir RR, ir Ferrari... :P Nu karoch sviests... Runa iet par to, ka atziimi ir jaaliek par to, cik konkreetais auto ir atbilstossh taa cenai un vai pilda funkcijas kas tam, par doto cenu un izmaxaam buutu jaapilda!
Neredzu nekaadu iemeslu nelikt 10-20 gadiigam auto pat 9 un 10, ja tieshaam, nopirkts par, teixim, 150Ls un remontos 2 gadu laikaa ieguldiits, teixim, 50Ls... :P Nu kaapeec ne? :P Taakaa nav ko te spreegaat, taapat absoluutu veerteejumu neviens te nevar ielikt! :|
Bija jau tādi PALICHi šeit.Kaut kāds lunis un borzītājs ar 14gramus smagām smadzenēm. Interesanti ar ko pats agrāk braucis, moška ar BENTLEY!? Man gan liekas, ka tas atkal ir kāds kārtējais pumpainais tīnis, kurš šķirsta autokatalogu un pēc tam gudri izsakās par sev iepatikušos automobili(kaut varbūt pats nemaz braukt vēl īsti nemāk), neaizmirstot nolikt pārēkos auto.
iLZĪT cik ir pareizais smadzeņu svars? Var jau arī piekrist NW, bet par tām ballēm te tik tiešam daudzi pārspīlē.
+ vēl nesaprotami uzbraucieni no ilzīšveidīgajiem :)
Vahhh, kadas emocijas :). Es tikai vienu nesaprotu, kapec Ilzhuk, tev vajag man uzspiest savas domas, kapec tu nepienem, ka es verteju auto savadak?
P.S. Tiesibas man ir 14 gadus un sis ir mans 6ais auto.., ben nu ko tur daudz kada tam nozime :)
Japiekrīt Paličam. Šeit tiešām daudzi ir stipri pārvertējuši savus braucamos. Protams, ka katram savs kumeļš ir tuvāks un mīļāks, bet vajag jau uz lietām skatīties objektivi...
Autor, tu nēesi vienīgais, kam daudzas lietas nesaprotamas, taču retais nolaižas līdz līmenim, kad klaji demonstrē savu ITKĀ pārākumu. Tās ir tavas tiesības, īpaši, ja tas ir tīmeklī(puslīdz anonīmi).Bet tas gan ir nožēlojami.
Piekrītu tiem, kas saka, ka mašīnas vērtējums ballēs ir atkarīgs tikai un vienīgi no iegūtā labuma/problēmu attiecības pret auto cenu. Katram savas iespējas.
Pat ja man tos kāds uzdāvinātu, es jaunam mersedesa džipam neliktu vairāk par 5, tādam Volvo - apmēram 6. Ne jau tāpēc, ka tās būtu sliktas mašīnas. Man tās ļoti patīk. Vienkārši es nespētu liet benzīnu un ja vēl, nedod Die's, tām kaut kas notiek... Tātad, no tādas mašīnas man vairāk galvassāpju nekā labuma.
:) SkyBoy un Palichs divi objektivitaates kalngali atradushies! :) Blins, tad jau vareetu uztaisiit vienkaarshi datubaaziiti, kur juus abi saliekat visu pasaules auto noveerteejumus peec tikai jums zinaamiem kriteerijiem un mums nemaz nebuutu jaaveertee tie autinji? :) Automaatiski uzraadiitos katram autinjam OBJEKTIIVAIS veerteejums! :))) muhhahahaha... :)
NightWing:
Es seit esmu manijis tavas siltas jutas pret 80o gadu auto un respekteju tas, bet saki, ja tev rastos iespeja iegadaties samera jaunu auto vai tiesam tu prieksroku dotu savam 80o gadu audim vai tomer nemtu to jaunako? Un ja ta tad ka vertetu savu ieprieksejo auto? Saproti agrak parsezoties no AZLK Volga ta likas ka autobuves sedevrs, bet ka ir pec volgas parsezoties tai pasa tava type44...
Tapec nedomaju, ka butu lamat tos kasverte auto no citam pozicijam.., cilveki loti iespejams ir izmeginajusi ari labakus auto par sito Volvo...
SkyBoy
Cilvēki ir abstraktas būtnes, tāpēc KATRAM ir savi izvērtēšanas kritēriji. Parasti tie tiek publiskoti(kas patīk, kas nē), tāpēc nav nepieciešamība nonievāt savādāk domājošos. Un pavisam nožēlojami ir ja kāds pasvītro savu pirktspēju nonicinot vidusslāni.
Es priekshroku tik tieshaam dotu teixim 15-18 gadu vecam Audi Quattro, kuru pats paartaisiitu peec savas patikshanas un veleeshanaas, nevis jaunam Mersim vai kaadam citam shiropotrebam... Bez tam, dizainiski ir ljoti maz jaunu auto kas man patiktu... Taapeec priekshroku, kad man pietiks tam naudinja, doshu sava 78.gada Ford Capri restauraacijai un uzlaboshanai, nevis kaukaada 2000. gada bezpersoniigai mashiiniitei... :) Taa luuk...
Un kā tu domaa, SkyBoy, kurš auto uz ielas būs pamanāmāks? Jauns Mersis, vai 78.gada Ford Capri kuraa ieguldiita jauna merša cena? Teixim ap 50000? :D
NightWing:
Nu nevajag jaukt pirkstu ar pim.pi nevar tevis mineto Capri salidzinat ar 89gada cigaru... un katrs verte masninu pec saviem kriterijiem, ka jau teicu, Tu pec pamanamibas, kaut nedomaju, ka 15 gadigs audis vairak krit acis ka 2000 gada MB, nemani sevi!
2000.gada mersis ir bezpersonisks. Acīs neiekritīs, tieši tāpat kā 15-gadīgs audi. Jautājums ir tikai par pirktspēju un to, cik kurš saimnieks ir spējīgs ieguldīt, lai mašīna kļūtu pamanāma. Esmu redzējis superīgi noķīlētus autiņus, kas varētu jau būt pilngadīgi. Jauna mašīna, kā no konveijera nobraukusi, blakus nestāv. Un tur arī izpaužas saimnieka attieksme pret mašīnu. Tas ir personiskas dabas jautājums, bet es daudz vairāk uz ceļa respektēšu nevis jauna mersedesa vadītāju, bet gan tādu, kas brauc ar superīgi noķīlētu kadetu, žiguli, vai golfu.
Nauda nav nekas, attieksme - viss.
Veči,tieši to pašu var izdarīt arī ar jaunāku vai pilnīgi jaunu autiņu. Arī 2000. gada Mersi vai ko citu. Un nebūs vairs bezpersonisks. Kaut vai uzprišinot auto ārieni.
Piekrītu, ka attieksme ir būtiska, bet joprojām neizprotu tos cilvēciņus, kas gatavi ieguldīt n-tos tūkstošus vecā graustā, lai pēc tam lielīgi rullētu un visiem atrādītos.
Kasinsh, jaunaa auto ieguldot naudu uzprishinot aarieni, ieguusi jaunu apalju autinju, kuru nezinaataajs taapat nekaa dizhi neizcels, jo vinsh neatshkjirsies dizhi no paareejiem... spoilerus un citas fignjas tagad var maniit katram otrajam auto...
Savukaart paardesmit gadus vecu auto, ar ideaalu kraasojumu, normaalu, pieskanjotu tuuningu, gan pamaniis, jo tajos laikos mashiinas bij.. ... kaa lai pasaka - personiskaakas... nebij visas apaljas bumbinjas... Un ieguldot shajaa paardesmit gadus vecajaa auto, jauna auto cenu + jauna auto tuninga cenu, ieguusi vienkaarshi supermobiili... :)
Par manu cigaaru, piekriitu ka nav tas nekaads superduper shedevrs, tachu, pirkts par 1700$, remontos izdots ~150Ls 2,5 gadu laikaa... nu nav ne vainas... pastiisimies, jauns mersis ~30000$, taatad, cenaa vien atshkjiriiba ap 20 reizeem, izdevumi kaukam luuztot... :P Cenas starpiiba peec 3 gadiem? Man zudums peec 3 gadiem buus ne vairaak kaa 500$... cik buus mersim? :P
NW:
stipri, stipri vairāk! Starp citu, es arī braucu ar "cigāru"...
