Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Chrysler Vison 1997 Novērtējums: 9
izcils aparāts! Visas iedomājamās ērtības, patīkama vadāmība, stabilitāte uz ceļa etc. Tika iegādāts 2002 gada vasarā ar 57tk uz spidometra (pirms tam expluatēts tikai pa Rīgu, Chysler centra garantijas un pēc garantijas apkope). Uzreiz tika aprīkots ar gāzi. tagad braucot pilsēta/trase 100 km izmaxā ~ 2.70. Remonts un apkope gan drusku padārgi (Atlas Motors), bet detaļas imho maxā tik pat cik citiem auto. Pa gadu nobraukts 50 tk mainīti prikšējie putekļu sargi un stūres pirkts. Par 100 % piekrītu Uupizz

P. S nesen biju autogazē paregulēties- Tur džeki lika gāzi Chevrolet Suburbian- Vot Tas būs Spēks : )
Zikurāts @ 3.septembris 2003 0:00
Visi komentāri
 
WRX 4.septembris 2003 13:10
0 0 Atbildēt

Nu, slimi cilvēki, - iegādājas autiņus ar milzu dzinēja apjomiem un pēc tam (laikam "krupis žņaudz" :D :D ) skrien uzstādiit autogāzi un lielās cik ekonomiski ir sanācis ....
Autogāze >> bezalkoholiskais alus >> gumijas sieviete ...

Kamikadze 4.septembris 2003 13:23
0 0 Atbildēt

WRX, normaali ljaudis .. padomaa, ja jau var ar komfortu un normaalu uzraavienu braukt ar taadaam pashaam izmaksaam uz 100km kaa ar kaut kaadu siiku dronduljetu, kur viss grab, klab, krataas, tad naher to dronduljetu, labaak eerti vizinaaties ... a vispaar. F U C K     FUEL ECONOMY!!!

Kasinsh 4.septembris 2003 13:45
0 0 Atbildēt

Es apbrīnoju to uzņēmību, ka gandrīz jaunam autiņam esi uzlicis gāzes iekārtu. Priekš kam tad pirkt svaigu braucamo, ja uzreiz sāc domāt par ekonomiju?...

Mareks 4.septembris 2003 13:55
0 0 Atbildēt

Kasinjsh, domaa, ka ja cilveekam daudz jaabraukaa, ta vajag obligaati vecu auto pirkt? manupraat normaala djeela, cilveeks grib komfortabli braukaat, bet negrib baigo pikji izgruuzt par degvielu un visas djeelas ir taksh shkjirba, vai nokurini 15 litrus benjas pilseetaa vai arii 17-18 litrus gaazes? un ja veel daudz jaabrauc .. sanaak uz katriem 100km veseli ~2Ls, ja gadaa nobrauc 40k km, tad tas jau uzreiz ir 800Ls!

Zikurāts 4.septembris 2003 13:59
0 0 Atbildēt

Vai tik Jūs pašus krpis nežņaudz,cienītie? :))Es pa gadu nobraucu 50 tk.Savu naudu es tērēju (vai netēreju) kā gribu.Es domāju,ka Jūs ar saviem šrotiem nebraucat 100 km par ls 2.70,ko?

Janka 4.septembris 2003 17:25
0 0 Atbildēt

Nu taa jau ir ka gaaze nepatiikot tik tiem kam pasiem nav:)
tas taapat kaa kaadreiz diizeljus par masiinaam neuzskatiija
Janka
FScorpio gaaze:)

Kasinsh 4.septembris 2003 17:43
0 0 Atbildēt

Es arī braucu ar gāzi. Par 2.70 LVL / 100 km, bet varu ar pārliecību teikt, ka daru to ar pirmo un vienīgo auto. Protams, katrs pats lemj, kā grib, taču es uzskatu, ka nekā sakarīga no autiņa vairs nav pēc kādu 5 gadu braukšanas ar gāzi.

Kamikadze 4.septembris 2003 18:10
0 0 Atbildēt

Kasinsh, kaapeec ta tu domaa, ka nav sakariigi 5 gadus rulleet uz gaazi?? lai nu kaa, bet kaada starpiiba, sakariigi, vai nee, za to suurais pikjis ir ietaupiits naakamajam megarulzim un auto taapataas var paardot

Romiqe 4.septembris 2003 18:21
0 0 Atbildēt

NW.
Ir cilveki, kuri auto verte nevis pec ta cik beibes atskatas, bet pec ta cik tas auto ir erts, ergonomisks, jaudigs u.t.t. tobish no pateretaja viedokla. Un si zina tavs hm... ashpacmit gadus vecais cigaraudis nekad, nekad neparspljaus ne so Volvo, ne vel jo vairak 2000gada MB nesmidini tautu.
Ne jau visiem lai apliecinatos ir nepiecisams spizdigs rulzis. Un vel sanak, ka tu runa pats sev preti - tu platies "vot, tur tik un tik kiloshtukas ieguldot mana capri var iegut ahuno megarulzi", bet pats par pi.ss santimus runajot par sava audi amortizacijas izdevumiem...

