Sveiciens!
Manis komentētais auto ir Subaru Impreza WRX apm.220 zirgspeeku, BEZ STi - parastais. Ar to braucu apm. 1 gadu, taatad šis tas ir sakrājies ko pateikt.
Pozitīvās puses
Īsta grunts un ziemas mašīna. Palielinātais amortizatora gājiens padara auto mīkstāku, ļoti klusa mašina, pieņemams salons, ekstras.
Lieliska vadāmība, īss pagrieziena rādiuss.
Citas puses
Sajūgs - diezgan vārīgs, mazliet paslidinot liek par sevi manīt izdalot specifisku aromātu.
Amortizatori - oriģinālie padevās pie apm 50 000 km. Pa grunti nav īpaši dzenāts.
Sēdekļi - šis viedoklis var būt subjektīvs, man liekas, ka ir neeerti. Es salīdzinu ar Type R hondu benkjiem.
Extras
Lieliski griežas ap savu asi: )
Dragreisaa labāk ar līdzīgiem necīnīties.
Corsai ar 150zsp. GSI motoru pakaasu: )
BMW īpašniekus gan esam sarūgtīnājuši.
Honda S2000 man aizlidoja garām pie 140km/h un tā arī turpināja attālināties.
Honda Accord TypeR 2.2 sākumā aizeju, bet tikai sākumā..
Jocīgi bet Foresteris īpaši tālu no manis neatpalika, tiesa salonā mēs bijām triis..
Bet ko nu par ielu braucieniem - šis auto ir paredzēts lai gāztu pa grunti un uz 1.7, līkumos ietu šķērsām un izbaudītu ko spēj labākā 4x4 grunts mašīnīte.. Nu tā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Iedosi kaadu rinjkjiiti izmest ?? :)
Tev istenibā kaut kas nav kārtībā ar mašīnu ja tu dragos zaudē Corsai, Corsa ir samera laba, bet ja no starta sāku ar savu peleko braukt izkabināt var bez problēmām. Ved auto uz servi ar steigu lai skatās kas tam nav labi.
Tev ir taisnība-4x4 domāta gruntij,bet,ja gribi uzināt,kāpēc uzrāvienā uzvar citi ,ir tāda formula -izdali ZS ar pašmasu un uzināsi , cik vērtīgs ir katrs autiņa kilo!
kaut kaa pateiktais diezgan aizdomiigi izklausas: "Palielinātais amortizatora gājiens padara auto mīkstāku" un "Lieliska vadāmība" nav tas iipassibas kas ietu viena komplektaa. bet tas ir tiiirs IMHO