NW.
Ir cilveki, kuri auto verte nevis pec ta cik beibes atskatas, bet pec ta cik tas auto ir erts, ergonomisks, jaudigs u.t.t. tobish no pateretaja viedokla. Un si zina tavs hm... ashpacmit gadus vecais cigaraudis nekad, nekad neparspljaus ne so Volvo, ne vel jo vairak 2000gada MB nesmidini tautu.
Ne jau visiem lai apliecinatos ir nepiecisams spizdigs rulzis. Un vel sanak, ka tu runa pats sev preti - tu platies "vot, tur tik un tik kiloshtukas ieguldot mana capri var iegut ahuno megarulzi", bet pats par pi.ss santimus runajot par sava audi amortizacijas izdevumiem...
Un vel kas... ir ari tada lieta ka statuss, prestizs un neviens capri lai cik spizdigs nebutu prestiza zina nevares sacensties ar jebkuru normalu jaunu auto...
Jauns MB nebūs jaudīgāks par 20 gadīgu kapri, kurā ieguldīta jauna merša cena... ērtums... var jau arī nopirkt 20-30gadus vecu amerikāni... Pa to summu sanaaks neslikts, man domaat :) Var arī atrast kompromisus kas apvienos abus... Kauch vai tas pats 6series BMW M635i.
Protams mans cigaars nepaarspljaus ne so Volvo ne arii Mersi, bet vai tad kaukur ir teikts ka man auto jaaveertee tikai peec jaudas un eertuma? Arii cena un izmaxas, vismaz man, ir tiiri svariigs rādītājs... Man cigaars ir kaa darba zirdzinsh, uzticams un neprasiigs... Mersis taads nu gluzhi nebuutu... Tieshi taapeec arii uzsveru to, ka cigaars ir paaraaks cenas zinjaa.
Piemeeram arii ja man tagad iedotu kaads teiksim jaunu Ferrari, es, protams būtu priecīgs, taču, ne es ar viņu varētu kravas vadāt, nedz arī cilvēkus pārvadāt... Kur nu viņam vēl detaļas nopirkt... Tākā, arī tā nebūtu ideāla mašīna.
REZUMĒ: Katrs auto jāvērtē pēc saviem kritērijiem, nevis pēc viena kopīga superduperobjektīvā vērtējuma... Jūs te labi pateicaat - nesaliidzini p.mpi ar pirkstu... nu lūk, a ko paši darat?
P.S. Un apliecinaas jau tieshi tie, kas nopeerk suudainu shiropotreba "prestizho" mersi un tad piepuush vaigus, veederu paarmet paar plecu, loceklis ir triismetriigs un uz visiem no augshas skataas...Kas vispaar ir auto prestizsh? Tas kas nosaka shii auto veertiibu "citu" aciis...
P.P.S. Ai, da tā var gudri d.rst vēl ilgi, bet man jātinas... :)
mja, parastaa nabagu dirshana. Auto tiek saliidzinaats tikai peec jaudas un aatruma, tas ir vieniigais ko shrotu iipashnieki var pazinjot. Palch pareiz teica - savus suudus veerteet ar 7-10 balleem ir absoluts idiotisms. Un stulbi gvelzt par resniem vederiem ar shirpotreba mershiem - tas noziimee ka vairak par suuda saruuseejushu shrotu neesi pelnijis. Taa jau ir pierasta formula - ja kaadam kautkas vairaak tad vinjsh ir pidaras. Jaaturpina vien buus eest savas smirdiigaas renjgjes un jaasapnjo par "skaisti notuuneetu jaudiigu" shrotu. Aitu bars blje.
varbūt novērtējam pēc 10 baļļu sistēmas uupizz inteliģences koeficientu?
