Toyota Corolla
1989
Novērtējums: 5
1.3 (karbiķis) ar 2 durvīm. ko lai saka - mašīna ir reāla ilgdzīvotāja un neskatoties uz vairāk vai mazāk regulāriem crashiem turpina uzticami kalpot. pāris gadus apakaļ maksāja štuku piecsimt zaļos, tagad - visticamāk ka 600. jāatzīst ka naudu noēd nevāji. šogad priekš teķa remontējos par 150, tad pārplīsa radiators - 70, tad aķis izlaida garu - 25 un tas viss 2 mēnešu ietvaros. gazēt protams var (un pat nesmejaties), bet ir tāda fīča par ko mehāniķis pastāstīja - kad gāzē līdz galam, tad tur ir papildus podača un tad sāk ēst kā bolīds. man reāli mierīgi braucot ir 7-8, bet parasti - 10l pa pilsētu. nē nu autiņš ir tīri neko priekš strādājoša studenta
Dmz
@ 22.novembris 2003 0:00
Varbūt tos krašus arī auto izdevumos iekļaut?
Nu tad jau Tu labi to nabadzinju spiidzini, ja vinjsh Tev 7-8-10 litrus rij! Uz 1.3 motoru!!!
Man ar ir tieshi shiis komplektaacijas auto. Normaals aparaats, itkaa suudzeeties nevareetu iipashi. Bet ar to pateerinju taa ir, ka pa pilseetu 9-10L ! Nopietni. Un noveeroju, ka iipashi nav atshkjiriibas vai brauc mieriigi vai aardies, rij vienaadi daudz. Taalajos gabalos uz 7 l var iekljauties.
man Corolla 90.gada 1.3 ar šprici rij Rīgā max 8 l, uz šosejas zem 6
Man ir Rolla 86.g. 1,3 karbuuzis 12 vaarsti, 3 durvis. Virsbuuve ir modeli vecaaka, bet daljeeji labaak patiik par 89.g. modeli... motors shkjiet vinjiem ir vienaads. Saskaaros ar karburatora probleemaam, kad silts motors, tad karbis nespeej notureet stabilus apgriezienus un degmaisiijumu gruuzj pa treknu... nekaadi nesanaaca noreguleet (stulbie japohas)... nu nekas... njeemu un uzmetu karbi no 1,6 opelja (Varajet II) - cita dziesma, bet pateerinjsh normas robezjaas! Protams arii naacaas uzkombineet gaisa filtru no VW Golf diizelja, taa lai vairaak ko elpot :) balstiekaarta ir fantastiska, stabila un stingra, ne reizi neesmu dabuujis liikumaa kaadu riteni gaisaa, bet ar golfinju ir gadiijies gandriiz vai apgaasties, cik tur truuka... stuure griezjas ideaali, taa vien liekas, ka stuures pastiprinaataajs... ariidzan aatrumkaarba shancee ideaali un preciizi... vieniigais miinus, ko varu piebilst ir korozija, mashiinai bij nenormaali sapuvusi griida un spaarni, gandriiz kaa opeljiem... bet par laimi viss aarpraatiigais metinaashanas darbs ir garaam un varu mieriigi braukt.
Varu tikai piebilst, tiem kam patiik sportiskas, stabilas un retas mashiinas - njemiet ciet... tikai ar nosaciijumu, ja jums ir draugos labs metinaataajs!!!
P.S. starpcitu, motors labi padodas tuningam, daudz vietas, kur darboties... kaa nekaa Bechi veeljoprojaam ar shitaadu zalju briinumu brauc rallijaa!!!