Opel Omega 2.5 V6 sedans
1998
Novērtējums: 8
Dzinējs ir 2.5 benzīns, 170zs. Auto nopirku no sava drauga, noskrējiens īstais 150'000. Auto ir īsts limuzīns (lai man piedod limuzīnu īpašnieki), vācieši tā arī sauc to - salons ir liels un ietilpīgs, uz aizmugurējā dīvāna trīs cilvēki sasēžas mierīgi, pats dīvāns ir ērts, kājām daudz vietas. No ekstrām ir kondicionieris, el. pr. logi, el. apsildāmi spoguļi, divi airbagi, stūres pastipr., stūres augstuma regulēšana, ABS, luktura augstuma reg. no salona, vad. sēdekļa augstuma el. reg., centrālā atslēga, pretizslīdēšanas kontrole, pr. sēdekļu apsilde, elkoņbalsts, tonēti logi, REMUS izpūtējs (+6zs un beauty of sound : )), motora vadības čips (+13zs). Auto ir dinamisks un jaudīgs, domāts vairāk komfortablai braukšanai nevis gonkošanai, lai gan kārtīgi pagriežot (ar oriģinālo garo kasti) var arī paskriet ;) Plusi ir lielais motors, kas ļauj "kruīzēt" 5tajā ātrumā pa pilsētu ~50km/h iztiekot bez pārslēgšanās, lielais salons, liels bagāznieks, vadīšanas vieglums un ērtums. Mīnusi ir sīkumi, jo lielu problēmu nav - mitrā laikā bez kondicioniera svīst ciet logi, jo ventilācija ir apgrūtināta. It kā citus mīnusus uz sitiena nevaru iedomāties : ) Traction kontrole ir realizēta kā gāzes nedošana nevis riteņu piebremzēšana, tādejādi sanāk raustīties, jo, riteņiem izslīdot tiek noņemta gāze un saķerei atjaunojoties gāzi atkal iedod. Taču tā nav bēda un ja gribas paālēties, tad traction controli var atslēgt. Benzīna patēriņš protams nav konfekte, pa pilsētu kruīzējot ap 10-11 litri sanāk, ārpus zem 9 sevišķi nesanāk. Ļoti laba skaņas izolācija, ārpuses trokšņi nav dzirdami, Omega tiešām ir labi nostrādāta. Nekas arī negrab (ja nu vienīgi kas ielikts bagāžniekā), grabēšana manuprāt ir vairāk atkarīga no auto uzturēšanas un apkopšanas.
Murlis
@ 29.oktobris 2003 0:00
Par to klusumu salonā pilnīgi piekrītu! Lai arī ko cilvēki saka par šī modeļa OMEGA, salons tai ir nostrādāts līmenī.
Starp citu, šim modelim ir ļoti demokrātiskas cenas LV tirgū. Var nopirkt luxus klases aparātu par ļoti pievilcīgu cenu.
Jaa tiiesaam sim auto cenas un kvalitaates atieciiba ir ideaala. Esmu pabraucis ar taadu liidziigu, ari ar lielaako mv6 3,2 omegu paarbaaztu ar fiichaam, komforts patiesaam ir loti labs, salons kluss un sajuuta braucot nearko neatpaliek no e klases aicainaa mersha. Salona apdares kvalitaatee OPEL jutams kvalitatiivs leeciens, nekas negrab un neciikst.
Jā, tai Omegai tiešam izr vienreizējs komforts.Īsts luxus klases sedans.Bet nez kāpēc nav prestīža mašina.Opel tomēr paliek opel...
to automociic
Vai tiešam Omegai bija 3.2 MV6?Varbūt 3.0...
to brabus:
Vispaar ir mv6 3,2, ir arii 3.0, bet ir arii mazaaki 2.5. Es toch pabraukaaju ar 3.2, tam ir paari pa 200 lopiem, un tam konkreetajam veel bija chiptunings, cik aceros uz 270 lopiem! Agregaats uz goda.
Pilnībā piekrītu autoram attiecībā uz komfortu. Pats arī braucu ar 1994.g. Omegu (B) 2.5V6. Laba mašīna, daudz ekstru. Kā mīnusus varu minēt tikai to ka ik pa brīdim kāda no paneļa lampiņām nodziest, bet stiprāk uzsitot pa paneli viss ir OK. Vēl besī, informācijas displeijs (Multi Info Display), izskatās ka ir oksidējušies daži kontakti un ar laiku sāk dzist dažas iedaļas, un vairs nevar saprast cik ir pulkstens, un cik ir kas.
Autoram var piekrist. Mana pieredze ar līdzīga gada MV6 3.0 (autom) universālu ir līdzīga. Auto ir ļoti ērts, komfortabls un kluss, taču nav radīts sacīkstēm. Jauda ir zvērīga, taču to var novērtēt galvenokārt uz lielceļa, kad, piemēram, strauji jāpakāpjas no 90 līdz 130. Pilsētā pat īsti negribas šo kuģi raustīt. Patēriņš ir ievērojams. Neesmu pārliecināts, vai Murlis nav optimistiski uzrādījis pilsētas patēriņu. Es bez 15L/100 tīri pa pilsētu cauri netieku. Tomēr līdz šim braukšanas prieks ir ar uzviju atsvēris nepatīkamo degvielas iegādes procesu :) Lielisks auto, ja jums ir ģimene.
gribu pirkt omegu,bet nezinu kādu 2,5 vai 2,0.Kā ar izmaksām remontā.Saka ka ecotec motori ir sūdi. kā ar rūsēšanu?
Kurš Tev teicis, ka ECOTEC motori ir sūdi?
Piekare meesls, bet leets. 94' TD motors labs, 99' 2.5V6 nezinu neesmu parak daudz noruleejis. Degv 7-10l D un 8-14l Benz. Diezgan tizlas plastmasas detalas salonaa negrab bet atdalaas. Bet protams plusu ir vairak 1. ZEMA cena.
Vēlējos papildināt. Tagad uz tablo ir 220k, kas ir darīts:
- bija problēmas ar stūres pastūzi, pareizāk sakot ar pastūža sūkni, tas bija izdilis, tad nu šrotā nopērkot stūre atkal ir kā jauna.
- problēmas ar bremzēm - sāka vērpties pr. bremžu diski, nomainīju diskus un kolodkas, tas pats. Domāju, ka būs jājauc ārā suporti un jātīra. Vai kādam ir bijusi līdzīga problēma un kā risinājāt?
- degvielas patēriņš tomēr ir lielāks kā sākumā minēju, pa šoseju vasarā 8,5 (netrakojot), ziemā 9,5, pa pilsētu Dies' vien zina, jo kompja nav un patēriņu nerāda, bet vidējais vasarā ir ap 9/100 an ziemā ap 11/100.
- ir samainītas bukses un arī viens pr. plaukts, jo presējot buksi tas saplīsa pa šuvi (nebija jau vairs jauns).
- problēma (sāpe) ir rūsa, pēc pēdējās ziemas tā sāk parādīties pr. durvju apakšā, aizm. arkās.