Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Omega Caravan 1991 Novērtējums: 5
dzinējs 2.6 , kārba automāts, no navarotiem trūkst kondicionieris, el. logi, el. lūka un kruizkontrole. Darba zirgs. Neaistājams. Mērījos ar citiem, ja nu vienīgi Volvo ietilpības ziņā turās līdz. Citi ir butaforijas. Autiņš tika nopirkts par smiekla cenu leišos pirms kādiem 4 gadiem. samaksāju 1250 USD (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), uz robežas vēl 770 USD (!!!!!!!!!!!!!!!!!! maitas). kā vēlāk izrādījās, šim bijusi sista priekša un pa leišu modei iztaisnota, par laimi ģeometrija bija teicama - trieciena rezultātā tikai bleķi bijuši deformēti un radiators nobīdīts no savas vietas. Pa trim ar pus gadiem nobraucu 150'000 km pie mums un teikšu, ka dzinējs ir labākais ko esmu redzējis. Kārba arī super - labāka kā citu marku jauniem modeļiem. kombinācija 2.6 dzinējs plus šitā kārba ir vienkārši super. Bleķi rūsē, tāpēc Opel braukt ilgi nedrīkst ( man tas bija trešais Opelis - Ascona 1.6, Omega Caravan 2.0). Dzinējs ir zvērs - es ar to zārku ieskrējos 9.6 s līdz 100, pie tam sākumā pat nedaudz izslīdēja, tā kā piestrādājot varētu kādu desmitdaļu dabūt nost. Tas tiešām bemberistu kaitināšanai - ja bija garastāvoklis krustojumā varēja ēsties uz nebēdu - vienreiz gan ar sporta golfu pie Alfas kodos un man josla beidzās, tāpēc nevaru pateikt , kuram tas gals labāks. Vispār jau tā nav gonku mašīna masa liela, šasija gara. Vilku 1.5 tonnu piekabi diezgan bieži, bet eļļu tā arī nevajadzēja pieliet (kopējais nobraukums bija beigās 330000), tā kā nevaru teikt, ka dzinējam būtu kāda vaina. Ekspluatēju nežēlīgi, tāpēc arī salons sāka grabēt uz beigām. Pirms diviem mēnešiem pārdevu mašīnu un sliktā ziņa - it kā kārba beigusies. :( Šobrīd braucu ar 2.5 benz. Omegu Carvan, navaroti pilnīgi visi (nav ādas salona) - autiņš super, bet dzinējs nav tik jaudīgs... Tas nekas es vecāks palieku, ieslēdzu kruizkontroli un dudinu. Par ātrumu ar jauno autiņu vēl neesmu ne reizi uzrāvies, ar veco kādas 16x gadā - mentenē arhīvs vesels savācies. No vecās Omegas izspiedu 210, palika žēl - galā dinamika pavāja, ātrums klāt nāk lēni, tāpēc labāk paliku nezinot galu ( mani servisā sabaidīja, ka 2.6 mēdzot nobrukt dzinējs). No jaunās pabaraucu 180 un esmu priecīgs, ka gals tas nebija. Man pietiek, lai citi pastāsta cik velk 2.5 benzīnieks. Tagadējai Omegai piekare patīk. Vēl man patīk paneļa izvietojums Omegām - varbūt pieradums, bet man liekas super. Vispār es braucu mašīnas līdz galam. Atlikusī vērtība parasti nepārsniedz 1000 USD, tāpēc mani diez vai var uzskatīt par labu īpašnieku. Remontējos gan tikai Opel servisā - tā iznāk lētāk nekā visu zinošajiem eksperimentus taisīt ļaut. Vispār jau es varētu arī citu marku pamocīt, bet Omegai Caravan nav alternatīvas.
JPS @ 14.oktobris 2003 0:00
Visi komentāri
 
Kasinsh 14.oktobris 2003 16:00
0 0 Atbildēt

Par ko tad tev uz robežas bija jāmaksā???

Laiks 14.oktobris 2003 16:45
0 0 Atbildēt

Hallo, cilveek, Kasinj, muita arii pastaav ! :D

Brabus 15.oktobris 2003 15:24
0 0 Atbildēt

Bet 770 $,par ko tad?Vai tad muitas nodokļi? Jebkura mašīna pēc daudzajiem gadiem kļūst par Opeli...

JPS 15.oktobris 2003 23:09
0 0 Atbildēt

Jā! tā bija ievedmuita no mašīnas vidējās vērtības pēc "slepena" muitas kataloga, jo man pārdevējs tajā pārdošanu apliecinošajā lapelē tā arī ierakstīja 1250$. Par Opeļiem piekrītu, ka agri vai vēlu lūznis paliek, bet Omegas ir tomēr kaut kas cits nekā pārējie. Braucu ļoti daudz, bet neko labāku (cena/ekspluatācijas izmaksas/iespējamais komforts/degvielas patēriņš) neesmu atradis. Es runāju par darba vajadzībām nevis dragreisu...

JPS 15.oktobris 2003 23:13
0 0 Atbildēt

Starp citu, no leišiem mašīnas pirkt nedrīkst, jo es uz treileriem leišu tirgū (Radvilišķos) neredzēju nevienu mašīnu, kura nebūtu pamatīgi sista. Un nedaudz sistas ne tik nedrīkst pirkt, jo tas "nedaudz" pirms tam ir bijis "daudz". Man toreiz paveicās, ka nebija defekts liels.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti