Lietoju auto 3iis gadus. Izveeleejos so modeli, jo gribeejaas komfortablu auto, kaadu nav daudz uz ielaam. Pirku leeti, bet bija saadas taadas vizuaalas nepilniibas, izruuseejusas aizmugureejaas ritenu arkas, vadiitaaja durvis, saskraapeets kapots, uc siikumi. Peec 100(cigaara) audi un siermasiinas tas likaas ritiigs limuziins, dzineejs un automaaatiskaa kaarba bija ljoti labaa kaartiibaa, atrumi paarsleedzaas peec tahometra pie 2100 apgrieziniem, kas ir ljoti labs kaarbas staavoklja raadiitaajs, darboojaas pat orginaalaa piekare ar izmainaamo amiishu cietiibu, un bija ljoti patiikama stuures pastiprinaataaja darbiiba, 80ito gadu haiteks - digitaalais panelis, koka apdare, toneetie logi, samta salons, kompis, diezgan normaala audiosisteema ar astonjiem skaljruniem, visi elektro navaroti kas arii straadaaja u. c. fiichas. Vienuvaardu sakot par to naudu gatavaa konfektiite. Protams naacaas metinaat un krasot "saapiigaas" vietas, veelaak bija jaapaarmetina aimuguree griida, jo TA atklaajaas baigais caurums: ).
Dzineejs darbojas ideaali, vieniigais kas mainiits - startera ievilceejs, protams filtri, ellas, sveces. Par siem dzineejiem lasiits un dzirdeets, ka pie normaalas apkopes noejot entos simtus tukstoshus kilometrus(chuguna konstrukcija).
Taa kaa iepriekseejais saimnieks nebija apgruutinaajis sevi ar bieziem servisa apmekleejumiem, tad, veel bija jaamaina dzineeja spilveni, dazi sailentbloki piekaree, peec 1,5 gada naacaas mainiit priekseejos stabilizatorus, stuures pirkstus, nobeidzaas arii dzimtie pakaleejie amiishi, nomainiiju uz divkameru sachs gaaziniekiem.
Piekare shim auto ir veidota ar lielu drosiibas rezervi, par to liecina vien jau tas, ka orginaalie amiishi iztureeja no 1988 - 2002. gadam! Arii tas, ka servisus naakas apmekleet reti: ) (es neesmu no taadas brauceeju sugas, kas brauc kameer auto iet, nekad neko nelabodams)
Jaatziimee ka baigais pluss ir ljoti leetaas rezerves daljas, daudz kas ir unificeets ar omegu, shis tas der no wv (dzineeja spilveni piemeeram) - ar remontu nekaadu probleemu!
Auto ljoti komfortabls, un labs taalos paarbraucienos, ljoti kluss salons, eerti diivaani, lieliska redzamiiba. Iesleedzot sporta reziimu diezgan labs uzraaviens, protams tas jau nau nekaads sporta auto, bet prieks 2t "limuziina" labs.
Uz shosejas kompis raada 6,8- 7,6 l/100km pie 94-98 km/h, pilseetaa gan tas pateerins ir lielaaks(tomeer 3 litri tas biidelis tilpumaa)-16l ja normaali brauc, a ja mauc griidaa tad 18-20l iznaak. Man videejais paterins ir 12l uz 100km.
Rezumee:
+ laba cenas/kvalitaates attieciiba, komforts, braukshanas sajuuuta, leetaas remontizmaksas, patiik kaa izskataas, visaadas fiichas, sho modeli uz ielaam biezi neredzeesi.
- ruusa, degvielas pateerins, nekvalitatiiva plastmasa salona apdaree, aprobezotu cilveeku radiita "sliktaa" opel aura (par pieredzi ar opeliem, arii citiem modeliem, ar kuriem iznaacis braukt, diskusiju topikaa piedaliijos jau ieprieksh, kaa anoniimais).
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pilniibaaa piekriitu par aprobezotu cilveeku radiitu auru- biezi vien lielaakie dir__eeji pasi nekad nav lietojusi opeli. dzineeji opeliem labi, bet taa ruusa gan ir hroniska visiem opeliem vismaz liidz 95.gadam.
A no kurienes pārliecība ka tie bija oriģinālie amīši ?
Bet vispār piekrītu - nopietns auto
Domaaju ka orginaalie taapeec, ka auto Latvijaa ir dizgan daudzus gadus, un pie mums jau neviens vecam autinjam tik daargus reguleejamos amiishus neliks(4 amiishi maksaa tikpat cik autins:)), a vaacijaa savukaart pa tik iisu laiku (8g apmeeram), tie noteikti vel nebija nobraukti.
Es arii shitaadu auto gribeeju pirkt, tachu beigaas nobijos no ruusas... Tad veel aci metu uz 3000 omegu...
Man jau ar senators patiik. Ja veel apriiko ar gaazes iekaartu, devielas cena sanaak taada pati, kaa braukt ar kaadu mazlitraazhas suksu. :)
Pilnīgi piekrītu, auto patiesi laps, ja vēl Opelis nebūtu taisīts no kaut kādiem simtreiz pārstrādātiem un jau izmantotiem metāliem, tad būtu pati pilnība. Pats savulaik ar tādu dabūju pabraukāt kādus mēnešus. Man bija ar gāzes iekārtu, gāzi ēda stipri daudz, bet toreiz tā maksāja 16s/l ,iztikt varēja. Komforts superīgs, navaroti papilnam un arī virsbūves dizains izdevies tāds smukiņš, salons kluss, originālā mūzika bija kvalitatīva, vienīgi noparkot pārpildītajā centrā tikpat kā neiespējami-milzīga mašīna+slikts šoferis :(
Ljoti labs auto.
Visi autinji kaadreiz kljuust par Opiishiem, un nav lo to marku lieliit, jo virsbuuve puust kaa traka!!!
Njaaa, par to ruusu... Vispaar katrai autinju markai ir kaads truukums, arii rolsroisam ir truukums (cena:))! Viss atkariigs no saimnieka attieksmes pret savu braucamo, viens brauc kameer ritenji neatkriit un neko ieprieksh nedara lai to noveerstu, cits laiciig defektus pielabo un tad jau veelaak ir ok!:) Nevar braukt un neko neieguldiit un remontus atlikt uz nenoteiktu laiku, cerot ka viss buus ok, briinumi tachu nenotiek!!!