Savu autinju nopirku šā gada pavasarī, caur paziņjām ar noskrējienu 120 000. Viss itkā ir ok , bet tomēr dažas lietas kas nepatīk - vājš stūres pastūzis ( pilnīgi ne tāds kaa manam iepriekšējam 9000 , 1987 gada), tāpat ved arā tās lampiņas " CHECK ENGINE " un " ANTILOCK" nekādi netieku gudrs ko tie draņķi nozīmee / Varbūt kads var pakonsultēt?. Motora uzvedība nav sabalansēta - kad vajag izrāvienu tad lai to dabūtu savlaicīgi, lai respektīvi motors reaģētu ātri uz paātrinājumu , nākas uzgult gāzes pedālim gandrīz līdz galam, savādaak reakcija maza, kad atkal motors sāk reaģēt tad sākas bukse. Man tieši tas pats bija ar motoru 9000 jam, kaut arii 900 ir stipri vieglāks, bet tomēr motors tikai tad ātri klausa kad tiek kārtiigi iepludināta degvieta viņa vēderā. Varbūt sagadīšanās bet lampas arī deg arā kā negudras - kopš pavasara esmu nomainījis jau divas tuvās + 1 migleni.
Kopumā tomēr 900 nav tik labs kā 9000. Tomēr plašums pamazāk ( he esmu pieradis pie SAAB 9000),
kaut arī degvielas patēriņš stipri mazaaks ( apmeeram 8 - 10 ) pa pilsētu, kas veel.... jā salona elektronika ( pagaidām tfu tfu tfu ) straadaa nevainojami,
Jā ja kāds zin ir problēma - esmu nomainiijis jau divas logu tīriītaajus bet abi komplekti strīķē logu . Tas loga izliekums un logu tīrīšanas ātrums ir par lielu un sanāk ka normaali neraustot kloķus var braukt vai nu kad kartiigi līst vai nelīst nemaz - kāds var ieteikt normālus stikla tīrītajus 900 tajam? Es domāju tadus kuri piemērotos stikla izliekumam?
Biju te aizbraucis skatīties vienu SAAB 9-5 AERO , nu kungi ta ir mašīna, tiešām gods godam SAAB 9000 pēcnācējs ar visu no ta izrietošo, jebkura gadījumā SAAB ir dzīves stils un mašīna līdzīgi kā suns liecina par tās saimnieku. Neesmu ne Mersedesu ne BMW piekritejs jo laikam tikai SAAB īpasnieki vislabāk zina ka SAAB noteikti un gandrīz visos gadījumos liek sevī iemīlēties un izstradā mazvertības kompleksus pret citiem auto ... varbūt pamatotus varbūt nē to grūti viennozīmīgi spriest.....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kāds tev 900 ir vecā parauga vai jau jaunais?
SAAB ir un paliek SAAB vecis 900 ir pats labākais ar ko man nācies braukt . Nemaini un nepardo to masinu pat 9000 kur nu vēl 9-5 nau tas kas ir 900.
Cik noprotu Tev ir 900NG. Godīgi sakot man kā SAAB fanam šis auto nu nemaz nepatīk. Bija iespēja brīvidenās tādus vairākus notestēt, sākumā domāju kā aizvietotāju savam 900 OG, negribu vairs es tādu auto. Visiem kā viens durvis veras ciet kā konzervbundža, nav tā pamatīguma sajūta kas ir 900 OG vai 9k. Pamatīga lētuma piegarša....
Kaut kā neatradu tekstā datus par to, kāds šim auto ir dzinējs ... varbūt kādam būtu noderīgi to zināt.
Vai ir aizdomas, ka noskrējiens 120 000 ir reālais?
Demian, antilock ir ABS lampiņa, ja viņa deg tad ABS nestrādā vismaz vienam ritenim. Parasti ir noklājies devējs, kas ir dārgs, neredzu jēgu mainīt. Check engine var nozīmēt jebko, kas sasitīts ar dzinēju un to pavadošajiem mehānismiem, jāliek uz kompja. Varbūt lambda zonde vai kas cits.
900 NG 93-96 gads un 9-3 - tas pats 900NG :D (neiiet runa par Sport SEDAN) jau vispar ir autinji, kas isti SAABistu vidu nekoteejas, kaut vai savu tehnisko nepilniibu delj
Khm , itkaa autinjsh skaitaas 900S(virsbūve kaa 9.3) .2.0 motors 2.0. par durvīm runājot viņas taisās specifiski, bet tomeer esmu braucis ar dazjiem Chrysler , kuriem durvju aiztaisīšanas sistēma ir tieši tāda pati - respektīvi biki metāliski cieta, grūti pateikt kas labāks, bet durvis aizveras un patreiz nekādu "golfa" simptomu novērojis neesmu. Paldies par " spuldziishu" izskaidrojumiem. Īstenībā ar "ANTILOCK" tieku galā diezgan vienkārši - " restartēju" dzinēju un lampiņa nodziest.
Bet nu kas attiecas uz lētuma priekšstatu tad pilniigs elektroaprīkojums to ātri iznīcina ( ieskaitot kondicionieri, spoguļu apsildi utt), ja par lētumu uzskatāms šaurāks salons nekā citiem bračkām tad daļēji piekrītu. Nekādas miņas no salona apdares problēmaam ( pat ne mazākās).
Spidometra rādītāju itkā pārbauīija servisa veči, kur pirms pirkšanas autinju pārbaudīju.Arī autiņa nolietojuma pakāpe atbilst kilometrāžai. Starp citu autiņu pirku kā jau teicu pavasarī par 3500EUR
KREDOKAM
Kas tās būtu par nepilnībām ? Man ir interesanti jo savus 2.5 gadus esmu nobraucis ar 9000 un nu jau pusgadu ar 900. Tiešām interesē uz ko jābūt gatavam jo šajā pusgadā autiņā esmu ielicis tikai benzīnu un trīs lampas. Kas attiecas un vadāmību tad 900 manevrēšanas ziņā ir labāks par 900, varbūt dēļ salīdzinoši mazās massas - pašmasa 1285 / pilna 1875.
Dem
It ipashi pirmajos 900NG razhoshanas gados ir probelams ar piekari jo shim autinjam piekare un platforma bez jebkadas pietjuneshanas tika panjemta no Opel Vectra. Paskataies - varbut SAAB zona ko atradisi konkretai atbildei.
Un, kas raksturīgi Opel detaļas neder. ;-)
Ār lētumu es domāju tieši to, kā tās durvis aizveras un durvis ir plāniņas kā japānīšiem. Kaut gan MAZDA 626 durvis veras ciet ļoti patīkami. Varbūt, ja iepriekš nebūtu braucis ar 900 OG, tad man tā neliktos. Tas ir tīri mans personiskais viedoklis.
Kredok!
No SAABiem, kas ražoti pēc 93. gada vislabākais ir 9-3Aero un neviss kaut kāds 9000 vai SS!
Pateikšu tev STRU - lētuma piegarša ir tev pašam. Mana ipašuma ir 900 94.gada 2.0 t (185 hp) ar ādas salonu, koka apdari, klimatu utjp. Nekur nekādu lētumu nejūtu un durvis taisās ciet ar gluži igdienišķu no citiem a/m īpaši neatšķirīgu skaņu. Kādu laiku atpakaļ bija arī man 9000 97.gada ar visu labo aprīkojumu, diemžēl tikai ar 2.0t motoru. Atšķirība ir tikai salona izmēros un smagnējāku gaitu.
P.S. Darbā braukāju ar 2003.gada Boram un Fokusiem, un lai saka ko grib - daudz neertākas un lētākas a/m kā mans 94.g SAAB
-> Bublik
Palasies, ko es teicu. Tas ir mans personiskais viedoklis. Kad pameģināsi 900 OG gaitā, tad sapratīsi, par ko es runāju.... Un nav ko te d@#$%^&.
Pārlasiju vēlreiz tavus komentus Stru, un nevienu vārdu par gaitu nemanu, tikai aprobežota atraugāšanās par lētumu. Tā kā nedri nu vien pats to, ko iesaki nedarīt citiem komenta pēdējā rindā.
izlasi velreiz!
Es par gaitu vispār neko nerunāju. Lētuma piegarša ir durvīm! Pieleca? UN TĀS IR MANAS DOMAS! Ja tev leikas, ka labs auto, tad uz priekšu. Es neko nesaku.
saabs laikam ir kljuvis par letinju klupsanas auto - nu tik daudz piekriteeju ka jociigi paliek. Ieprieks taads bija vw golfs un passats, tomeer tie bija bez apriikojuma un zaglju cieniiti taapeec naakosaa kaarta pienaaca saabiem. Nu ko lai slimiiba iet savu gaitu jo ar to ir kaa ar iesnaam ar zaaleem 7 dienaas bez vesela nedeelja vajadziiga. Lai viegli slimojas!
Atvaijnojos Stru, ja aizskāru.
Bublik:
man taads pats kaa tev ir. cik tev vinjsh benziinu rij? nu taa vasaraa/ziemaa, pilseetaa/shosejaa..?
man tie cipari ir paskarbi - pilseetaa vid.16, aarpus pilseetas braucot peec noteikumiem (nu pa igauniju savaadaak nav ieteicams) kaadus 8.8, braucot cilveeciigi (130-150) kaukaadi 12litri.. shitie cipari man nedaudz saap :(
karlz: Ja tas ir automāts, tad normāli, bet ja manuālā kārba tad kaut kas nav rixtīgi...