Labs auto, ja ir vēlme braukt mierīgi, bez jestriem uzrāvieniem un dzinēja skaļuma pārbaudes! Motorīts 1,6 karb. ar elektronisko vadību (neesot mono šprice kā daudzi sakot!)... ja ir vēlme vairāk spiest, jādod lielāki apgirezieni, tad nāk ārā tie paslēptie daži ZS! Ir bijušas šaizītes ar dzinēja vadības bloku: korozija vadības bloka kontaktos- pats uztur augstus apgriezienus (tu stāvi pie luksofora, a tavs auto strādā uz pilniem apgriezieniem)... bet pa taisno gabalu var braukt kā ar kruīza kontroli! Vispār pilnīgs sviests! Parasti remonts maksāja 20-25Ls (2,5 gadu laikā 3 reizes)! Detaļas lētas!Ik pa laikam kautkas ieklabās: te stūres atbalsta gultnis jāmaina, pēc bremžu "kolodku" maiņas grab "kautkādi" tur turētāji- arī ar laiku pierod! Grabošš salons, plastmasas!
Degvielas patēriņš: vidēji7-7.5L, ziemā pār litru vairāk! Vēl sanākušas problēmas ar tosola teci (sūknis), ar laiku aiziet bojā atbalsta gumija karburatoram (saplaisā)!
Mazā klasīte- mazas detaļiņas- mazas ceniņas!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jā šitie elektroniskie karbīši pēdējo gadu gājumu 1.6L Golf/Jetaa II nav tie pateicīgākie, ekonomiju dod(toties jaudas nekādas), bet ja tur kautkas nojūk....Bet tie "kalodku" turētāji paši par sevi negrab! Grab pašas kalodkas suportos, jo šie turētāji ir nemākulīgi ielikti/sačakarēti/nav vispār ielikti.
Nu nav jau ne maz tie karburatori tik sarezgiiti, un taa elektronika tur arii ir stipri maz pat vareetu teikt ka tur ir elektriiba. Visa lieta sleepjas taa automaatiskaa čoka idejaa. Tuer ir triis taadas svariigas lietinjas ar kuru paliidziibu tiek uztureeti pareizie apgriezieni. Taisniiba ir tur, ka maz meistaru ir kas tur kaut koo saprot. Kaadreiz pats arii saskaaros ar so probleemu , liidz atradu normaalu veci kas tur reaali saprot taas visas lietas darbiibas ideju.
Nu ja runa iet par motoru PN ar karbīti 2EE, tad nu man liekas ka viņam gan kautkāda elektronika bija gan...
kaiofarih: padalies ar tā speca mob. uz archaic@inbox.lv
VW Jetta 1.8 automāts. Pirms kāda laika parādijās motorā eļļas plankumi pie karburatora un arī pie sveces. Izskatās ka blīves. Pats labākais, ka no 10 izbraucieniem, vienā vai nu uzsākot braukt, vai pēc garāka bobrauciena parkojoties, pie maziem apgriezieniem slāpst nost. Aizdzinu uz Gross Auto - neko neatrada.
man jetta patiik ar to ka taa labi tuuneejaas, bet iisteniibaa tas ir luuznis, salonaa maz vietas maz komforta protams ja pie taas piestraadaa tad varbuut arii domu gaajien mainiitos!