Sveiki!
Gribēju pastāstīt par savu auto - "Melni" jeb BMW E38 750.
Vispirms tehniskās nianses: dzinējs: V12, jauda: ~325Zs, grieze: 490N/m, maksimālais ātrums 250 km/h, 0-100 :6,8 sek.
Degvielas aptētriņš ir lielā mērā atkarīgs no braukšanas apstākļiem un stila, taču vidēji pilsētā 21-23l/100 km, uz šosejas, braucot ekonomiskā režīmā, tikai 10-11l/100km(!).
Mašīna ražota 1998. gada beigās, uzreiz pēc feislifta ar pilnīgu (pēc tā laika uzskatiem: -) papildus aprīkojumu (klimats, navigācija, kompjūters, elektriskie krēsli, apsilde, utt).
Kad nopirku šo auto (2002. gadā), tas bija ļoti labā stāvoklī (braukts no 1999. rudens), uz spidometra ~15000 km. Nekādi rementi nebija nepiecešami , vienīgi servisā teica, ka nomainījuši eļļas, vēl kaut kādus niekus un kādu piekares elementu (kopā izmaksāja 1115 Ls).
No mūsdienu viedokļa skatoties, puse no šīm ekstrām ir jau morāli novecojušas, piemēram, mobilais telefons. Navigācijas sistēmai var veltīt atsevišku rakstu. Ja pa pilsētu barauc ātri, tad šī sistēma tik ļoti lēni reaģē uz izmaiņām, ka var pilnīgi apmaldīties.
Sistēma rāda, ka auto brauc pa kvartālu, taču patiesība tas ir jau kilometru no tā!
Mašīnas gaitas īpašības ir patiešām apbrīnas vērtas, ja ņem vērā tās izlaides gadu. Ātrumu tā uzņem pārliecinoši, bez raustīšanas, vienīgi strauji bremzējot uz diskiem paliek melns aplikums. Varbūt kāds zina, kas tas ir?
Man šis auto nav prasījis praktiski nekādus remontus. Mana stratēģija ir pavisam vienkārša. Reizi 3 mēnešos to sūtu uz apkopes centru, pat ja nav nekādu redzamu defektu. Tur auto tiek pilnībā pārbaudīts un visas bojātās detaļas nomainītas. Tāpēc man nekad nav gadījies palikt uz ceļa bez auto. Vienīgais defekts, kas amn gadījies, bija, kad es braucu pa lauku ceļu. Braucu, braucu, pēkšņi jūtu, ka mašīna uzvedās kaut kā ne tā un parādās dīvains troksnis priekšā. Pēc dažām sekundēm sāk pīstēt kompjūters, u auto apstājas pavisam. Izrādās, ka auto priekšējais ritenis bija burtiski 10 cm zemāk un ietriecis riteņu arkā. Izsaucu evakuātoru un šķiros no labas summas : -).
Pie mašīnas ekstrām noteikti jāpiemin salona apdare. Lai arī laika zobs to nav saudzējis, tā, manuprāt, ir vēl pietiekami glita arī šodien.
+
Stils, stils un vēlreiz stils;
dinamika;
braukšanas izjūtas;
ādas salons;
izturība;
ātrumkārba (īsts mākslas darbs: -).
-
Šausmīgais telefons;
sliktā navigācijas sistēma;
vājais CD atskaņotājs;
cena (viens servisa apmeklējums 300-500 Ls, lai arī es nezinu, cik tas godīgi, jo nekad nepārbaudu servisa dokumentus)
Ceru, ka neesmu atbaidējis potenciālos BMW pircējus, jo sajūta, kad tu iesēdie ādas beņķī, paņem rokās ādas stūri un saproti, ka tu vari sasniegt 120km/h 9,1 sek kompensē >1000 Ls latu gadā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu veci tu biezais - es par tavaam servisa summaam peerku auto un par paareejo nerunaajot. Uuuuuiiii kur daargs ...ash zosene uzmetaas
To: mazais
Ja civēks nopērk jahtu par 25 miljoniem $, tad tās uzturēšana gadā maksā ~2 milj.$. Man diemžēl nav tādas jahtas (braucu ar parastu lietotu ūdensmoci), taču varu teikt, jo dārgāku lietu izvēlēsies, jo dārgāka būs tās uzturēšana. Arī es labprāt brauktu ar jauno BMW 760Li (mans sapņu auto BMW ALPINA B7), taču, ņemot vērā manu finansiālo stāvokli, tas nav iespējams :(. Gribēju teikt tikai to, ka par komforu jāmaksā.
jau sen sapnnoju taadu monstru nopirkt. Saki Aivi cik tad taaads maksaa - es domaaju netikai passa autinna cenu bet arii dallas us servisi. Tu jau par to runaa bet es gribeetu zinaat vairaak
varbuut paardosi savu:)
ak dievs! (viens servisa apmeklējums 300-500 Ls) !!! Tas tach ir briesmiigi shaushaliigi daargi :)
Nu bet ja var atljauties, tad laikam var braukt.
Bet es sev shaadu auto negribeetu, jo man nepatiik BeeMuuWee kaa suga, neskatoties uz to, kura seerija, kurs gads, utt.
Turklaat - veel jociigi - ja var atljauties uz auto teeret >1000 Ls gadā, kaa raksta autors, tad ir vairaak kaa muljkiigi suudzeeties par vaajo CD atskanjotaaju = )
P.S. es tik braucu ar savu Nissan 200sx, un man ir labi.
Nu tie serviscentru apmekleejumi taa arii saucaas - lohotrons. Man pazinja straadaaja nesaukshu vaardaa vienaa no prestizhaakajiem prestiho auto servisiem. Shie njirgaajaas uz nebeedu. Atbrauc onka, vsje navaroti, shis saka chto to stuchit, shie apskataas - aci nepamirkshkjinot 800 Ls ierubii. A stuchit tur no seerijas kaut kaads meesls ventilatoraa iespruudis.
Nu nomainīju sīkumus un kas ta tur 1000 uz priekšu vai atpakaļ ai nieks vien i!
interesanti, kaa Tev taa navigaacija vispaar Latvijas teritorijaa straadaa un piedevaam veel pilseetaa? Kas Tev tur pa disku iekshaa?
Par muuziku - to var kaut cik sakariigi uztuuneet saglabajot orgjinaalaas vadiibas un galvas. Izmaksas, lai skanja buutu daudz maz liimenii ~ 1K Ls