AR 155 bija modelis, kura izskatā iemīlējos no pirmaa acu uzmetiena - tad, kad tādas Rīgā tikko kā sāka parādīties.
Man ir auto ar vēl veco DOHC, bet 8V motoru, sadaleņu pievads - ķēde. No 2.0 litru motora tiek nocelti noeka 141 Zs. Principā gribētos vairāk, bet lai nu paliek.
Tas ir auto estētam. Ne visiem tas patīk, bet neatstāj vienaldzīgos. Runājot par ērtībām - salīdzinošajiem konkurentiem Audi 80/90/A4, BMW 3XX sērija - salons lielāks un ētrāks, par aizmugures sēdvietām nemaz nerunājot... Pilota vieta, jā, jā - pilota vieta (!), ir sasodīti ērta, pat ir dzirdēts, ka ērtāka nekā jaunākajā 156 modelī. To izjūtu ļoti, jo man ir problēmas ar mugurkaulu, un šis ir pirmais auto, kurā varu nobraukt tik ilgi nenogurstot vai izjūtot diskomfortu. Viss ir savās vietās, rokas sirpiena attālumā, nav pat jāskatās kur, liekas ražotāji ir zinājuši, kur tam visam jābūt lai nekas, nekas nenovērstu no braukšanas.
Auto ir lieliska dinamika, samērīga apetīte - ~ 7 litri uz sosejas ap 10,5 pilsētā. Stūre ir ļoti informatīva, īpaši tas isjūtams kartinga tresē, kad stūres pretestība informē ir par ātru vai vai par lēnu, ir pietiekami tā pagriezta vai varētu vairāk. Sakons ir gana trokšņains, bet tas nav apnicīgs troksnis kā lielākajā vairumā a/m, bet patīkams, reizēm pat gribās izslēgt stereosistēmu, lai dzirdētu kā dzied dzinējs, kā strādā piekare un transmisija... Ar šo auto var saplūst vienā veselumā un brauk, braukt, braukt... Ir viens bet - CP var kārdeiz tas nepatikt...
Plusi:
Eleganta, reta un īpaša;
Lieliska dinamika;
Lieliskai vadāma un sajūtama;
Brauks no priekšanas liek pievērt acis uz kaitinošiem sīkumiem;
Salīdinoši ar līdzīga gadagājuma BMW un Audi - remonts tomēr ir lētāksl;
Šie plusi ir tik lieli, ka atspēko mīnusus...
Mīnusi:
Kaitinoši, besījoši sīkumi - ne pārāk labi strādājoši logu tīrītāji un cita elektrika (kautgan izteiktu fēleru nav bijis);
Nepietiekami jaudīgas bremzes;
Grunts un zemes ceļi rada interesantas emocijas (auto būvēts asfaltam);
Gribas pašam laicīgi veikt remontus atšķirībā nmo pārējiem auto (es domāju, ka AR ir automašīnas, kas visbiežāk iziet TA ar pirmo reizi, jo saimnieki par tām rūpējas un grib rūpēties vairāk) (kautgan to varētu ieskaitīt arī pie plusiem... ;
Nevar jebkurā bodē nopirkt daļas - ir jāzin vietas, jo citur uzbāžas ar jautājumiem - kāpēc un kur rāvi šādu auto!
Visumā tas nav auto, tās ir sajūtas un emocijas - tas nav auto, kuru nopirkt, lai būtu auto, tas ir jāpērk tāpēc ka tā ir Alfa Romeo...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
141 Zs? Manam SAAB 900 2,0 T8 bez DOCH ir 155zs.
Smuka mašīnīte...man arī patīk un kārojas. Katram otram tāda naff, un tas ir ļoooti patīkami!
jaa eleganta reta un iipasha jo arvien mazaak paliek lohu kuri uzraujas uz shaa shedevra un vispaar reitinga un klientu atsauksmju zinjaa autsaideros un pamatiigi ta kaa ...prieciigud ziemassveetkus
2 veciit
nu kaut kā nēsmu lasījis ne sliktas atsauksmes ne sliktus reitingus
vienīgais, kas slikts zināms - Q4 versijai bremzes par švaku
bet latviešu sapnis jau ir lēts, maz ēdošs auto, kuram visos šrotos daļas var dabūt un kaimiņu Jānis var saremontēt
kādreiz ļoti gribēju šo auto, bet kamēr naudu sakrāju jau 156 iznāca, bet ir lietas kas man 155 labāk patīk - vadītāja vieta ērtāka un auto "vīrišķīgāks" ja tā var teikt
Ai nu ko tad var gribēt no tāda vecīša-televizoru cienītāja, kurš pac droši vien braukā ar tādu mazu kantainu televizoru (Golf II) un staro no laimes un visiem mēģina iestāstīt, cik višam laps autiņš.... Vai naff daunis?
vecīt vecīt
es pilnīgi atzīstu arī citus auto izvēles kritērijus, pats pēc divām 80 gadu vidus alfām kritu praktiskumā un lietoju pārbaudītas Vācu vērtības, bet teikt, ka auto ir slikts tikai tādēļ, ka viņš lietošanā ir kaprīzāks un to Latvijā izdarīt ir neērtāk nav korekti
tas jau sen zināms - balta ķēve jāmazgā, smuka sieva jāsargā,
bet var jau izvēlēties bērīti un čaklīti
visvairāk jau tās itāļu mašīnas lamā tie, kas viņas tikai pa gabalu redzējuši
sausi fakti:
- Alfas nezog
- SM Reklaamaa paardoshanaa tikai 3 155
- gribeetaaju pirkt NAV
- peec AutoBild testiem atteikumu skaita zinjaa apsteidz lielu dalju no populaaraakajaam auto markaam
- taapeec atlikuma veertiiba un cena tirguu zema - ~ 1200..2000 EUR par 93'..95' gadu
- originaalaas detaljas daargas un remonteet nemiil ne tikai mehaanikjis Janka
- taa kaa Alfas ietilpst FIAT koncernaa un Fiats dabuuja kaarteejo 8 Eiropas Gada auto titulu tad visu cienju - jo sliktaak, jo labaak
PRIECIIGUS ZIEMASSVEETKUS
"Visumā tas nav auto, tās ir sajūtas un emocijas - tas nav auto, kuru nopirkt, lai būtu auto, tas ir jāpērk tāpēc ka tā ir Alfa Romeo..."
jaa :)
gr
par motoru jaudaam, ja rodas jautaajumi piekaap uz www.alfa155.com
tur ir paraadiiti visi 155-o motori arii abi turbodzineeji 1.9 un 2.5 dturbodiizelji, gan arii vieniigais 2.0 16 V turbo benziinnieks modelim Q4 (186 vai 190 Zs) atkariibaa no izlaiduma gada...
141, 155.. tikai cipari. nevar taa vienkaarshi saliidzinaat karstasiniigo un uzbudinosho itaalju zs ar veeso un atturiigo skandinaavu zs, pilniigi dazhaadas paraadiibas :P
un tomeer interesanti zinaat kas tas taads par 900to saabu ar 2l motoru un 155zs. cik, man zinaams, 2litru saaba motors knapi 130zs slieksni speej pievareet. ja shifreejums T8 apziimee turbiinas klaatbuutni, tad nafig vispaar shis komentaars bija vajadziigs? driizaak vareetu piekomenteet, ka no 2l turbo motora nocelt 155zs speej tikai skandinaavu atorazhotaaji :D :D :D
sorry veči! vienkārši itāļos " nerazbirajus". Domaju, ka T.S. nozime turbo sport :) Nu ja Alfai pie 2.0i ir 141 zs, tas nav slikti. A manam 86.g. saabitim ir HOT ar 8V un j'a tikai 155zs. Tacu SAAB vienmer izceljas ar to, ka asr salidzinoshi mazu ganampulku ir ljoti laba dinamika. Tapec jau brinijos, ka italim veel mazak :)
Grunts un zemes ceļi rada interesantas emocijas--SLIKTI VADAMA.braucot ar 100 km .sajuta ka kapitaali meeta pat pa taisnu celu,nav drosibas sajutas.
Par slikti vadaamu gruuti nosaukt, bet tomer ar gana zemu, cietu un asfaltam buuveetu auto ar 205/50 riepaam jebkura marka rada zinaamu savaadu emociju guuzmu uz grunc.
Taakaa sheit nav markai, bet pielietojumam noziime. AR ir un paliek asfalta auto!
Par Saabu runaajot: dinamika Saabam ja tam nav turbo ir vienkaarshi suudaa, esmu braucis (padaudz) ar 93 gada 900 ar 2L motoru- peec pedaalja nospiesanas gandriiz nekaadas reakcijas. Man pasam ir AR164ar 2.0 Twin Spark autinja pilna massa ir 1950kg (cik man zinaams 900 ir mazaaka) bet Alfas dinamika ir divas reizes labaaka.