Peugeot 205GL1.4
1986
Novērtējums: 7
Šo mazulīti nopirku pusotru gadu atpakaļ. Tas jau ir otrais šāds auto, pirmajam tikai bija 0.9motors ar 45ZS- protams nīkulis, bet līdz 140 gāja un vidēji patērēja 5,5l benz. Patreizējais ir ar 60ZS uz 785kg pašmasas, tā kā baigais nīkulis nemaz nav. Ja kādam gribas skrieties, tad ar šo pietiek , lai ieliktu 520BMW- protams, ka līdz90. Tad lomas mainās. Šis gan patērē nedaudz vairāk -6.5l . Katrs no šiem auto ļoti atšķiras arī apdarē. Pēdējais ir gatavots kopā ar kaut kādu dizaina studiju- visur atrodas zaļi krokodilīši, tādi kā uz golfa krekliņiem. Salons iztapsēts ar zaļi/sarkanu rūtiņu audumu, orģ. ādas stūre, tonēti logi, eiektro pacēlāji, lielā atbīdāmā lūka un centr. atslēga visām 3 durvīm. Stūres pastiprinātāja nav, un arī nevajag, tā jau tāpat ir pelnījusi 10 balles. Kad atbīda pr. sēdekli - priekšā ir vairāk vietas nekā Pasātā, bet bagažniekā var ielikt bērnu ratiņus- proti- izjauktus. Vēl viens pluss- daļēji cinkota virsbūve. Protams, ir arī mīnusi- ierindas meistari no frančiem baidās, arī detaļas ir grūti atrast, bet var. Ar ritošo nav problēmu - šara ar dakšu maksā 30ls, salenbloki-3,5ls, pak. bremžu kalotkas-12ls, rocenei trosīte-4ls. Pārējais , ko mainīju gan no šrota - starteris 10ls, spid. trose 3ls. Mainīju sadalenei rokerus - jauni maksā 16ls gabalā, bet es EKS- AUTO atradu no 306 alumīnija - pēc izskata lielāki , bet der ideāli un par 5ls komplektā. Mainīju pats , joservisā prasa 60ls par darbu, bet man tas aizņēma 2-3stundas , pat motors nebija jāizceļ(šim ir gulošais). Vēl tikai jānomaina pusasīm saļņiki , jo motors ir vienā blokā ar kārbu, kas eļļojas ar to pašu eļļu. Kartera vāks vienmēr ir skapjš. Vairāk problēmu nav bijis!Normāls pilsētas vāģis, vēl jovairāk , ja ato izmaksāja 500zaļos !!!
nazis
@ 20.novembris 2003 0:00
Ļoti jocīgs auto, pareizāk sakot JANCĪGS, gan pēc skata gan tehniski, bet vismaz dzīve interesantāka, ne?
par 500 zaljajiem jāpeerk uzvalks vai jaauzsauc krogs draugirm ne auto japeerk un kur nu veel made in france ooooooooooo
PAGAPAGA!!!!
Es tagad nesapratu... :| Tu ko, gribi iestaastiit, ka Pegijam aatrumkaarbaa ir taa pati elja kas dzineejaa??? Tu ko? :|
Tas ir tikai peugeot (arī citroen) 1,4 motoram - kārba eļļojās zem spiediena ar motora eļļu. It kā jau vainas nekādas, tikai it kā neesot labi vilkt šitādu autiņu, ja tam motors nedarbojas.
Tur nav ko brīnīties - kas atiecas konkrēti uz 205 tad vismaz modeļiem no 1983 līdz 1989 gadam motoriem 0,9 ,1,1 , 1,4 neatkarīgi no tā vai ir viens vai divi karbūži vai šprice.Atsevišķi kārba ir 1,6GTI un 1,8D vai 1,9D.Tāda komplektācija ir vairākiem auto , kam motors atrodas virs kārbas - piem. vecajiem AUSTINiem , arī 104 PEUGEOT.Vispār to pašu redzēju 205 ar 1,1 motoru bet jau 1992gada modelim.
Biezais ,,opītis,, atradies! Diez vai savam firmas vai meitas PORŠAM māki haubi atvērt!Stūrmanis!!! Dažiem auotņiem ir arī dvēsele (- it īpaši veciem), ne tikai gāzes pedālis.
Vilkt var un drīkst ,jo eļļas vannā ir gan motors gan kārba.Tikai nav vajadzīgs, jo viens var pastumt - ja beidzies benzīns , kā arī iestumt - ja neiet starteris.Mani vēl neviens nav vilcis , bet es gan -gan 520 gan 325 BMW, gan ievilcis CITROEN DZUMPER.Jā, un devis piepīpēt AUDI V8.
taa gan realaa konstrukcija... nekad nebiju dzirdeejis, ka shitaada fiicha ir pegijam. buus jaapaprasa kaadam ownerim lai iedot paskruuveet. interesanti kas veel tur atklaasies?
Visiem Peugeot un Citroen īpāšniekiem no savas rūgtās pieredzes silti iesaku nelabot mašīnu pie Jurija Ujutova servisā Slokas ielā 69. Varu padalīties pieredzē alldis@inbox.lv
Palies Aldim-iegaumēšu !
Vakar remontējos KEMI.Lai ar sanāca dārgāk, kā biju plānojis , bet nekas.Vajadzēja nomainīt priekšējā riteņa gultni ,tas maksā 14.60 ls un darbs 10 ls un ātrumkārbas blīvslēgus pusasīm.Blīvslēgi jāpiemeklē jo katalogos to nav, bet kautkādi derēja-katrs 3.60 ls, uz izjauktās pusas 2ls, uz otras-12ls loģiski.Vismaz darbs ir 2* lētāks nekā LAUVA AUTO.Bet paceļot auto noskaidrojām ka arī otras puses gultnis dzīvo pēdējos KM.Lai ietaupītu 10ls darba vēlāk -piekritu nomainīt arī to.Viss jau būtu labi,tikai skrūvējot kopā nolūza rumbai auss daļa kas skrūvējas pie lodveida balsta pirksta.Puiši bija tik pretimnākoši ka paši pēc reklāmas atrada šrotā rumbu par 15ls un pat pārpresēja gultni-jau bez maksas.Tā lūk sanāca!Ak jā-tā auss jau bija aizlūzusi-labi kasalūza servisā!Rezume-kopā sanāca aptuveni-76.50ls.Lai viss būtu tuvu ideālam vel janomaina pr. bremžu klučus-11.40ls , viens stūres pirksts-to nezinu cik maksā,bet diz vai dārgi.
Nopirku Gros-auto stūres pirkstu un br. klučus -9ls un6,80 ls.Nomainīju pats - elenentāri un lēti!
Vakar iegriezos GROSā -vajadzēja nomainīt "šaras" "ričagam" stabilizatora salenblokus .Vajadzīgi 4. gabali. Tur bija tikai 2.un 4.20LS gabalā.Aizlaidu uz KEMI -2.60LS *4+darbs=21.50LS.Tā kā tuvojās TA laiks , aizbraucu un izgāju ar pirmo reizi.Redziet- nopērkot arī franču auto , tas neizmaksā nemaz tik dārgi.Jo vairāk tādu būs Latvijā - jo vieglak būs dabūt detaļas.Patreiz tas nav mani pievīlis un izmaksā vidēji 10 LS mēnesī.Arī degvielas patēriņš pēc gultņu nomaiņas un degv.cenu pacelšanas , ir samazinājies uz 6L.,un liekas ka braucot akurāti uz 90 -var vēl ietaupīt.
Starp citu , pēc gultņu maiņas auto uz šosejas pie vidējā 95km/h tagad patērē 5,5l uz 100km.
Cilveki dargie! vai pie mums var nopirkt tuningu prieksh shita vagja 85 gada 1.9gti ?