Sveiki Kanareiki!
Nu jau kādu pusotru gadu pārvietojos ar A4 1,9 tdi , 110 zs dzinēju. Audi ir pirkts latvijā no nullītes un tā vēsture man ir diezgan skaidra, jo Auto Rīgā strādā kāds man uzticams cilvēks. Iepriekšējais saimnieks, kāds pietiekami turīgs cilvēks no Ventspils puses bija rūpīgi braucis uz tehniskajām apkopēm un krājis čekus par citiem remontiem (starp citu es turpinu šo viņa tradīciju). Auto bija padārgs kautkur ap 12 k EURO, bet ņemot vērā teicamo auto stāvokli un mazo nobraukumu, kuru es jums neminēšu, jo nevēlos noklausīties lekciju par odometra grozīšanu. Auto pa šiem maniem 60 000 km ir kalpojis labi, lai neteiktu vairāk. Vienīgās galvassāpes sagādā ik pap brīdim ritošajā daļā ieguldāmie $ līdzekļi. Pa gadu uz ritošo aiziet kādi Ls 200 – 250. Vēl no tāda dārgāka prieka jāmin nesen nomainītais BOSCH kautkāds tur electronisks gaisa padeves sūds, kurš izmaksāja ap Ls 150. Ļoti priecē braukšanas komforts un perfektā mūzika. Neko daudz vairāk nevēlos piemetināt izņemot zemāk esošo.
Salona dizains 9,5 punkti
Ir koka apdare un dažas nestandarta hroma detaļas, patīkams skats uz priekšējo paneli
Salona ērtums 8 punkti
Ir labs benķis vadītājam ar rokas atbalstu, bet aizmugurē braukt nevēlētos
Skaņas izolācija 9 punkti
Šajā jomā auto ir nostrādāts kvalitatīvi un motoru var dzirdēt tikai tāpēc, ka TDI
Navaroti 8,5 punkti
Ir visi četri logi uz pogām, klimats un viss pārējais kas audi pienākas, diemžēl nav spoguļu un beņķu apsilde, neatteiktos no kruīzkontroles
Mūzika 10 punkti
Concert Bose ar pastiprinātāju, 6CD changeri un 8 skaļruņiem (tas viss pasūtīts pa atsevišķu samaksu un likts audi rūpnīcā)
Ātrumkārba, sajūgs 9 punkti
Ātrumi slēdzas ļoti patīkami ar tādu mazu mīkst klikšķīti, bet brīžos, kad jāstumdās korķos tas pirmais robs mazliet nepatīk
Stūres pastprinātājs 10 punkti
Te nav ko komentēt
Dzinējs 9 punkti
Varēja būt mazliet klusāks, bet nu tāpēc jau tas ir dīzelis, ar jaudu viss ir OK un dinamika apmēram tāda pati kā manam iepriekšējam audi coupe ar 2.0i 115 zs dzinēju
Degvielas patēriņš. 10 punkti
Nu ko gan citu te gaidījāt? Vidējais pa pilsēta + šoseja 6l uz 100 km, pietam ar ne pārāk nīkulīgu braukšanas manieri.
Ritošā un gaitas īpašības 6,5 punkti
Auto uz ceļa stāv labi, bet tik maz punktu tāpēc, ka ritošā daļa ātri iznēsājas un remonts ir padārgs. Vēl viens mīnuss, ka nav quattro
Vizuālais 8,5 punkti
Auto ir atturīgi glīts, orģināli lietie diski, ir papildus hromēta priekšējā reste un papildus hroma detaļa uz bagāžas nodalījuma + labas kvalitātes hromēts izpūtēja uzgalis. Šīs hroma detaļas patiešām ir neuzbāzīgi gaumīgas. Man personīgi ne visai patīk A4 pakaļējās lampas, kautgan tās jau ir glītākas kā pirmajiem A4, ka nāca no 95-98 gadam.
Vidējais sanāca 8.9 punkti. Noņemsim 0,5 punkti par neobjektivitāti, jo katrs jau savu auto mazliet par daudz uzliela un itogo sanāca 8,4 punkti.
Uz redzīti
Jūsu IELEJAM.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vareeji tomeer ko vairaak pastaastiit par A4 saizi ritosajaa daljaa.Neviens A4 juuzeris so probzu negrib atziit! ..taapat kaa saapisti.
Feins aprakstiņš!
Patiešām, varbūt padalies ar pārējiem, kas vainas ritošajai?
Nu mazliet par ritošo daļu. Tas jau ir sen zināms fakts, ka ritošā daļa ir A4 vājākā vieta "inženieru kļūda". Savava ato tehnisko stāvokli cenšos uzturēt kārtībā, un tādēļ ik pa brīdim iebraucu servisā "paraustīt" hadeni un apmēram ik pa kādien tūkstošiem 10-12 tur atrodas kāds mezgls kurš jāmaina. Esmu pārliecināts, ka ja laicīgi nenomaina kādu izdilušu detaļu, tad tā sāk ļurkāt līdzi nākamo un tā tas aiziet. Dārgākā detaļa, ko esmu mainījis maksāja ap Ls 80. Te iet runa par priekšējo piekari. Diemžēl es prātā nevaru paturēt visu to detaļu nosaukumus, bet varbūt vēlāk ieskatīšos čekos un tad precīzāk aprakstīšu. Pēc pieredzes saku, ka mana iepriekšējā audi 1990 gada coupe ar 2.0i ritošā prasīja daudz mazāk uzmanības un līdzekļu. Pēc katras šādas "iejaukšanās" hadenē autiņš jāliek uz stenda, lai " noliktu savirzi un tas protams atkal maksā.
Nu beidzot kaads atziis ka piekare ir problemaatiska. Ja veel saak braukt pa grunti tad vispaar makaa muuziigs caurveejs. Paldies tev, savaadaak visi kam esu to teicis netic.
Kaifarix, neklausi ko saka visi, klausi ko saka tie kas ir lietojuši konkrēto auto. Ceru, ka neesmu sabaidījis potenciālos A4 gribētājus un ka "darvas karote nav sabojājusi medus podu", jo hadene patiešām ir vienīgā vājā vieta. Galu galā plusi ir daudz vairāk un ar auto esmu apmierināts!
Ielejam!
Tu vairākas reizes piesauci Audi Coupe. Vai tu varētu lūdzu sniegt nelielu info arī par šo autiņu, jo cik sapratu, ar to arī esi kādu laiciņu pabraucis (taisos tādu iepirkt). Fantastiski jau būtu, ja tu varētu uzmest tik pat baudāmu rakstiņu, kā par A4.
jaa zeel man to labo auto iipasnieku - nauda iet kaa uudens. es to nevaru atljauties un ar savu japaanaa razoto japaniiti jau kuro simtu tuukstoti ripinu taa klusinjaam bez bose muuzikas bet ar mieriigu praatu un pilnu maku....man iznaaca Ls 140 uz 100000km rezerves daljaas.
Frances, ir diezgan grūti tā objektīvi salīdzināt divus dažādu gadu auto, bet pāris vārdu varētu minēt. Ja man jāliek kautkāda atzīme, tad likšu 7. Man šķiet pilnīgi neobjektīvi tie vērtētāji, kas savam auto liek 10 balles par veciem lūžņiem. Ja tu ieliec auto 10 balles, tad tas nozīmē, ka konkrētais auto ir ideāls un tālāk vairs nav kur! Par coupe varu teikt, ka tas man kalpoja ļoti labi, jo arī par šo auto rūpējos. Ar šo auto nobraucu kādus 2 gadus un 80 tūkstošus. Pie plusiem varu minēt ērto sēdēšanu pie stūres un diezgan labo vadāmību, liels priekšējais stikls ar labu pārredzamību, auto bija labas gaismas ar migliniekiem, kluss dzinējs, salīdzinoši izturīga ritošā daļa. Man patika ātrumkārba un īsais sajūgs. Dzinējs varēja būt jaudīgāks par esošo 2.0i 115zs, reizēm nācās regulēt šprici, jo mēdza gadīties, ka apgriezieni sāk lēkāt, bet nekādus sevišķos ieguldījumus tas neprasīja pat pie saviem ap 200 tūkstošiem, par kuriem neesmu īsti drošs, ka tas ir īstais nobraukums. Pie mīnusiem varētu pieminēt grabēšanu durvīs, jo tās ir ļoti smagas (garas) un tā eņģe līdz ar to dabūn baigo lauzienu. Grabēja arī pakaļējais vāks un bagāžnieka pārsegs. Bagāžnieka pārsegs ir liels deficīts un to ir grūti atrast, jo pārsvarā tie ir sačakarēti ar skaļruņu caurumiem. Es beigās atradu vienu labu, bet samaksāju attiecīgi Ls 30. Vispār jau man coupe patika un patīk vēl aizvien, bet Latvijā dabūt šo auto labā stāvoklī ir tikpat kā neiespējami, tāpēc nācās izvēlēties ko jaunāku.
Arii taveejais A4 vairs sen nav jauns... Saprati ko es ar to domaaju? Japaanim izmaxas kopjot viennoziimiigi buus mazaakas. To arii paraada testi.
PIEPE, diemžēl es īsti nesapratu, ko tu ar to domā, bet vienu es zinu skaidri - man ir svarīgi, ka es braucu ar eiropas auto (audi, bmv, mercedes, volvo, saab) nevis japāņu plastmasas gabalu. Vēl es pilnīgi droši zinu, ka 5gadīgs audi ir tikpat jauns kā 2gadīgs japānis.
Jauna mashiina skaitaas liidz, maksimums 3 gadiem. Taalaak tie jau ir shroti.
Ie: Es ar to domaaju, ka IELEJAM auto arii jau ir Shrotauto.
Es cereeju, ka te cilveeki ir lasiijushi (skatiijushi) apskatu par neplistoshaakajaam mashiinaam, bet laikam jau nav.
Bet, anyway, prieksh tiem, kuri to nav dariijushi, varu informeet, ka kvalitatiivaak izgatavotaas mashiinas statusaa sen vairs nav Eiropas auto, pirmo 5-nieku aiznjem japaanji, japaanju markas auto.
For info: No tuvaakajiem Eiropas: BMW - 12 vieta; Mercedes 33 vieta; AUDI 36 vieta.
Spried nu pats par kvalitaati.
Shii kvalitaates tabula tika sastaadiita pamatojoties uz to, cik biezhi konkreetas markas auto gadaas defekti garantijas laikaa un ir jaameklee paliidziiba.
Jau no IELEJAM apraxta var noprast ka Auto-Riga kantori vinjsh baro biezhi.
PIEPE:
Tu stipri, stipri kļūdies. 3 gadīgi auto NAV šroti, un to pilnībā apstiprina arī ārvalstu pieredze. Visā pasaulē par mazlietotiem auto uzskata līdz 3-4 gadus vecus autiņus.
Un vēl - arī es uzskatu, ka vācu autobūves kvalitāti neviens japānis nevarēs pārspēt...
Ielejam!
Liels paldies.
PIEPE, es ļoti labrāt apskatītu to tabulu, kurā audi ir 36. vietā. Lūdzu dari man zināmu interneta adresi, kur šie dati publicēti. Ja godīgi jāsaka, tad es nespēšu nosaukt vairāk kā kādas 15 autoražotāju firmas, kur nu vēl 36šas! Vēl uzskatu, ka auto pārvēršas par šrotu nevis ejot gadiem, bet gan atkarībā no lietotāja rūpēm, vai varbūt nerūpēm par to! Pilnīgi droši esmu pārliecināts par to, ka pie vienādiem apstākļiem jebkurš 5 gadu vecs vidējās klases japānis būs bēdīgākā stāvoklī nekā A4. Un vispār šeit mēs runājam par konkrēto man piederošo A4 un domāju, ka tev būtu ļoti grūti atrast kādu vietu šajā konkrētajā auto, kura "brēktu" pēc šrota! Kā jau minēju, tad šai automašīnai nekad nekas vēl nav lūzis izņemot Bosch gaisa padeves regulētāju. Ritošā daļa iznēsājas jebkuram auto un tās remontu es uzskatu par tik pat pašsaprotamu lietu, kā eļļas un filtru, vai siksnu maiņu. Gaidu tevis pieminēto tabulu!
2 Ielejam: Njemot veera manus ieprieksheejos postus, vareetu noprast, ka fanoju par japaanjiem. Taa nav taisniiba.
Mana miiljaakaa auto marka ir un paliek AUDI! (Pasham pieder 2 AUDI-ki).
Un man, protams, arii saap, ka par labaakiem tiek atziiti japaanji, bet ko tur lai dara. Fakti paliek fakti.
Tabula, ja nemaldos tika paarppubliceeta TVnetaa pie auto sadaljas kaadu 1,5 meenesi atpakalj, bija arii publikaacija dienaa, bet bez tabulas.
Man jau arii likaas jociigi, ka kaut kaa daudz taas auto markas, bet fakts ir fakts, ka BMW bija tikai 12 vietaa.
Un arii pashi testa veiceeji bijushi sameeraa paarsteigti par rezultaatiem, jo domaajushi, ka pirmajaa vietaa buus Mercedes, bet tam diemzheel tikai 33. vieta.
tā 0000 ritošāas daļas neizturība vispār jau ir šausmīga - nezinu nevienu citu auto kuram būtu nepārtraukti, katru mēnesi kāda gumija jāmaina, brīžiem sāk šķist , ka servisos kautko spaciāli dara lai tu atkal tur iegrieztos
Nu nezinu, ka var ticiet tam tabulam, bet fakts ir uz sejas mans 86 gada audiks ir daudz dargak par ebkuru japani tada pasha gada.
Ritoshaa galiigi garaam!!! Man pasham taads ir!!!
Es pilnīgi piekriitu j a p a n teiktajam, ka japaani autinaa nav jaaiegulda nenormaali daudz pika un detalas nav arpraatiigi daargas.