Romiqe 4.septembris 2003 18:23
0 0 Atbildēt

Sorry, kludijos, ieprieksejais nebija seit domats :)

superb 4.septembris 2003 19:57
0 0 Atbildēt

kā ritošā daļa uzņem bruģi, lauku ceļus, trepi utt. Daudzi amīšu auto lietotāji atzīst ka ne īpaši šiem patīk tādi. vēl sūdzas par lielajām servisa tieši apkopju izmaksām. t.i. grūtāk piekļūt , vairāk detaļu jāmaina, specifiski instrumenti utt. Paldies par atbildi.

Qued 5.septembris 2003 8:19
0 0 Atbildēt

Kamikadze, vai vari, lūdzu, dot aptuvenus skaitļus, cik sūrs piķis tad ietaupās nākamajam megarulzim? Neaizmirsti no ietaupītā atņemt gāzes iekārtas uzstādīšanas izmaksas.

Kamikadze 5.septembris 2003 9:38
0 0 Atbildēt

Qued, viss jau atkariigs no taa, cik daudz braukaa ... gaazes iekaarta maksaa kaadus 200-400Ls, nu lab, ja izvirtiibas taisa, tad var arii par 800Ls ielikt ;)
pienjemsim, ka braucot ar gaazi naakas shkjirties no 2.70Ls uz sotaku, tad ja brauc ar benju, naaktos shkjirties no ~5.30Ls - 2.6Ls ietaupiijums uz sotaku. Taa kaa Zikuraats teica, shis gadaa nobraucot 50k km, sanaak, ka shis ietaupa nieka 1300Ls gadaa, gaazes iekaarta jau tikai pirmajaa gadaa jaaliek, ja brauc ilgaaku laiku, ta otrreiz jau nav jaaliek ;) lab, pienjemsim shis ar vienu auto nobrauc 3 gadus kuru laikaa uz degvielas vien ietaupaas nieka 3500Ls ;) pat liekot pashu krutaako gaazes iekaartu 3 gadu laikaa ietaupiisies savi 3000Ls ... chujesh raznjicu?

Zikurāts 5.septembris 2003 11:38
0 0 Atbildēt

Ritošā pagaidām turās.Varbūt tādēļ ,ka iepriekšējais saimnieks pusgadu pirms pārdošanas tai pat Chrysler servisā bija investējis ritošajā ls 600.Man pagaidām remonts ar visām detaļām Atlasā prasīja ls 60.Pa bruģi iet kā kuģis :).Starp citu shis 5m 12 cm garais exemplārs ir manevrīgāks nekā dažs labs vidējs autiņš:piem.varu apgriesties tur kur ar savu iepriekšējo Galantu bija jāliek atpakaļgaitā.Vispār 3 -4 gadu laikā shis aparāts būs sevis atpelnijis pilnībā.Gazes iekārtas cena ls 320 + apm ls 10 par regulēsanu (pēc garantijas periodā).Pēc uzstādīšanas gan nācās piebraukāt pie vīriņiem rezies 7 ,kamēr visu pieregulēja.Tagad uz gāzes vai beņas atķirības nav :)

Qued 5.septembris 2003 11:40
0 0 Atbildēt

Kamikadze - jā, starpība ir. Pie nosacījuma, ka gāzes dēļ nekas netiek samaitāts.
Ar konkrētiem skaitļiem viedoklim cits spēks! :)

Kamikadze 5.septembris 2003 11:43
0 0 Atbildēt

Qued, gaazes peec kas tiek samaitaats? padomaa, cik autinju netiek nokauti deelj tam, ka ellja netiek laiciigi mainiita, suudiiga benja un diizelis gaazts iekshaa un veel 1001 lieta, kas bendee kopaa auto ... ja auto kopj un ruupeejaas par vinju, tad arii gaaze neko nebojaa, padomaa, visas shaizes, kas notiek dzineejaa deelj gaazes ir deelj tam, ka kaut kas nav kaa vajag sareguleets, vai nav tehniskaa kaartiibaa .. a ja viss chikiniekaa, tad nav kam tur pliist ;)

Qued 5.septembris 2003 14:29
0 0 Atbildēt

Kamikadze - es jau nesaku, ka gāze obligāti maitā dzinēju, jo skaidri nezinu. Bet nevar noliegt, ka tāds uzskats pastāv. Re, tu saki, ka gāze motoru nemaitā, ja viss cits ir ok. Bet onkulis televizorā vai citreiz iauto diskusijās stāsta, ka gāze jebkurā gadījumā maitā dzinēju, kas izstrādāts benzīna sadedzināšanai. Kam lai tic? Kurš ir pārbaudījis un salīdzinājis?

