Skoda Favorit
1992
Novērtējums: 5
Nesen nopirku par 250ls. Pēc nedēļas atrumkārba sāka nejauki krakšķēt, bet vēl brīnumainā kārtā iet. Tagad arī skaidrs ka karbūzis jātīra. Nu arī bremžu eļļa kaut kur pazūd. Stūres brīvgājiens, kā mežos nodzītam traķim. Nu ir jau arī kas labs- jumts virs galvas, kurš lietus laikā tek un riteņi apakšā kuri pašlaik vēl ripo nevis šļūc.
Uģis
@ 20.novembris 2003 0:00
Baisi labs apraksts tagad saprotu kapeec salidzinosi jaunas Skodas pardod par tadu sviestmaizi:)
P.S. vai tad tiesaam nav nekaa laba ko par sito vaagiiti pateikt???Ja nav tad kapeec 5 balles nevis teiksim 1?
varēji tak Trabant vai Dacia panjemt būtu vēl lielāks action
trabi neaiztikt.ja njem veeraa ka no plastmasas un 2 taktu dzineejs-kas daudziem tumsja bilde.speej braukt 120 km/h.visu cienju!
Opit
Daciām nav ne vainas. Pa Rumāniju 20-gadīgas braukā uz nebēdu, papildus vēl tīri sakarīgas jaunas Dacias ražo ar franču palīdzību. Laps pārvietošanās līdzeklis.
jaunās škodas ir tīri labas, ja ņem vērā, ka liela daļa ir tas pats VW... aber minētā 1992.gada ir tiešam miskastes- tas tā maigi teikt. Zinu džeku, kas viņas tajā laikā tirgoja un teica, kas lielāku miskati nav redzējis, pašam bijis kauns par tiem sūdiem!!!
Šādam auto pat 5-nieku likt nevar. Tas ir pilnīgākais s...
Savulaik ar džekiem izmantojām šādu aparātu operatīvajam vajadzībām. ŠKODA vairāk atradās servisā, nekā darbībā.
Laikam nepaveicaas Uģim.
Es gribeetu paslaveet ssiis markas auto. Passam personiigi ir Audi100 84 gada.
Man ir darba massiina SSkoda Felicia Combi 1,3 1997 gada. Nobraukums ir ap 250000 km. Laba, laikam taapeec ka pats neremonteeju. Bet to cik es esmu dzinis uz servisu tie ir nieki, saliidzinot ar personiigo auto.
Man arii bremzzu eella zuud, to es pamanu ziemas periodaa. Pielej un aizmirst liidz naakossajai ziemai, kad lampinna nomirgo pagriezienos.
- Gruuti ir aarpus pilseetas, gribeetos tomeer jaudigaaku dzineeju.
+ Pilseeta ideala massina: Ietilpiiga, manevra.
+ Laba pārnesumu attieciiba. 5 robs no 50 liidz 150. Ieskrrienas liidz 50-60 ne sliktaak par paarejaam.
- Ruuseet ruusee, manupraat bagaaznieka durvis retai sskodai nav saruuseejusi.
+ Prieksseejie velkossie.
+ Cena
+ Salons ir diezgan ietilpiigs. Var iznnemt aimugurejos benkkus.
+ massinas gabariitu apjausssana. Audi 100 massiinas gabariitus ir diezgan gruti sajust arii peec vairaakiem meenessiem braukaassanas.
Tā pagājusi ziema un škodiņu esmu eksplutējis katru dienu pa pilsētu rinķojot, gan salā,gan atkusnī,un arī pa lauku aizputinātiem ceļiem.Kopš nopirku rudenī mainijis esmu tikai dalītāju,kurš vienkārši nolūza apakšējā daļā.Piektais ātrums joprojām lec ārā, ar stūres brīvgājienu esmu apradis jo var iztikt,ja naudas žēl.Jā rudenī viens vietējais karbūžu specs noregulēja un izremontēja pusizvaroto karbūzi un nu visu ziemu iet ka prieks,pa pilsētu riņķojot vairāk par 8l uz 100km nebūs.Esmu brīnumainā kārtā norulējus 4000 km.Ar bremzēm arī iztieku.Iztecēja bačoks un vairs neslapina kalodkas un tad ar roceni pilnīgi var iztikt(jāmaina bremžu cilindrs).Tagad nu ir jāpadomā vai remontēt šito vai meklēt jaunu triecamo darba vāģi.
Žēl, ka jums nav paveicies. Braucu ar znota darba mašīnu Fabia 1,4 l, ripo ļoti jauki, ļoti ekonomiska, apmēram 5,5 - 6 l mierīgi (100 -110km/h). un tad vēl kompis parāda cik pie tāda ātruma ar atlikušo zupu vari nobraukt. Kā mīnusu varu pieminēt, ka ir pašaura ( 4 vietīga), labās kājas apakštilbs atspiežas pret to kasti , kas pie atrumkloķa un ilgākā laikā rada diskomfortu. Pie 40000km esot nomainīts priekšējā rata gultnis, bet tad kad bija noripojis 110000km izņemot eļļas, filtrus u.c. sīkumus nekas netika darīts. Varbūt viņam bija paveicies?
Nu nezinu es pagajushajaa vasaraa CHehijaa nopirku normaali nesen uz dragu biju saliku 3bmw un Audi coupe...siikie pidarasi ar vecajiem audi vareeja izeest dirsu....
Jā. Labais. Būtu vēl nopircis škodas 1937 gada tanku. Tam noteikti i kāpurķēdes kristu no, i izrūsējis būtu no vienas vietas...