Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Passat variant 1989 Novērtējums: 8
Iegādājos sho auta 2000. g augustā. Pastāstīšu par saviem novērojumiem trīs gadu griezumā.

Auto CL komplektācijā bet ar lūku, 1,8 mono inžektors, stūres pastiprinātājs, katalizators.

Pirmo kaujas pārbaudi auto izturēja jau otrajā dienā pēc iegādes. Lija šausmīgs lietus, centra ielas pludoja, taču bez problēmām nokļuvu darbā. Nekādas dzinēja slāpšanas vai raustīšanās, apsilde darbojās labi un logi aizsvīda tikai uz neilgu brīdi kad iesēdos auto ar salijušām drēbēm. Pirmais patīkamais iespaids...


Novērotie defekti: (neiztirzājot vienkāršas regulēšanas u. t. t)

1. Neilgi pēc iegādes nomainīts Kreisais aizmugurējais riteņa gultnis, jo bija iekļuvis mitrums, kas izsauca vieglu gaudošanu.
Aiz drošības apsvērumiem, nomainīta dzinējam zobsiksna.
2. Nākamā ziemā sācis grabēt (arī iekļuvis mitrums) kreisais stūres "ķagas" uzgalis. (track ball joint)
3. Pēc pirmās ziemas nomainīti priekšējie bremžu diski (viegla vibrācija labajā pusē bremzējot, sāls iedarbībā izveidojies nevienāds biezums pa aploci. )
4. Otrās ziemā nomainīts akumulators. (pirmo mierīgi nobraucu ar no vācijas atvesto)
5. Visādi sīkumi. (siksniņas, gaisa un eļas filtri, eļļa, sveces u. t. t)

Virsbūve, salons:

Esmu lasījis dažadus variantus -
1. virsbūvei esot vienkārši labs gruntējums un krāsojums,
2. cinkoti sliekšņi,
3. viscaur cinkota virsbūve.

Pēc savas pieredzes sķiet ka ir otrais variants. Jebkurā gadījumā virsbūvei un tās detaļām nav nosliece uz rūsēšanu. Pat vietās kur krāsa ar akmeņiem vai kā citādi notriekta līdz pat baltam metālam izveidojas tikai viegli brūngana rūsas plēvīte, taču tai nav nosliece līst tālāk zem krāsas un veidot tīklus un burbuļus. Atliek tikai nedaudz notīrīt un atjaunot krāsojumu. Citādi ir ar piekares detaļām kuras rūs vairāk nekā parastam opelītim. Taču tās vienmēr ir viegli nomainīt. Detaļas piestiprinātas visumā pārdomāti, spārni un priekša ar skrūvēm. Ja ir kaut nedaudz tehniskas iemaņas visumā viegli remontējams.
Salons CL versijai protams patukšs un vienkāršs taču ergonomisks. Viss ir viegli saprotami un viegli pieejami novietots. Liels bagāžas nodalījums, it sevišķi kad nolaiž krēslus, izveidojas 1,8 m garš līdzens laukums. (pats esmu vedis izjauktā veidā vienā paņēmienā trīsdurvju skapi ar antreesolu un padomjlaiku standarta dīvānu. Vienīgais krēsli bija nedaudz jāpadzen uz priekšu lai aizm. durvi var aizvērt un nav jārij atgāzes.

Dzinējs: 1,8 L monoinžektors. 90 zs- degviela 92E,95E (ja izgriež kataliz. var braukt arii ar etilēto jo skābekļa zonde ir izplūdes kolektorā)

Novietots sķērsvirzienā auto asij. Tā dēļ uz stūres reizumis nedaudz jūtama dzinēja vibrācija (tipiski ''sķērsvirziena dzinēja novietojumam) taču tā nav pātrāk uzkrītoša. 1,8 mono i ir vienkāršs, vispār nav regulējams(izņemot droseļvārsta sākuma stāvokli) (un arī nekad nav bijusi vajadzība regulēt)(visu nodrošina kompis, kas savac datus no Skābekļa zondes, droseļvārsta atvēruma devēja, apgriezieniem u. t. t) . Pie ātrumpārslēga izvietots servisa pieslēguma punkts kur var nolasīt dzinēja kompja piefiksētās kļudas (piem . nav signāla no kāda devēja u. t. t)

90 zs būtu pietiekami visumā enerģiskai braukšanai ja atrodies auto viens. Ja salonā 5 cilvēki un krava bagāžniekā tad labi mierīgai braukšanai, kaut arī apdzenot jaudas rezerve vienmēr ir bijusi pietiekama.

