Alfa Romeo 156 Twin spark, 2l motors, 155 zirģeļi. Ideāla un eleganta mašīna, ja tikai paliamējas iegādāties Ziemeļu variantu, tad korozija un lielais sals nav problēma. Ir vienīgi visbiežāk sastopamās kaites. Kā viena no tām, 156 alfa var dažam izklausīties pēc dīzeļa. alfas ražotāji to izskaidro tā: laikā līdz 1999. gadam viņiem bijuši divi piegādātāji, no kuriem viens, kā izrādījies vēlāk, gatavojis nekvalitatīvas daļas. Tāpēc, piemēram norvēģijā, auto ar šādām problēmām tiek veikts daļēji apmaksāts remonts pat pēc garabtijas beigām (to apmaksā Fiat).
Citādi, ņemot vērā to, ka jebkurai mašīnai ir savi mīnusi, 156 alfa ir super. Ekonomiska priekš 2L motora, stilīga un nenoliedzami ērta.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
156 Alfu uzskatu par vienu no skaistākajiem braucamajiem. Tomēr jāizsaka savs apjumums -
1) 2 litru alfa ir ekonomiska? ražota parametros jau vien tiek norādīts vidējais patēriņš 8,7 litri, dzīvē tas parasti izrādās vēl nedaudz lielāks. Cik Jūsējais tērē?
2)biju arī sadomājies pirkt 156 (lietotu protams), bet iekāpu ar sieviņu (170 cm augums 55 kg svars) tai auto, nu un galīgi šauri tur bija. Iepriekšējais auto bija 97.gada 9000 SAAB - sory, daudz ērtāka un brīvāka sēdēšana kā 156.
Tas ir mīnuss, jā. Bet mazāka auguma cilvēki par tādām lietām nesūdzas.
Nu es pateikšu no savas pieredzes. Vēl vakar pārbaudīju. Uz 125-130 km/h braucot noēda 7.0-7.5 L uz 100km
Sorry, bet iepriekšējā man CRX bija, mazs mežonītis, ar savu 1.6 motoriņu ēda no 7-10L uz 100 km.
Tāpēc arī atļaušos nosaukt 156 par salīdzinoši ekonomisku.
Vai vēl jautājumi?
heh, saliidzinaat 9000 saabu ar 156 alfu izmeeru zinjaa gan nav objektiivi, 9000 saabs tomeer ir par klasi lielaaks nekaa 156 alfa
Alfai vienmēr ir bijis savs atsevišķs piekritēju loks, kāpēc vispār ar kādu salīdzināt. Par to klasi gan piekrītu.
Kur Latvijā vispār 156 var rezerves daļas iegādāt? Konkrētāk - gultņus.
Kāds nepārdod Blaupunkt CD playeri? Man 10 cd changeris, bet maģi piemeklēt vismaz Rīgā neizdevās.
piedod, tas apraksts dara kaunu alfas lietotājam, kur prieks par skaistumu, kur prieks par stilu?
itaaliem neiet un neies veeel ilgi neskatoties uz patiesi izcilu dizainu
2 oemor
ko nozīmē neiet un neies vēl ilgi, kaut kā nesapratu kur neiet, kā neiet, kas neiet ?
lietoju jau 3 itāli un viss iet
lasot komentarus par minusiem seit, gan ari krievu saitos, nakas secinat(?):
1. 2.5V6 ir uzticamaks motors par 2.0TS - nav probl. ar ta saucamo "dizela troksni"
2. ja perk 2.0TS tad labak 1999. gada modeli (pirma 1. sakara)?
3. vai tiesam korozija ir aktuala ari sim modelim ja tas nav nordic marketam domats?
4. musu bedrem neatbilstosa ritosa? biezi jamaina gumijas, etc.
5. jutigs pret degvielas kvalitati
any comments?
1. no apkārtnē esošām alfām tikai vienam 2,0 l motorītim bija šī problēma , cik atceros saistīta ar maināmām ieplūdes fāzēm, citi visi ripo bez šī trokšņa , man arī labāk patīk 2,5 bet vai uzticamāks nezinu, smagāks, bet arī nedaudz jo alumīnija bloks
2. skat 1.
3. visiem šiem autiņiem virsbūves ražotas uz konveijera, tikai ziemeļu izpildījumā liek apsildāmus sēdekļus( nevella nesilda, pus vasaru nobraucu ar ieslēgtiem nesajutu) lielāku apkures radiatoru, problēmu ar rūsu nav !!!!!
4. auto pa Latvijas ceļiem nogājis 110 000 mainīts -priekšējās stabilizatora bukses, pakalā atsaitēm bukses, vienā pusē augšējais lodbalsts - tas viss pirms 3 nedēļām, jā ritošā pacieta un bedres jūt ar dibenu
5. man šķiet ka pagājis tas laiks kad bendžu lēja no mucām un šis jautājums nav aktuāls
bet vispār veči nepērciet 156. Nepatīk man, ka viņas uz ielām paliek vairāk
to arba:
thanks. bet part to pedejo - i neceri :D
par šīs mašīnas kvalitāti liecina divi fakti
1. lietotām (pat no 1998 un ar nobraukumu ap 180 000) joprojām ļoti augstas cenas Eiropā - uzmanieties no lētām ievestām Latvijā - 100% sistas
2. pārdotas vairāk kā 0,5 miljons - priekš alfas, tas ir milzīgs cipars, neviens modelis nekad nav tik daudz saražots (GTV kopā 8 gadu laikā tikai nedaudz virs 30 000 ) un pārdoto auto skaits ar katru gadu pieaug
alfas 2.0 twin spark 16v motors, saakts razhot jau taalajaa 95tajaa gadaa, bija un ir viens no labaakajiem 2litru r4 motoriem. izcili vienmeeriigu darbiibu, briivi griezhas liidz pat 7500 apgr/min, augstu jaudas nocelshshanas raadiitaaju- 150 (155)zs. 100km/h sasniedz ~8 sek, max aatrums 210~220 atkariibaa no modelja. teicami paatrinaajuma raadiitaaji apdziishanas zonaa (80~150km/h) tai pat laikaa degvielas pateerinjsh ir ljoti pienjemams (man videejais sanaak ~10l).
attieciibaa uz diizeljskanju. jo vairaak skan kaa diizelis, jo dranjkjiigaakaa staavoklii ir variators, kas maina iepluudes lenjkjus vai ko tur. pie 100k km nobraukuma uzskan, aukstu starteejot, uz paaris sekundeem.
ja kaadam skan vairaak un ilgaak, tad var droshi izdariit secinaajumus par reaalo auto nobraukumu. principaa lieta mainaama, nav arii paaraak daarga. nav arii veerts iipashi iespringt. zinu dzheku, kursh kaadu gadu nobrauca ar auto, kursh skaneeja kaa diizels pastaaviigi. un nekas.
veel shiem motoriem jaamaina siksnas laiciigi un aatraak kaa laiciigi. to uzsver visi alfu lietotaaji un remonteetaaji. ne velti vaacu sludinaajmlapaas ljoti biezha pieziime ir "mainiits motors" vai "pliisusi siksna". iemesls ir nevis pati siksna, bet spriegotaajruljlji. veelams mainiit ik pa 60k km kopaa ar visiem ruliishiem spriegotaajiem un papildus siksnu, kas kaut ko tur padara vienmeeriigaaku. vis shis pasaakums Arfilaa maksaa 110Ls (darbs+ daljas). saapiiga lieta sanaak svechu mainja- 8 gabali platiina sveces (cena atkariibaa no razhotaaja un tirgotaaja no 10 liidz 20ls par vieniibu), jaamaina ik pa 100k km.
kaa jau visiem auto eljas jaamaina regulaari (max 10k km), nedriikst neuzsilushu motoru mociit etc.
principaa veelams motoru apkopi veikt pie zinosha speciaalista- Ervo, Arfila. vieteejais Audi, VW un BMW remonteetaajs Fedja var arii suudus sataisiit.
ziemelju versijas no dienvidu versijaam alfaam ne ar ko neatshkjiras, nav pat dazhaadu termostatu. par atshkjiriigaak pechkaam ar neesmu neko dzirdeejis. apsildaamie seedeklji toch ir fignja (ja ir seedeets mazdas vai mb siltajos benjkjos).
Kaada sagadiishanaas, es shito visu tiko izlasiiju www.alfa156.net (no elbee texta), bet gribeetos man tomeer zinaat par to variatoru, cik tad te tas darbinjsh izmaxaa? Man servii teica ka neesot liela kjiipa, bet vai kaads nevareetu man aptuveni naudas veertiibaa pateikt? (es domaaju tieshi par diizelja skanju) esmu no tiem, kas savas nezinaashanas deelj tomeer iegaadaajos 98. gada 156 alfu, un tikai veelaak izlasiiju, ka saakot no 99. gada razjotajaam taadas shaizes vairs nav.
uzzvani Aleksandram uz Arfilu- 9208287- un pajautaa! sak AlfaClubs iedeva numuru, mosh atlaidi iedos :)))
Paldies!!!
Kur tad Arfila atrodaas?
zilupes ielaa hvz cik. braucot pa krasta ielu pie lido luksofora jaagriezh iekshaa, jaabrauc maskavas ielas virzienaa, jaashkjeerso maskavas iela un naakamjaa ielaa pakreisi liidz labajaa pusee ieraugam izkaartni serviss. briidinu, ka, lai nokljuutu meerkjii, ir jaabrauc pa pashaam sliktaakajaam riigas ielaam ;)
Nu skairds, tad tas ir tas pats, par kuru nācies dzirdēt. Jānoskaidro būs, kas tad tā pa kantoru.
Katrā ziņā - paldies!
alfas var sākt remontēt citos serisos bet beigās tāpat Arfilā nonāk
iespeejams jau tas nav normaali, ka nezinaaju par arfilu, bet, lai cik tas neticami, nekad nebija man naacies avu alfu labot.
murkji: taapeec jau pastaav Alfa Romeo iipashnieku klubs ;) www.alfaclub.lv
sestdien, 27.09., pasaakums alfistiem, ierashanaas obligaata ;)
Starp citu diezgan biezhi ieeju alfaclub maajas lapaa, bet to kaartiibu iisti nesaprotu, vai man jaabuut oficiaalam kluba biedram, lai vareetu saukties godpilnajaa nosaukumaa "alfists"? Peec chata, juus tur visi saveejie.
hehehe. tachu nee. alfaclub lapa ir domaata visiem alfu iipashniekiem, lietotaajiem, gan diskusiju dalja, gan info un avoti par modeljiem. tusi, t. sk. 2dienu picu eeshana ar ir visiem alfistiem.
buut kluba biedram ir vienkaarshi "pachotna". un alfists ir alfists neatkariigi ne no kaa. pirmaa alfista paziime ir atbilde uz jautaajumu- kas buus tava naakamaa mashiina? atbilde parasti seko bez paardomu briizha :))
Nu mana naakoshaa buus veel viena 156, tik jaunaaka, jo shii jau jaaasved kaartiibaa, lai cilveekos vareetu vest.
bet vispaar, man jau baigi pa praatam visa shitaa alfistu padariishana.
2 murkjis
alfu savest kārtībā parasti nav lēts prieks, un pēc tam viņu mainīt uz jaunāku diez vai vajag, to ko ieliksi atpakaļ nedabūsi, kapēc mainīt uz jaunāku tādu pašu, savest kārtībā un braukt, skatotie eiropas lapas redz, ka nobraukumi viņām lieli un nekādas lielas problēmas ārā nelien
kluba biedriem ir vien liela priekšrociba - biedru nauda
Man Alfas nav bijušas ,bet zinu ,ka autiņi ir labie.Žēl,ka pie mums nav normālu servisu,kas spec. uz itāļiem.Tiem visi saimnieki Somi - naudu rauš nepajokam!AUTO TORINO-galīgais surogāts!!!
Manam eksemplāram (2.0 , 1998.g.) arī ir dīzeļa skaņa, bet es to nedaudz mazināju ar labu eļļas piedevu. Bet šī skaņa dzirdama tikai tukšgaitā, braucot motoriņš dzied ļoti īpatnēju un skaistu dziesmu! Protams, šī mašīna nav domāta Opeļu un "Tautas vāģu" (Volskswagen) piekritējiem.