SŪDS , Pēdejais SŪDS. Tas nav mersis bet parodija. Rūsē un lūzt. Kārbā prasās 5 robs, bet hadene ir tāda, ka labāk to nemaz nesākt remontēt. Aizmugurējai piekarei 22 bukses, kas regulāri jāuzmana. Aizugurējie riteņi spītīgi negrib būt taisni un visu laiku sagāžas kā veca sēta. Bagāžas nodalījums domāts jefiņiem, kas neko lielāku par sporta somu līdz nevadā, jo sēdekļus nolocīt nav paredzēts. Esu remontējis visu bremžu sistēmu, jo trubiņas ir no rūsējoša metāla, nevis kā normālām mašīnām no nerūsējoša. Var būt problēmas ar elektrību un stūres sistēmu.
Toties motors ir uz goda. Man ir 2,0 l bendzīna dzinējs, kas pilsētā vairāk par 10 litriem neēd, bet uz štrāses var iekļauties pat 7,5 litros. Ielej rudenī eļļu un uz gadu aizmirsti.
Nu bet ja kādam patīk mersis, kas principā nav īsts mersis, lai droši pērk 190 (var ari manējo). Cīņa ar kaitinošiem sīkumiem (starters pēkšņi negriež, ģenerators nelāde, pečka negrib pūst) ir garantēta.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu neveicaas tev veciit un jadomaa ka iepircis ar par smiekla naudu esi. ko ta citu gribeeji. vajadzeeja njemt tikpat suudiigu golfu un izdevumi buutu kudi mazaaki
tacu es zinu Mersus kas nogaajushi pie miljona un laba saimnieka rokaas nepateiksi cik iisteniibaa, taa ka nevajag. Par to ka tas iists Mersis - piekriitu, baigi neerts, tizls un saurs salonaa
man 190 jau ir 1.5 gadus, neesmu remontejis to vispar. TA 2 reizes pec kartas - bez problemam. Ir gan 5 robs, ga 2.0 dizelis, kurs ziemaa lec bez problemam, arii paterins ir ljoti pienemams 6-7 litro. Esmu apmierinats. Auto arii nav ruuseejis un bremzhu trubam ne vainas.
Man chomam arii bija 190 Mersis, 1984, 5 gadus nobrauca, beedu nezinaajaa, neluuza vispaar un nekas.
Varbuut tu esi nopircis no vinja un par cik, choms neko nav ieguldiijis, tev saakaas tehniskaas probleemas?
Pirms kaada laika nopirku to 190 "mersi" par pietiekami sakariigu summu ar domu,ka tajaa cenaa ir ieklauta arii kvalitaate.
Jaa pus gadu taa masiina gaaja tiesaam kaa "mersis" Tacu tad pamazaam saaka noluust vis,kas vien var "noluust".
Kaa peedeejais pilienns bija, kad braucot uz salu tilta "izmaucaas sarniirs". Nu tikai veiksmes peec tur nekas traks nenotika.
Bet laikam jau bija paspeejies tas MB taa iepatikties, ka noleemu to remonteet. Sanaaca ieguldiit pamatiigu summu, bet ar ceriibu,ka "ies".
Tacu tad naacaas saakt ar to masiinu tiesaam brauk(daudz braukt) un pa skandinavijas ziemeliem...un ...nu jaa.. drusku skarbaakos apstaaklos taa masiina bija galiigi garaam. Naacaas vien mainiit pret kautko leetu un vienkaarsu, kas iztur daudz.
Principaa jau super masiina(iipasi dzineejs), bet ir paaraak daduz vaariigu vietu.kas var pievilt vis negaidiitaakajaa briidii.
Ar to auto var braukt pensionaars, kas gadaa vairaak nenobrauc par 40 tukst. un ciitiigi kopj to.
2 akmenc
nu tu dod kur taadu pensionaaru esi redzeejis kursh gadaa nobrauc 40 tk, pareekini cik pensijai jaabuut. otrkaart es zinu daudzus auto kuri jauni saakti braukt pie tiem pashiem 40 tk birstr pa visaam vietaam un maxaa kaa min saakot ar 7 tk Ls. ko tad teikt, jo tavs mersis ir vismazaakais 12 gadus vecs ne taa
Par tām trubiņām tevi gan servisā ir uzmetuši. Es zinu, ka tās rūsē. Man W124 arī ir sarūsējušas, bet esmu ar tādām nobraucis jau 25tk un nekas tām nenotiek. Tā trubiņu maiņa ir servisu uzvārīšanās politika. Vēl šiem patīk arī bremžu diskus mainīt. Pasūtīju šos d@#$# un nekas ļauns nav noticis.
Jā te viens klients ir tā kārtīgi uzmests. Man ir '82 gada, un nekādi kaitinoši sīkumi nav novēroti un piekare kalpo godam, ņemot vērā manu nesaudzīgo braukšanu.