Degvielas patēriņš vidēji 3 gadu griezumā (esmu pierakstijis visas uzpildes paškontrolei) ir ap 7,6 L/100km

pilsētā 8-12 (var protams arī vairāk izspiest) , pa šoseju 6-7 L
Ātrumkārba mananuālā, 5 ātrumi. Nav bijuša problēmas, vienīgi ļoti reti slēdzot 3 ātrumu un neizspiežot sajūgu pilnīgi līdz galam (laikam padilušu sinhronizatoru dēļ) tiek piedzīvots neliels žļerkstiens.

Apkopojums:

Normāls auto, kura arējais veidols kaut arī jau diezgan novecojis, taču spilgti neizlec uz jaunu auto fona. Izskatās gana normāli. Nepūst, ir gana uzticams un viegli un lēti remontējams. Diez vai būs piemērots ambicioziem cilvēkiem kuriem vajag vai nu viss dārgāko vai viss ātrko auto, NEVIS UZTICAMU PĀRVIETOŠANĀS LĪDZEKLI.

Uz ceļa turas labi, arī uz iebrauktām risēm neļogās. Uz bedraina ceļa jūtama amortizatoru nepietiekamība, it sevišķi aizmugurējo, taču staigāt pa celju nesāk. Piekare pacieta (bet man tāda tīri labi patīk)

Šo 3 gadu laikā auto nekad nav mani pievīlis, apstājies.
Tehniskās apskates bez īpašas sagatavošanās un kukuļošanas izietas ar pirmo reizi atbilstoši 2001 - vērtējums 0, 2002, vērtējums 0, 2003, vērt 1. (rocene nevienāda).

Ja vēl kādi jautājumi uzsitiet uz e- mail, padalīšos iespaidos.
Visiem lai labi ripo - ARMANDS


Armands @ 28.novembris 2003 0:00
Visi komentāri
 
N-tony 28.novembris 2003 14:46
0 0 Atbildēt

Izsmeljoshs komentaars Armand.
Auto labs, ja vien nebuutu tā tautas vāģim raksturīgā apdare un grabošā pakaļa..

taapatvien 28.novembris 2003 15:04
0 0 Atbildēt

Labs eksemplaars traapiijies. Ir bijusi darishana ar 1991.g Passat, kursh pirkts 2001. g. Nobraukts LV apmeeram 15 000 bet probleemas neadekvaati daudz. Divreiz mainiita izputeeja gofra, bet tuuliit buus jamaina arii tresho reizi, 2x mainiits termostats unaridzan galvas bliive, kaarba ar laikam iet uz galu,jo dazkaart nevar aatrumaa ielikt, amishi ari pavaaji. bet taa mashins nav pieviilis uz cela nav palikts

v 28.novembris 2003 16:03
0 0 Atbildēt

cik km 3 gados ?

Armands 28.novembris 2003 21:41
0 0 Atbildēt

N-tony:
Pakaļa tiešām vienmēr grab, bet to var noveerst. Apdare nav no taam sliktaakajaam, protams salons stipri vienkāršs bet tas man tieši patīk!

Tāpatvien: laimes spēle ... Gadās visādi. Starp citu viena slimība gan ir ... Nedaudz palielināts eļļas patēriņš, bet pazinja kam bija tā pati problēma nomainīja klapaniem "maslosjomnjikus" un uzreiz pārstāja
rīt eļļu.

V:
pārāk daudz nebūs kādi 70 000 km/3gados. Nopirku ar 150 000 uz spidometra, bet tā īsti nenoticēju protams, kut arī ir servisa grāmatiņa ar visiem štempeljiem un pirmajos gados vācijā vispār tikai pa 11 000 braukts. Stūre un visādas uzlikas arī nebija ļoti stipri izdilušas kaut tās protams varēja nomainīt. Beņķi arī bija neizdiluši un visumā tīri. Tāpat orģinālie gumijas kovriki. Vispār autiņš bija ar kosmētisku defektu, padziļu 15 cm garu skrambu līdz metālam uz priekšējā spārna.