Kamikadze 5.septembris 2003 14:37
0 0 Atbildēt

Qued, krievam ir taads labs teiciens - doverjai no proverjai -> pabraukaa tu ar auto, kas iet uz benju/gaazi un buus tev viedoklis ;) Nu lab, pienjemsim, ka tu 3 gadu laikaa braucot uz gaazi nokauj dzineeju, par kaadiem 500Ls var mieriigi benziina dzineeju nomainiit vai uztaisiit kapitaalo remontu, ja vien auto nav galiigi svezjoks vai unikaals braucamais ... biki atpakalj es piemetu, ka Zikuraatam 3 gadu laikaa ietaupaas vismaz 3kLs, ja taisiitu motoram kapitaalo remontu, taapataas buutu plusos - 2.5kLs ietaupiiti, ne?

kaifarix 5.septembris 2003 16:22
0 0 Atbildēt

RTU automobilju katedraa ir veikti peetiijumi kuri pieraada, ka ar gaazi darbinaati dzineeji netiek nokauti aatraak.Jo gaazei sadegot paari paliek kautkaadas smeervielas kas pat smeeree dzineeju.

jv1965 5.septembris 2003 17:15
0 0 Atbildēt

WRX: kādas problēmas, ja ļaudis liek gāzi savam autiņam?
Vienīgais patiesais mīnuss gāzei - gribot, negribot jāsamazina kravas telpas lietderiigais tilpums(arī tad, ja liek balonu zapaskas vietā, jo zapasku kaut kur taču tāpat jāliek). Taču cik bieži tu piekrauj bagāžnieku līdz lūpai?

Pie visiem citur minētajiem plusiem gribu minēt, ka palielinās arī ar vienu uzpildi nobraucamo km skaits (pilna bāka bendžas = pilns balons gāzes). Ja brauc uz fāterlandi vai Skandināviju ar prāmi tā ir tīrā ekonomija, jo viņu gāzes cenas salīdzināmas ar mūsu benzīna cenām.

Zikurāts: Vai tas autiņš tev nav sagādājis problēmas ar savu zemumu? t. i. Vai vēders pa zemi nevelkas?

Brabus 5.septembris 2003 18:04
0 0 Atbildēt

Manuprāt Zikur rkojas pareizi,izvēloties gāzi savam auto.Vision ir labs,komfortabls cars,tikai remonts ir nu parāk dargs kā jau visiem amerikāņiem.Redzesim kas notiksies ar šādu auto pēc 5 Latvijā pavadītajiem gadiem...

uupizz 5.septembris 2003 22:14
0 0 Atbildēt

Zikurāt apsveicu ar labo izveeli:) Par remontiem, nu es esmu naacis pie sleedziena ka jaaremontee ir tieshi tik cik pats salauz:D Bet nu tur gan - auto ir izturiigs. Taa kaa lauzt var ilgi:) Par cenaam... nu tur ir taa, var detalja samekleet arii leetaakas, tieshi tik pat kvalitatiivas kaa tajaa pashaa atlamotoraa vai amerikas auto. Vieniigais jaapeerk pa daargo ir bremzhu uzlikas - tikai un vieniigi origjinaalaas. Maksaa apm 45 Ls prieksheejaas. Bremzes vismaz buus normaalas, ne pa miikstu ne pa cietu. Ar cietajaam jau sajaju priekshaa bremzhu diskus, tos nomainiju. Vot tos gan var pirkt kitajobijaa razhotos, autoplusaa jamie maksaa 30 ls gab. Amiishi... tie arii ir dabuujami par normaalu cenu (shrotu iipashniekiem mati celjaas staavus kad saku - aizmugureejie maksaa 45 ls gab - un taa ir laba cena). anyway tas viss nav tik biezhi japeerk, jo kaa jau teicu, ja nelauzh ta neremontee. Apkopes - nu nevajag jau uzreiz pa lielajiem serviem dziivoties, ir mazaki biku, kur cilveeki ceert zivi krusleros. Taa luuk:)) Zikurāt uzmet man mailu, saskrienamies, jaapameeraas tak:) gribas redzet tavu kaaru:) Pie reizes pastaastiishu par serviem sho to, tb kur labaak ko taisiit un pirkt.

