Nu tā nesen tika iegādāt trīdurvju hečbeks, motorīcs tas 1.8 16V, tā jau nav ne vainas vienīgi atsevišķas detaļas tā pagrūti iegādāties. Tā kā šis ir mans pirmais auto, grūti salīdzināt ar līdzīgiem. Bet tehniskā puse viss tagad ir OK. Uz iegādes brīdi motors milēja eļļu visai lielā daudzumā, bet problēma bija ar vārstu saļņikiem, kurus iepriekšējais saimnieks, vai viņa mehāniķis bija nemākulīgi nomainījis, tā rezultātā uz 1000 km tika notērēta vismaz 0,5l eļļas. Citi saka ka vecai mašīnai tas normāli, bet man gan tā nelikās. Ātrumkārba slēdzas kā nākas, piekarē arī vis OK. Pilsētas režīmā man tērē ap 8l , bet uz šosejas normālā režīmā pat mazāk, sportojot virs 120 degvielas patēriņš krietni palielinās. Ļoti jūtamas atšķirības dinamikā kad sasēdina pilnu mašīnīti, ja viens pārvietojas tad gan vis kā nākas. Kārba ļoti piemērota tieši pilsētas ciklam, tas domāts īsie pārnesumi. Gribētu palasīt līdzīgu auto īpašnieku atsauksmes, bet tā pagrūti atrast.
Lieku deviņas balles, jo pilnībā ideāls manuprāt tik var būt ........................, tas lai paliek noslēpums.
Tas nu būtu īsumā viss.
Ja kādam kas vaicājams, centīšos atbildēt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Rūsējuis nav vai vēl nav. Man 1989.g. 323 pēc divu gadu mocīšanas parādijās problēmas ar bremzēm, bet servisā pateica, ka tas ir normāli.
Tāds eļļas patēriņš nav normāls. Tur der nomainīt saļņikus, ja vēl dzen garām, tad eļļas gredzeni un vārsti pie vainas, bet citādi uz laiku problēmai vajadzētu būt atrisinātai.
Gribētu tikai piemetināt - pilsētai ērtāka ir garā kārba, tā drīzāk der nesteidzīgai un ekonomiskai braukšanai.
Pateerisnh gan diezgan nereaals pilseetai, manupraat. Ja nu vieniig brauc smagi seenjojot ;) A brezmes vareetu buut, man ar gaaja uz beigaam ;)
Man divus gadus ir tāds, tikai 5-durvju. Kopumā ar šo man aiz muguras 60 tk km. Taisnība par mazo degvielas patēriņu pilsētā - ap 8,5 litriņi ja negonko un arī nesēņo. Bet ir nācies sastrēguma laikā fiksi uz Pārdaugavu skriet kopumā 30 km. Pa 30 minūtēm degvielu norija piečuka vērtībā. Ideāls autiņš darbam pa pilsētu, ja jābraukā vienam, diviem vai max trijiem. Ja nepārgruzī, diezgan viegli vadāms, bet sākumā jāpierod pie stūres pastiprinātāja, g.k. ziemā taisot viherus ar sānslīdi. Bieži jālieto roķene (profilaksei, vienkārši paraustot), lai vienmēr būtu darba kārtībā. Pērkot jāskatās, lai nebūtu atsevišķām daļām un mehānismiem austrāliešu zborka, ceņņiks 2x - 3x lielāks un problēma dabūt (protams to uzzināt praktiski var tikai remontējot). Piemēram, miroņgalva Ls 16 - 19, austrāliešu - Ls 40.
Detaļas, kuras pirku ar 25% atlaidi (ls):
Pakaļējais gultnis - 33, otrs pēc gada 43,
Priekšējās atsperes - 19 katra,
Motora siksna ar rullīti - 21,
Miroņgalva (ārējā, austrāliešu) - 40,
Amīšu piļņiki+atsitēji (kompl.) - 18,
Stabilizatori, bremžu uzlikas u.c. sīkumi - zem 10.
No viena mehāniķa uzzināju, ka bleķi ahūna dārgie. Piemēram, tā daļa starp priekšējiem lukturiem vien ap Ls 70!!! Arī pakaļu uz spārniem, pret durvīm un kapotu sevišķi nebalsti, galvenais citiem neļauj - bleķi ir plāni (mīlas prieki uz kapota izpaliek).
Priecē, ka visas gaikas nāk vaļā bez īpašas piepūles. Anāla priekšējo lukturu maiņa, to nāksies darīt bieži, ja neuzliksi lukturiem releju. Ja nē, tad pirms rubīt iekšā uguņus uzgazē līdz 3 tk apgriezieniem, lai spriegums stabilizējas (tas ievērojami paildzinās lampiņām mūžiņu).
Rūsa - vārgā vieta pakaļējais vāks, atverot un paskatoties uz augšu var redzēt.
Bieži dzirdēts, ka birst ātrumkārbas. Motoriņš 1.8 16v - diezgan paņiprs, tapēc mīl apgriezienus. Nav veselīgi braukt ar 4. uz 50 un tad iemīt grīdā, kārbai baigā slodze. Lai strauji paātrinātu kustību iesaku no sākuma pārmest uz zemāku pārnesumu, itsevišķi apdzenot.
Pozitīvais rezumē - neskatoties uz manu nesaudzīgo braukšanu lūzt maz, starpcitu, to gadu autiņam diezgan stilīgs dizains. Es dotu 6 očkus.
Ar cieņu, zb
Tā nu ir sanācis, ka pa lētu naudu iegādājos M323 GT 1,6l 16V . Noskrējiens gan paliels 470 tukstoši priekš 91 gada, taču tas ir to vērts.
Tagad radusies problēma ar pakaļējo gultni, labo"ābolu" (lodbalstu) un stūres mehānismu, kurā radies pārāk liels brīvgājiens. Vai kāds var pastāstīt, pie kā pirkt detaļas, un cik izmaksās. vai iespēams salabot stūres mehānismu ar hidropastiprinātāju.
baigi labs autiņš priekš pilsētas un braukšanai divatā:))
Mūsu ģimenes īpašumā šitāda mašīnīte ir jau trešo gadu. Parūsejusi ir gan (priekšējā un pakaļējā haubīte). Gadu pēc nobraukšanas tikai nācās kaut ko ielikt. Šobrīd es sāku mazlietiņ kreņķēties un domāt par ātrumkārbas maiņu, jo saļņiks tek vietā, kur nāk ārā pārslēdzējsvira ( vai arī kā to štelli savādāk sauktu ), kā arī gribas mazlietiņ garākus pārnesumus, lai varētu izmantot visus priekus, ko piedāvā 128 lopiņi. Protams, es pieļauju, ka daži no viņiem ir aizgājuši pensijā, bet tomēr iet labi. Nepatīk arī tas, ka apgriezieni pie 100 km/h ir pāri 3000 rpm. Vasarā karstā laikā pie tāda ātruma pat slēdzas iekšā ventilatoriņš, lai palīdzētu dzesēt dvēselīti. Tamdēļ man ir tāds jautājums, kā arī lūgums pēc palīdzības. Vai kāds nav mēģinājis mainīt kārbu šādai mašīnai uz garāku kārbu? Ļoti gaidu kādu, kas varētu padalīties pieredzē, vai dot kādu ieteikumu. Es pievienoju savu e-mailu. Ja kādam ir kaut kas zināms un interesants, lūdzu atsūtiet man uz šo adresi, OK! Iepriekš jau pateicos...