Sagribejas man pastastit jums par manu Audi 100 86 gada beigas izlaidumu.
Noperku es viņu Rumbula 2001 gada par 1700 zaļiem.
Mašina ir pilnigi tukša pat stura pastiprinataja nav. Motors 1.8 karburators. Pirkšanas bridi auto mašinas stavoklis bija nevainojams. Iemesls bija pirkt tadu mašinu tapec ka vajadzeja braukt katru dienu ne mazak par 150 km. Un lai nebutu taja daudz jaiegulda naudas.
Tadat pec gadas izmantošanas braucot uz tehnisko apskati Bauska man bija janomaina dažas detaļas ritošai daļai, stures pirkstu un sajugu. Par to visu es samaksaju 150Ls vareja samaksat mazak gandriz uz pusi jo pirku jauni detaļi ritošai daļaj kaut tur vareju samainit tikaj gumijas un vis butu ok. Otro tehnisko apskati es izeju Riga bez problemam no pirmas reizes mašinaj neko nebija darits.
Ta vel gribu pateikt par gazes iekartu kura tika iestadita mana mašina 1.5 gadu atpakaļ par 180Ls. Tadat ar gazi braucu jau 1.5 gadu, kadus 7 menešus pateriņš bija tads ka vajag uz 1-1.5 litri vairak par benzinu, bet kad ziema palika ļoti auksti tad kadu ritu velejos iedarbinat auto un tas man izdevas smagi, pec ta mašina sak est gaze ka zilonis, biju aizbraucis pie meistara vinš sareguleja man to iekartu bet pateriņš tomer palika aukstak neka iepriekš, ja salidzinat tad agrak bija pilseta 11-12 litri uz 100 km bet tagad 13.5-14 litri un mazak paterinju sataisit neizdevas.
Tagad kas vel bija labots mana vaģi.
Spidometra trosiks, zobas siksna, tagad jataisa vel pečkas motors tas man izmaksasies 22 ls ar darbu.
Pozitivais: mašina neruse, liels un erts salons.
Negativas: saku domat par stures pastirinataju jo tagad lielako daļu braucu pa pilsetu. 1.8 dzineis ir pamaz turklat uz gazes dinamika ir lidziga 1.3 dzinejam.
Tagad domaju nomainit uz jaunaku Audi 100 2.3 dzineju 90 gada izlaidums ar visam ekstram un ir doma atkal uzstadit gazes iekartu.
Atvainoiet par kļudam bet pagaidam man ir problemas ar valodu. : )
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aizmirsu pieminet ka vel bii mainiti priekšeje amortizatori, tos es pirku ari rumbula ne jaunus un ta sanac ka ar tiem jau esnu nobraucis kadu gadu
Izsaku lielu cienju par centiibu rakstot latviski!!!:):):)
Pirmais autins ar kuru braucu arii bija cinkotais audi 100 ar 2,2l motoru, tam bij arii stuures pastiprinaataajs. Ideaala virsbuuve - neruusee, no dizaina viedoklja arii ljoti funkcionaala. Paarsteidza, ka tik lielai un ietilpiigai masiinai ir tik saliidzinoshi neliela masa.
Vedot no vaacijas, ar tauvu bija saskraapeets kapots, liidz blekim(cinkojumam), piecu gadu laikaa tai skraapeejuma vietaa nekas ta arii nenotika- kaada bija, taada arii palika.
Man arii bija jaamaina sajuuga hidrauliskais cilindrs, nochakareejaas spidometra trosiite, un kraasns arii nobeidzaas(taa ir veco oooo vaajaaa vieta), bija jaamaina arii sailentbloki un pakaleejie amortizatori(saliecu shtoku vienam, jo tumsaa iemaucu bedree:(, nobeidzaas arii adzseejoshaa skidruma suuknis.
Par masiinu palikusas ljoti pozitiivas atminas:), ljoti labs auto
Es arī izsaku cieņu par rakstīšanu latviski !
Prieks pa puuleem ,bet ko varu teikt pasham arii ir taads pats modelis 1.8l tikai 85 gada un jau 4gadus braukaajot maniitas ir tikai taadas lietas -zobusiksna bremzu kluci un svecvadi jaa un amortinji .Tagad tikai jaanomaina galvas bliive .Jaudas zinja loti pietiekoshi ,labi kopts atnaaca ,kaa jau te mineeja arii ar liidz metaalam ieskraapeetu virsbuuvi nekas nav taalaak gaajis ka bij pirm 4 gad.