Autiņam tiešām nav ne vainas. Braucu ar savu mazdu jau 4 gadus, esmu norullējis vairāk par 100000. Remonti? Samērā minimāli. Ir plīsuši visādi piļņiki (esmu nomainījis uz pusasīm kādus 4 gab., uz reikas un amīšiem kādus 3 gab. ), bet viņi arī maksā kapeikas. 10-15 Ls ar visu darbu. Ja būtu pašam laiks mainīt - tad tikai gumiju cena - 2-4 Ls/gab. Autiņam ir 120 zirgi - nav jau nekāds monstrs, bet nevar arī kaunā palikt, esmu izkodis nevienu vien 2 ar kapeikām litrīgu mašīnu. Patēriņš 10 l pa pilsētu, 7 l pa šosi uz 90, ja ātrāk, attiecīgi vairāk. Pa 4 gadiem esmu nomainījis pakaļējos amīšus, 2 reiz gultni, pusasi, stūres pirkstu un jau minētos piļņikus. Nu jā, šogad nācas sametināt papuvušo grīdu aizmugurē. Tas arī viss, eļļas un filtrus un riepas es neskaitu pie remontiem. Varu pareklamēt servisu "Milvoks" uz Laimdotas ielas - normāli veči un sakarīgas cenas.
+ pietiekoši daudz extras priekš 86. gada mašīnas
+ lūzt pietiekoši reti, lai sāktu krist uz nerviem
+ normāls uzrāviens
+ nav nemaz tik dārgas tās detaļas - mazda jau esot japāņu opelis
+ pietiekoši ērta braukšana un normāls degvielas patēriņš
+ iekrāmēt var daudz, ja vajag - aizmug. beņķi nolaižas
- paskaļš salons
- rūsē kā jau opelis (kaut ari japāņu)
- diski der tikai no mazdas
Nu nevaru es neko sliktu pateikt. Varbūt man vienkārši ir paveicies ar konkrēto mašīnu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tev hechbeks, sedans vai kupejniece?