Varbuut, kad buusiet izkratiijushi sirdi par to, kuram "garaaks", sekos kads komentaars par konkreeto auto modeli.
Kaartokiet savas personiigaas attieciibas citur!!!
Esmu izbriiniits (lai neteiktu vairaak) par sheit sapulceejushos ljautinju veelmi pieraadiit vienam otram kautko par kautko.
Tomeer gribas atgaadinaat par shii topika jeegu - daliities pieredzee par konkreetu auto. Opelisti, fordisti, mersisti, mazdisti, ferraristi - trina uz saviem topikiem un vaavuljojat tur par tuuninga iespeejam, daamu bagareeshanu uz kapotiem, "gunaarinju staipiishanu zem stuures" utml. lietaam. :)
Es labaak tuvaak pie lietas - nu jau gadu braucu ar 98'' gada S70 (2,5 motoriitis bez turbiinas, 5 pakaapju autimaats, aada, koks, elektriskas extras (ziemas paketi ieskaitot) u.c. labas mantinjas) un teikt varu sekojosho:
Auto pirku 2 iemeslu deelj - 1. Amats prasa prestizhu auto
2. Skandinaavu auto kvalitaati gruuti apstriideet.
Dzineejs pietiekami jaudiigs, iipashi to var just krustojumu ciinjaas un uz shtraases veicot apdziishanu. Skaade ir taa rijiigums pilseetaa (12-16 l), tachu peerkot auto ar shaadu masu un dzineeju biju tam moraali un finansiaali gatavs. Automaats straadaa perfekti, bez raavieniem u.c. pekstinjiem. Nobraukums ir 235 tk, paraadaas pirmaas probzas - a) ziemas beigaas atteica kreisaa spogulja apsilde, jaamaina viss spogulis par Ls 40,-
b) kreisajam aizmugures ritenim pazuda kontakts ABS deveejam - remonts bija Ls 8,-
c) paraadiijaas kondicioniera gaazes nopluude - pārbaude, remonts un uzpilde kopā sastaadiija Ls 60,-
d) samainiita stabilizatora atsaite - Ls 15,-
e) samainiiti abi plaukti ar visaam bukseem (mainaas tikai kopaa ar plauktu) - Ls 140,-
VISS - citaadi auto iet kaa pulkstenis!
Ziemaa nekaadu probzu - kameer ar birstiiti noslauku no virsbuuves sniegu, tikmeer spogulji un logi ir atkauseeti, seedeklis ir uzsilis un aidaa! uz priekshu. braucot ziemaa automaatam teicami straadaa Winter rezhiims - nekaadas bukseeshanas krustojumos uz ledus uzsaakot braukshanu!
Kopumaa njemot uzskatu, ka tieshi shis modelis VOLVO ir izdevies, jo ir noveerstas priekshgaajeeja 850. modelja "beernu slimiibas".
Fakts, ka tieshi S70 ir "tiirasinju" VOLVO (ja nemaldos, tad no 2000/2001 gada vinjsh taads vairs nav), tad komentaaru pietiks.
Ta nu gan neshrotwagens. Ja Tev būtu jauna mašīna, tad varētu ar degunu mākoņus stumdīt. OK, laba mašīna, bet nebūt ne pilnība. Skaņas izolācija ir zem jebkuras kritikas tādas klases mašīnai. Audi A6 ir šajā ziņā galvas tiesu pārāka.
Braucu jau 4us gadus ar S70 2.5 tdi '97 un neko sliktu nevaru teikt. Pietiekoši izturīgs priekš sava gada un nobraukuma, kas nu jau tuvojas 500k km. Vidēji remontos, daļās+darbs u.c. sīkumos aiziet ap 100 Ls/gadā un uzskatu ka tas nav daudz. Apskatījos lietotu šo auto sludinājumus un esmu neizpratnē kā tik vecām mašīnām nobraukumi ir ap 200k km!!!
Ja neesi pamanījis, LV 50% lietoto mašīnu nobraukums ir +/- 200k :]