- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
24
vēl aizmirsi piebilst par kārbu, jo iznēsājas tās tjagas un nākas kloķi grozīt kā sētas mietu , lai dabūtu ātrumā. Un cik atceros, braucot vienam pa grunts ceļu autiņš lēkāja, kā tenisa bumbiņa sevišķī aizmugure-ko var gribēt resori paliek resori.bet tā kaut malku no meža ved...
Jā, par to kārbu taisnība, var ļurkāt kā džoistiku, bet ja piešaujas, tad darīt var to nekļūdīgi.
Visu cieņu moskvičam. Vēl šovasar ar AZLK pacēlām 140 km/h un rēcām, ka gadījumā ja nositamies, tad menti varēs brīnīties kā mēs tādu ātrumu dabūjām.
Cik nācies saskarties ar minēto vāģi, varu teikt ka visas problēmas ir uzskaitītas. Ziemā auksts tā, ka logi aizsalst - pečka nesilda. Braucot 100+ km/h no motortelpas karstums tāds, kā salonā jūties kā pirtī. Salabojams vienmēr un visur. Degvielas ekonomijai (ap 10 l uz 100km) der žiguļa karburators. Klasiskā piedziņa un nenokaujams motors to padara par ideālu vāģi, lai iemācītos auto uzbūvi un apgūtu braukšanas iemaņas.
Ar šitādu ir braukts arī pa uzartu un ar zāli apaugušu lauku (gandrīz perpendikulāri vagām :)), nekāda vaina, bišku tikai šūpoja :)
7 nedaudz par daudz, jo tad jau bija gan VAZi, gan GAZ-24. Protams tehnikas un brauktpasmes apgūšanai tiešām labs auto.
Ja tas bija "D" tad visdrīzākais arī "trumuļbremzēm", rokas bremzes regulēšana nepateicīgs pasākums un par laimi vismaz darbojās uz tehapskates laiku. Motorītis 412, kas klonēts no kāda tur 60to gadu BMW ir pārāk spējīgs klāt pieliktajai virsbūvei un ritošajai iekārtai un pareizi ieregulēts spēj skriet arī 160 (ja ir augsts baiļu slieksnis). Vēl problēma stūres brīvgaita.
ja labi grib to motoru ari iespejams nokaut bet tad vaig tipa piekabi ar kiegeliem 20x kalnaa uzvest un tad peec vairaakkaarteejas kjiileeshanaas beidzot ta uz sosejas kaukur braucot uz 130 izliida gan klanis aaraa..:)))
un kaukas aizsvilaas, baigais troksnis..koroce apdzeesaam, un peec veel izdevaas uz 3 podi pielaist to motoru ar lielu smaku un troxni kaadu km nobraukt, liidz saklemmeeja nasmertj..:))
Pašam tāds autiņš nokalpoja ap 20 gadu un 230000km , viss teiktais patiesība plus ziemas jautrā iedarbināšana ar līko starteri un kaut kādas mātes palīdzību.Šo vasaru bija iespēja atcerēties jaunību ātrāk par 50km/h mati uz galvas ceļas stāvus.
Lielisks auto!:) Man tādi pat veseli divi bijuši, gan ar parasto motoru kuram var liet arī 95 benzīnu.Pirmais mosītis ar tā saucamajiem sporta resoriem aizmugurē bija izcili stabils.Līkumos uz asfalta varēja droši slidināties, tikai jāuzmanās lai neizkrīt laukā jo durvis moskvičam ne visai turas ciet!:)Runājot par ātrumu, ar otro moskviču ko nopirku varēja braukt kamēr spidometra bultiņai beidzas iedaļas un tā atduras. Te gan jāpiebilst ka tas meloja par kādiem 8km/h.Vispār 2140 noteikti ir pelnījis vismaz 7, labs auto ja grib pasvīst un gūt asas izjūtas pie salīdzinoši nelieliem ātrumiem!