Janex 2.decembris 2003 14:01
0 0 Atbildēt

Lūka un stūres pastiprinātājs par to bešenaju naudu ko maksā šitie televizori :) obidno !!!! Nav tur ko piebilst, televizors ir un paliek televizors, vienalga kādā krāsā.....autobūves marasms....

mazais 2.decembris 2003 21:35
0 0 Atbildēt

kas tad nav televizors- ferrari, vai?

visszinis-profesors 2.decembris 2003 23:20
0 0 Atbildēt

Katrs brauc taad agregaat, ar kaad vinjam patiik, un liel savu kariet cik speeja - citaad jau nebraukt ar taad.....

P.S. Ferrari un citi spiidiigi, sarkani utt.. ripojoshi objekti ir maza kraaninja pieraadiijums, kjolku mushpapiirs....utt
bet ne reaalai un normaalai auto izmantoshanai par sapraatiigaam izmaksaam.....

Janex 3.decembris 2003 13:20
0 0 Atbildēt

Televizori ir parodija par tēmu-automašīna. Un šī parodija ir viss ko radījis VW. Un pareizi ir nevis PASSAT bet droši vien PASASAĶ......stils un gaume iekš VW.....ha ha ha

Archie 3.decembris 2003 16:56
0 0 Atbildēt

Janex, ar ko tad pats brauc ja drīkst zināt? Tikai nesaki ka ar kādu mazu japāni?

mazais 4.decembris 2003 6:10
0 0 Atbildēt

janexam noteikti kaada jauna alfa vai saab :)

Janex 4.decembris 2003 10:47
0 0 Atbildēt

Nē.......ar MERCEDES C220 1996.g, brīvajā laikā ar SUBARU SVX.

Archie 4.decembris 2003 13:40
0 0 Atbildēt

Janex, saproti vienu lietu: aprakstītais Pasāts ir labs auto starp saviem konkurentiem (cenas, klases, prestiža ziņā). Tavs mersis manuprāt starp saviem konkurentiem ir viduvējība, Subaru vispār ekskluzīvs. Iedomājies ja visi braukātu ar SVXiem un meršiem, tad taču tu brauktu ar širpotrebu, tāpēc turpini justies laimīgs braucot ar saviem "biezajiem" ne-televizoriem (neteiktu ka tas SVX izskatās pēc kā vairāk kā moderna ziepjutrauka) un nesalīdzini nesalīdzināmas lietas.

Armands 9.decembris 2003 14:17
0 0 Atbildēt

To Janex:
Nekur neesmu mineejis ka VW ir supermašina. Uzsveru to ka katram ir sava gaume, kas veidojas no ambiiciju un nepieciešamību sajaukuma. Atļaujot Tev domāt pār mani ko vēlies uzsveru ka man ir svariigi lai autiņš nepūst, tajā ziemā nesalst kājas, stabīli turas uz ceļa, var salikt daudz mantiibas, un ir uzticams - tobiš neatstāj ceļmalā -20C, nevis izskatās pēc supermoderna lidojošā šķīvīša. Laikam medicīniski Tavu diagnozi sauc par MAZVĒRTĪBAS KOMPLEXU.

Janex 11.decembris 2003 10:54
0 0 Atbildēt

To Armands:......iedomajies skatu, Tu iebrauc savas maajas pagalmaa, izkaap no sava televizora, paskaties apkaart...a tur veel kaadi desmit taadi staav, moshka pat kraasa dazhiem no tiem taada pasha kaa taveejam TV....Vai tad tas nav apmeeram taapat , kaa nopirkt T MARKETaa tupeles par pieciiti, uzvelc kaajaas un uz ielas redzi, ka veel katram treshajam kaajaas tieshi taadas pashas tupeles kaa Tev, kaa tad to sauc ko?!

Armands 11.decembris 2003 11:42
0 0 Atbildēt

To Janex:
Pirmkārt manas mājas pagalmaa staav tikai mans mašiņš (tobiš private hous)
Otrkārt (un to jau mināju) man dziļi vienalga vai vēl desmit citiem ir tāda paša mašina un tādā pat krāsā. Galvenais lai ar to es pietiekami ērti un droši varu nokļūt no vienas vietas uz otru. Tev svarīga pati mašīna man funkcijas ko tā veic...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti