Nopirku šo auto taalajaa 1995. gada pa 800 USD. Auto bija brīnišķi zilā vizbulīšu krāsā, 1,3 dzinējs. Kuzovs vietām bija sarūsējis, laikam auto bija trāpījies zem krusas. Tomēr nesošās konstrukcijas bija bez rūsas pazīmēm. Lielākajiem rūsas pleķiem uzlīmēju virsū uzlīmi, līdz ar to pēc tam skats palika gandrīz pieklājīgs.
Par defektiem. Ziemā pūta eļļu ārā motortelpā pa visām malām. Izrādās bija aizsalusi kartera ventilācijas truba.
Eļļa bija trāpījusi arī sadalītājā. To nācās iztirīt. Čakarējās karburators. Tikai ģēniji no volksburgas var izprojektēt tādu trubiņu un caurulīšu gūzmu ap šo iekārtu. Nācās nopirkt karburatora remkomplektu (10 lvl). Pēc tā instalācijas problēmas pazuda. Pēc 10K km nobraukuma sāka dūmot motors. To novērsu nomainot vārstu gumijas (0,7*8 Lvl). Sieva mācoties braukt nosvilināja sajūga izspiedēj gultni (remonts + gultnis 25 lvl)
Jāsaka ka citu defektu nebija.
Kopumā nobraucu ar šo auto ap 60K km. Gāja viņš līdz 150 km/h. Sajūta pārāk omulīga tik ātri braucot nebija, lai gan uz ceļa stāvēja gana stabīli. Degvielas patēriņš turējās ap 8 l uz 100km. Attieksme no citu satiksmes dalībnieku puses pret šo transporta līdzekli bija neviennozīmīga. Žigulisti un tml. centās pastumt malā vai citādi apbižot, it īpaši ja pie stūres bija mana sieva. Audisti un bembisti pastāvīgi pieteicās par "sponsoriem", jo nekādi nevarēja saprast kā tāda ute var turēties līdzi ātrumos vir 120 km/h. Toties policistu kungi par jebkādiem pārkāpumiem līdzcietīgi izrakstīja soda kvītis par 2,50 lvl.
Pārdevu šo auto 1997. gadā par 900 USD, un cik esmu dzirdējis kustās viņš vēl šodien.
Tātad kopsavilkums:
+ lēts;
+ mazs un ietilpīgs - bagāžniekā bez problēmām varēja ielikt televizoru ar 82 cm pa diognāli iepakojumā, arī es pats (augums 190cm) varēju ērti iekārtoties pie stūres;
+ gana labi iet;
+ laba caurgājība.
- nejēdzīgi sarežģīts un neērti remontējams dzinējs;
- liels degvielas patēriņš;
- audi - vw grupas ražojums : o)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
eu, a kaa tad tu vinjaa vareeji ievietoties, ja man ar saviem 187cm ar polikji braucot galva visu laiku duraas griestos vai prieksheejaa stiklaa?
nu bljin atradis arii nezjeeliigi sarezjgjiito dzineeju :) VW / AUDI motoriishi ir vieni no elementaaraakajiem ... es domaaju 1.1-1.3 un 1.6-1.8 ...
remonteeshanas eertuma zinjaa ideaals... cita lieta ja rokas no pakaljgala aug...
ir gadiijies "taalajaa" pagaajushajaa gs. ar vienu otru VAG motoriiti pachakareeties :)
P.S. degvielas pateerinjsh 1.1-1.3 motoriishiem tieshaam bija nezjeeliigs bet tikai taadaa gadiijumaa ja nepaatraukti grieza to motoriiti liidz sarkanajai atziimei... 1 golfaacija ar 1.1 motoru (vai bezmotoru) taadaa rezjiimaa njammaaja ap 15-17 litriem ... normaali braucot nebija vairaak kaa 7-8 L
Man vienalga liekas, ka no 1.1 vai 1.3l dzinēja ar tik mazu pašmasu kā Polo 7-8l/100km ir stipri daudz. Man ir 1.6 karbūzis, un tad jau patēriņš ir mazāks. Un es neesmu lēns braucējs. Nebiji mēģinājis regulēt aizdedzi? Varbūt apsteidze nepareiza un līdz ar to iekšā dzinējā lēja "dzīvu" benzīnu?
Varbūt pie patēriņa bija vainīgs tas padrecelētais karburators, nezinu. Varbūt arī pedālis pret metālu, kā jau jaunības karstumā :o).
Auguma dēļ man problēmu nebija, galva griestos nedūrās, vienīgi aizmugurē varēja sēdēt tikai invalīds bez kājām.
Par to motora sarežģītību - tas jau ir relatīvi ar ko salīdzina - man kaut kaa vairāk ir pieredze ar opeljiem kuru motori man likās daudz vienkāršāki un darbojās arī labāk.
Patiesībā jaunībā ar pirmo personīgo šrotu gāzes pedālim ir tikai viens stāvoklis - grīdā... Savējie sapratīs, bet par citiem mums nospļauties..;-)
Man ar taads bija-laukos neaizvietojams aparaats-8 maisi graudu vai 6 rulli ar draa$u zhogu-un atiet!
Caurbraucamiiba ideaala!Ja ir labas riepas,un rokas 4oks,tad peec seeneem braukt pa visaam stigaam vareeja.Pat pa Kalngales pludmali un kaapaam vareeja kreiseet ar izvilktu 4oku un otro aatrumu.
Probleemas-ja pretii naak fuure un tu brauc uz sotaku,tad ir taada sajuuta,ka graavii iepuutiis.Nestabila.
Degvielas pateerin$-ap 8-10 l.Kameer to $ujma$iinu iekurbuleesi liidz taadam aatrumam,lai uz Tallinas $oses vareetu izbraukt atliek vai nu braukt naktii,vai lociit griidu.8)
Motortelpaa vispaar ne pie kaa nevar tikt klaat-manas rokas muuzhiigi bija gar radiatora resteem noskraapeetas.
Pa bedreem grab-kaa jau monospeiss.8)
Vispaar,ja man kaads piedaavaatu pa labu cenu 1,3 kupeju ar uzlaboto aarpusi,tad neatteiktos.
P.S.-Vispaar jau tas tika domats kaa oooo 40. 8)
Peec kaut kaadas fri4u statistikas pati uzticamaakaa automa$iina.Vieniigais-lieks kontaktinju komplekts ar kondensatoru liidzi jaavadaa,citam praktiski nav kam nopliist.