Nu ko lai pasaka. itāļu mašīna ir un paliek itāļu mašīna. Visi sūkstās par to, ka virsbūve rūsē un pie motora netiek klāt. Ta nemaz nav. Varbūt man bija noveicies, bet 89. gada mašīnai nebija neviena rūsas pleķa. Arī ar motoru bija viss kārtībā, neskaitot to, ka netīšām to nokāvu. Kā beigās izrādījās, tad turki bija izņēmuši eļļas spiediena regulēšanas vārstus. Dabūju slīpēt un mainīt visu apakšu, pat klaņus izstiepu. Remonts izmaksāja 237, - LVL. Tā ka nav nemaz tik traki un detaļas arī var tīri labi nopirkt, ja tikai ir vēlēšanās.
+ ļoti dinamiska
+ viegli vadāma
+ samērā kluss motors
+ laba caurejamība( augsta piekare)
+ ietilpīgs salons ( nolaižami sēdekļi)
+ samērā ekanomiska arī pie 120 km/h (7-9)
+ elektrība uz visu pieradina slinkot
- iesalst ziemā centrālā atslēga
- grab salons
- bieži kļūdās informācijas sniedzējs par teh. stavokli
- ierūsē rokasbremze ( vasarā)
Citādi labs ierindas autiņš ar kuru var reāli atvilkt!!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
murgs kautkaads...kaads elljas spiediena reguleeshanas vaarsts? redukcionnijs klapans,kursh motoraa atrodas,regulee lai elljas spiediens nav par augstu,un raveet aaraa vinju tolka imho nekaada nav.
par klanju stiepshanu - nevaru iedomaaties taadu proceduuru...izskataas,ka peec taada "remonta" tas motors vairaak par paaris meeneshiem nedziivos :)
Runājot par eļļas spiediena regulēšanas vārstiem - Cromai tie ir uz katru storbru atsevišķi un ja viu vienkri nav, tad notiek nediferencēta eļļas sadale un pēdējiem stobriem nepietiek. Par klaņu izstiepšanu- tas notiek tad, kad vēl pabrauc ar aprautu šāli, pēc normāla remonta motora apakšai ir otrs mūžs.
bija 88 gada 2.0I varu pateikt ka pazema prieksheejais bamperis vienmeer kjeeraas uz trotuaariem,beigaas nedaudz nozaageeju tad logiski nekjeeraas,bet nebija aciimtiikams skats.
Apaksha bija parseejusi aizmugureejaa daljaa pie kaajaam;sliekshnju gali kur stiprinaas piekare sametinaaja 30Ls
Kluss motors salonaa nedzird aarpusee arii-motorpaarsegam laba skanjas izolaacija.
Laba piekare aizmuguree neatkariigaa.Pie lieliem aatrumiem labi vadaamaa stabila.
Salons gan kretiinisks ;ljoti prasts dizains taads iespaids ka ljoti leeta mashiina.
SAAB 9000 identiskas durvis ar rokruriem-slieksnji automashiinaam kopeeja platforma.
Naakamam saimniekam peec 1 menesha noklaajaas dzineejs 3 cilindram apraava shaales.Apakshas remonts ap 200Ls
+ labas bremzes standaartaa visas 4tras disku.
Motori laikam vajaas vietas noskreejiens bija 270000km
par 800$ reklaamaa tiiri viegli paardevaas
tb fiatam ir vaarstikas regulee elljas caurpluudi uz katru klokjenes pamatshaali ( vismaz 5 gab),uz katru klanja shaali ( vismaz 4 gab) uz sadaleni ( 1 - 2x gab),iespeejams pat uz katru hdrokompensatoru,utt? un kas ta notiek,ja pabraukaa ar aprautu shaali? klanis saveerpjas?
sorry veci,bet izskataas ka tev par tehniku nekaadas sajeegas nav,un tos makaronus,ko tev servisaa uz ausiim savaa laikaa sakarinaaja,tu meegjini sheitan izkaart...ej labaak nopeerc kaadu graamatu par iexdedzes dzineejiem un palasi,mazaak iespeeju buus,ka kaarteejaa servisaa kaads tevii lohu ieraudziis...
Ari bija tads pats Fiats: salons loti plashs un erts - motoram zirgu spekus pilnigi pietiek.Man bija 88 g. izlaidums ar noskrejienu 230000. Par tadu cenu 700$ - lielisks auto.
Man 1986. gada 2.0 Turbo i.e 155 zirgi, visas extras iet kapitaali un no ruusas ne smaka nostaaveeja autinjsh aaraa 3 gadus un kaa ruucinaaja taa ar pirmo taa kaa nevajag dirst ka suudaina mashiina un tie tehnikji kas te afigenna kruti staasti ir pilniigi debiili.
Man pašam ir FIAT Croma 2.0 i.e (1986.g.).
Ja, salīdzina ar citām markām, nav jau nekāds SUPER, bet priekš 1986.g. (tika uzsākta ražošana), normāla, lai neteiktu vairāk!
Salons - liels, plašs, ietilpīgs. Sēdēšana (vadītājam, pasažieriem), vadīšana, stabilitāte, ceļa pārredzamība ir vienkārši lieliska! Panelis - pārskatāms, ērta piekļūšana visiem slēdžiem (normāls, tā gada autiņiem).
Motors - ekonomisks (ja neskrien un netrako, ap 7 l uz 100 km), kluss. Runājot par šālēm (es arī aprāvu, klaņa), nonācu pie secinājuma, ka nepietiekoša eļļošana.
Ātrumu pārslēgšana nav precīza. Varētu būt labāk sabalansēta kārba ar motoru (pārāk gari atrumi)!
Neatkarīgā piekare visiem riteņiem, lieliskas bremzes.
Ja kāds vēlas atrast rūsu, tad tā atrodas, atverot bagāznieku, noņemot tapsējumu, pie aizmugurējā bampera (vienīgā vieta, kur rūsē).
Kopsummā normāls auto par tādu naudu!
Kopumā