Kramers 8.septembris 2003 16:43
0 0 Atbildēt

Savam Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD pavasarī uzliku gāzi Vagonu ielā. Maksāja tas prieks 270 Ls. Atpelnīju pusgada laikā nobraucot 20 000 km. Pateriņš videjais 15l/100km.Gan gāzas, gan benzīna.Uzrāviens ar gāzi it kā bišķi mazāks, taču motora tilpums to kompensē.

WRX 10.septembris 2003 14:54
0 0 Atbildēt

nu viss, džeki, pārliecinājāt ... laidīšu pusdienlaikā uz Vagonielu savam 750iL `am gāzi likt, ar sievu šķiršos - nafig tāda vajadzīga ?, lētāk (ekonomiski izdevīgāk) tak uz Č... ielu aiziet ... Vienīgi nezinu ko ar alu darīt,...- tukšās pudeles alum ar alkoholu un bez tā maksā vienādi... :D :D :D

Kamikadze 10.septembris 2003 15:21
0 0 Atbildēt

WRX, man tevis zjeel, ka tev leetaak chakenee sanaak iegriezties nekaa sievu uztureet ... man, piemeeram, nav 1000Ls, ko katru meenesi nolikt chakenee taapeec izveelos leetaako variantu - sievu ;)

Kapars 10.septembris 2003 16:20
0 0 Atbildēt

WRX ,tavas lētās asprātības pierāda tavu zemo 745IQ.Vājinieks!

WRX 10.septembris 2003 17:44
0 0 Atbildēt

>> Kamikadze
1000Ls/ mēnesī ??? ... Pat ja "opājas" 2x dienā, tad ~30x15Lsx2 = 900Ls ??? Nu Tu seksa gigants... RESPECT ! :))

>> Kapars
Mans IQ ir 134, šķiet, ka Tavs ir BŪTISKI zemāks, tāpēc Tavs Manu nesaprata :-P )))
--------------------------------------------------------------------

Labi, PEACE,... re kā mēs te veselu lapu pierakstījām :), Patiesībā katrs rīkojas tā, kā uzskata par vajadzīgu un NEVIENAM gar to nav nekādas daļas.

>> Zikurāt, lai veicas un patīkami expluatējas ! ;)

Kamikadze 10.septembris 2003 18:03
0 0 Atbildēt

WRX, sexa gigants vai nesexa gigants, bet es saveejo sievieti bishkji daargaak kaa 15Ls/h veerteeju, taadu uz chakenes ar uguni nesamekleesi, vismaz par 15Ls/h jau nu toch ne ;) pie tam, chakenes beibes izmantot vakarinju gatavoshanai par 15Ls/h IMHO kaut kaa neizdeviigi sanaak ;)

WRX 10.septembris 2003 18:29
0 0 Atbildēt

>>Kamikadze
nu labi, labi, tas tik bij tā - just for fun.
Protams , ka Tev ir taisnība . Kā gan savādāk ? Sieva taču ir daļa no vīra, bet kā gan vīrs var nemīlēt un necienīt daļu no sevis :))

uupizz 11.septembris 2003 13:32
0 0 Atbildēt

jopta, pa ko ta te runa iet - pa p.i.smashiinaam vai automashiinaam?

Joe 14.septembris 2003 14:57
0 0 Atbildēt

Tiesam dzeki nepidirsat eteru ar savam gimenes problemam,tam ir paredzeti citi saiti.

Qued 17.septembris 2003 14:36
0 0 Atbildēt

IQ=134... hehe, internetā izmērīji??
Starp citu, šodienas (17/sept/2003) "Dienā" ir garš raksts par gāzes iekārtām. Tur teikts, ka tās nemaitā dzinēju. Teorētiski. Kā ir praktiski, nav pateikts.

Matrix 20.septembris 2003 23:36
0 0 Atbildēt

Par gazi varu pateikt viennoziimigi, ka ja auto nav paredzets brauksanaj ar gazi(rupnica), tad nah vajag to likt? Nav labuma vispar no gazes, vienigais plus ka ietaupisi mazliet naudas. es uzskatu ka gazi liek tie cilveki kuri uzskata ka vinju automobilis ir benzina rijeklis vai uzskata ka automobilis ir tikai parvietosanas lidzeklis un neka vairak

Zelda 9.oktobris 2003 14:56
0 0 Atbildēt

WRX, zini, man arī IQ ir 134.
Bet braucu ar lielo kraisleri.

nazis 27.oktobris 2003 21:37
0 0 Atbildēt

Pie mums ir štruntīga gāze - aiz balona vajag uzlikt filtru - tad vis būs OK.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti