Man ir 1991. gada Eclipse, 2.0 litru motors bez kaut kādām turbīnām un citiem motora navarotiem un tā arī labāk - mazāk problēmu. Nav jau nekāds noslēpums, ka Eclipses parasti ir sistas un nav nemaz tik daudz mehāniķu. kuri gribētu ielaisties ar Eclipsi. Pie tam man pieder viena no retajām pilnpiedziņas Eclipsēm Latvijā: P Degvielas patērins 7,5 l/100 km uz lielceļa, pilsētā 11l/ 100 km. Bija problēmas ar radiātoru un ūdens sūkni, bet tā 2 gadu laikā nekas ievērības cienīgs. Neesmu piedalījies nekādos street reisingos un dagreisos, tā kā cik stiepj līdz 100 km/h nevaru pateikt. Auto kā jau auto nekas īpašs, bet, ja gribi atšķirties, tad Eclipse ir noteikti labāka par BMW, Calibra, Celica. Konforts salonā ir O. K., izņemot tos, kuri sēž aizmugurē, bāgāžai vietas nav, bet nav jau nekāds ģimenes auto. Uzrāviens ir pietiekam, lai uzgriežoties uz Vanšu tilta no Statoil puses ātrākajā joslā nevieman netraucētu braukt piekdienas vakarā... Neesmu viņu mocījis, bet 175 km/h vēsā mierā, pie tam pedālis nebija grīdā. Motors ir zvērs 2.0 litri ar 16 vārstiem dod ārā nepajokam jaudu, bet divlitrinieki visi ir jaudīgi, kas ir uzstādīti sporta mašīnām. Patiesībā, ja man vajadzētu mainīt mašīnu tagad, tad man gūtu grūti izvēlēties (lietotu), jo visas pārējās markas, manuprāt, ir solis atpakaļ...
Eclipse tas ir imidžs. Viņa parāda, ka tu nebrauc ar parastu auto, bet ar Eclipsi.
P. S. Lielisks meiteņu magnēts: )
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nepatīk divas lietas
- sēdēšana uz grīdas - auto neiet no tā ātrāk, ja zemāk sēžam
- klasiskais japāņu salons
par 2 litru motoriem un nosaukumu sporta auto pārspīlē Eclipse nemaz nav maza - svars 1215 kg un jauda tam motorītim ir 150 zs nekas dižs, tik tā sajūta, ka sēdi zemu ar dibenu jūti katru bedri
Foši ka motors bez navarotiem, tikai tie nieka 16 vārsti :)
man Eclipsee nepatiik:
- punveidiigais izaugums uz kapota uzskataas vienkaarshi briesmiigi. Vai tieshaam tas nav vareets nosleept?
Es Eclipses vietaa izveeleetos kaadu citu japaanju sporta auto (Nissan 200sx piem)
Man arī tas uzpampums uz kapota liekas vienkārši smieklīgs.
Bet citādi - iespējams, ka tiešām "Lielisks meiteņu magnēts:) "
Tieši tas uzpampums uz kapota jau arī pievelk meitenes!!!
Tas upampums uz kapota ir spilventinja vietaa ko paliek meitenei zem krustiem ...lai izbaudiitu labaak balvu ko dod daba par dzimtas turpinaashanas puuleem..:D varbuut taapeec arii pievelk.....auto razhotaaji nav pat nojautushi sho momentu....
To arba: Ja tev nepatiik zemaa seedeeshana tad tev vajag busu, tur tu seedeesi augstu. Un ja kas, tad zemaa seedeeshana ir eertaaka un labi to var izjust braucot lielus attaalumus.
arba smuks jau tu esi, bet dumsh gan! Interesanti kas ies aatraak buss, vai eclipse ar vienaadiem motoriem un svaru?
Taada lieta kaa gaisa pretestiiba nav skolaa maaciita???
Un kas tev skaitaas klasisks japaanju salons? aaksc, tu vispaar seko liidzi tam ko raxti?
Protams ka taa nav sporta mashiina, taa ir sporta klases kupeja...
Un ir taada lieta kaa Eclipse GS-T un GSX kuras ir apriikatos ar turbiinu un to jauda ir 210hp
+ veel GSX ir AWD un tas veel nav viss jo 4g63 motoriem ir lielas jaudas rezerves. Piemeeram Latvijaa no shaa motora tika dabuuta jauda 400ph, kas prieksh 2.0l ir ljoti daudz.
2 uldix
man šķiet, ka mēs runājam par dažādām lietām ir sportiski auto un ir auto kurus ar sportu apvieno tikai to izskats, izskats ir vismazākais, kas automašīnai piedod sportisku raksturu , to dod - dzinējs, ritošā daļa , bremzes u.t.t.
eclipse - vismaz šajā izpildījumā (priekšpiedziņa ar 2,o dzinēju) ir klasiska kupeja
salonu kvalitāte kā visiem japāņiem - s.... plastmasa, u.t.t. pat salonos, kuri tapsēti ar ādu sit cari japāņu plasmasas kvalitāte
intereses pēc apskatīju 3 auto ar 2,0 l dzinējiem 320 BMW, 155AR , Eklipse
- vismazākā jauda - japānim
- vismazākais griezes moments-japānim
-vislēnāk līdz 100 - japānis,
-visaugatāk no zemas (neskatotoes uz savu virsbūvi) 160mm -japānis
kaut kā neredzu kur izpaužas sports - tikai virsbūve un dibens pie zemes
piekrītu, ka ir auto kuros sēdi uz zemes un tas atmaksājas jo arī viss pārējais auto ir radīts ātrai braukšanai, man nav iebildumu sēdēt uz grīdas 911 Porsche, GTV alfā, M3 bet šaja auto sēdēt uz grīdas nesmu ar mieru - braukt tikpat ātri kā vislēnākajā BMW un sēdēt uz grīdas nu piedodiet
ja tev ienāk prātā salīdzināt šo auto ar busu, tas tikai liecina par tavām prāta spējām , pie tam gaisa pretestībai nozīme faktiski sākas pie ~ 90 km/h tā kā no vietas nezin kāda virsbūve (pie vienāda svara) aizies labāk
lielus attālumus braukt visērtāk ir fūrē - sēdi augstu, pretīmbrauco gaismas acīs nespīd, var piecelties kājās pastaipīties, ja tā nebūtu visos smagajos šoferus liktu guļus uz grīdas
apskatījos 307 Peugeot 2,0 datus - pat tas ir zemāk pie zemes un labākiem dinamikas rādītājiem
Nee nu tu tak esi lohs!!!
Tu domaa ka sporta mashiina noziimee attaalums no zemes liidz auto apakshai???
Un tas tavs BMW 2.0 raavienaa suukaa Eclipsei GSX.
Izbrauc kaadreiz ar Eclipsi GSX un tad redzeesim ko tu teiksi! Kursh te veel velkas.
Es tagad nerunaashu kas notiktu ar to BMW ja Eclipsee ieliktu finanseejumu...
Redzi deelinj te ir taa lieta ka Eclipses dzineejiem ir ljoti liela rezerve to jaudas uzlaboshanai.
Un vis buutiskaakaa lieta ir taa ka eclipse ir stabilaaka uz celja nekaa BMW...
Nu un BMW 2.0 par sporta klases auto nu nekad nevarees uzskatiit, vinjsh iederas zaarkveidiigo klasee!
Un tas esi tu kas nesaprot par ko iet runa, runa iet par sporta klases kupeju nevis par sporta auto kaa taadu.
Ja taa nav sporta klase, tad pasaki kaapees Celica ir sporta klases kupeja???
Runaajot par BMW plastmasu dzirdeeju ka hoeetikas miskastes taisa no paarstraadaatas BMW plastmasas!
Izraadaas tu esi kjiimikjis - ar ko tad atshkjiras japaanju plastmasa no vaacu???
Manupraat augstums shim auto ir kaa paredzeets prieksh Latvijas celjiem. Eclipse jau nav taisiita prieksh sniega skjuureeshanas... Tam ir domaats BMW...
Nu krukjii kaa gribi bet Japaanji ir labaaki par hitleriem...
Hi hitler!
Tas viss biij lai tevi uzmundrinaatu jaunai dienai!
Bet ja tu puikinj labaak panjemtu palasiit kaadu graamatinju tad tev aizietu taa lieta...
Nezinu cik tev tajaa gjeograafijaa bija, bet varu pateikt vienu ka stulbs tu tajaa jautaajumaa esi.
Tas pieraada arii to ka tu neesi kompetents Eclipshu jautaajumaa, diez vai vispaar esi ar vinju braucis???
Jo ja kaut vienu lietu no shiim tu zinaatu tad saprastu ka Mitsubishi Eclipse tiek razjotas ASV nevis japaanaa, kur razjo tavu miiljo plastmasu....
Dddddd........ :DDD
Naakamreiz padomaa kaartiigi pirms ver muti valjaa...
Redzu ka man nav jeega tev veel kautko skaidrot - bezjeedziigi.
2 uldix
dusmoties un lamāties nav labi
pirms gadiem 20 mans sapnis bija maza, zema, agresīva, lēta kupeja bet laiks iet un vērtības mainās
man arī tagad patīk braukt ar sportiskiem auto un ikdienā lietoju 195 ZS auto, (un tas nav Vācu auto) kura svars ir tikai par 60 kg vairāk nekā Eclipse un kurš ir sevi pierādījis arī autosportā, toties es nesēžu uz grīdas un galva man nesitas griestos, es esmu ar mieru arī uz šīm neērtībām, bet tad man ir jāiegūst kaut kas pretī un to nu 2,0 eclipse nevar dot
es pat negribu ar viņu braukt un pat iesēsties viņā man nav nekādas velmes
man žēl ka tu neesi pamanījis cik japāņu un amerikāņu mašīnām ir s.... saloni, jo viņus laikam taisa no hoetikas nokalpojušām miskastēm
vēl varēji pastāstīt zem cik dažādiem nosaukumiem viņu ražo Amerikā, es atceros vēl divus
Eu arba, tu esi pilnīgs LOHS! Tam 2,0 bmw ir zs tik pat, cik Eclipsei 2,0 (150 zs) un bmw paliek dziļā DIRSĀ.
Un Eclipse ir taisīta USA, DSM rūpnīcā. Eclipsei no Japāņa ir tikai dzinējs un piekare, virsbūve un salons ir amerikāņu!
Ja tev patīk augstu sēdēt, tad brauc ar troleibusu !!
Plikais tas biij labi teikts par to troljuku. :DDD
To arba: Es briinos ka tu vispaar esi iemaaciijies lasiit... Eclipsei nav triis nosaukumu d....
Zjeel ka tu pat nezini kaadi tie paareejie nosaukumi ir. Nesaprotu vispaar kaadeelj tu liidi te kautko komenteet, ja tu pat iisti nesaproti par ko iet runa???
Tie paareejie divi nosaukumi ir pavisam citaam mashiinaam kuras razhoja tajaa pashaa laikaa un tajaa pashaa vietaa un tie ir Eagle Talon un Plymouth Lazer...
Aaksc........
Man ir gan BMW 320 24v, gan eclipse 2.0 16v, Varu teikt vienu sēdēshanas komforts viennozīmīgi ir labāks eclipse,bet dinamika labāka bmw,varbūt man tā liekas jo bmw ir nopakotāks nekā eclipse,bet rāviena ziņā eclipse stapo ārā bmw 320,jo cēliens viennozīmīgi eclipse ir labāks.
Uldix (15.02.2004 19:40):
Tu vispar sava attistiba esi mazuliet pabidijies evolucijas cela uz augsu orangutanu sugas parstavis!!! Man rodas sajuta ka no masinam nejedz ne tik cik melns aiz naga. Bet no lamuvardu leksikas un gaisa ppiepurkskinasanas - tur tev sanak.
Sadi majas un slauki punkus pret galda malu - kad galva bus pari tad nac komentet seit!!!