Pirku 4 dienas pirms Jaanjiem 2003. gadaa, nekaads iipashais apriikojums nebija (pareizaak sakot nebija vispaar, iznjemot centraalo atsleegu un stuures pastirpinaataaju). Ieliku signalizaaciju, nomainiiju ellu un filtru, nesen apriteeja 10000 un nomaniiju visus filtrus kaa arii ellu. Ko vee esmu dariijis?? Aidzinu uz servisu nobalanseet ritenjus (1 reizi), 1 paarmonteet riepas, un uz ritoshaa diagnostiku. Tas arii viss.
Mainiijis papildus esmu tikai zobsiksnu (taa kaa nezinaaju cil ilgi ir kalpojusi) un ielicis radio (skaljrunji sjkjiet ir origjinaalie).
Pie luksoforiem esmu izkodis pat dazhu labu mersi, nenoliegshu protams ka shie varbuut nemaz necentaas iipashi.
Miinus ir jaudas truukums uz shosejas, sevishkji ja ir 4 cilveeki.
Pagaidaam uz Liepaaajas shosejas esmu braucis ar 150km/h, kaut arii vareetu arii aatraak, bet tas asfalts nav paaraak gluds.
Pa grants celjiem iet stabili, izbraukaaju Igauniju, pa grants celjiem nobraukaaju aptuveni 150km, paarsvaraa aatrums ap 90km/h ieskaitos arii liikumus pat liidz aptuveni 60 graadiem. No saansliides nebija ne veests, njemot veeraa ka tajaa laikaa bija lietains un dubljains.
Veel viens pluss RECARO tipa seedeklji (priekshaa protams).
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par stabilitāti es piekrītu - patiešām stabils auto (saprāta robežās). Ļoti interesētu zināt kāds ir auto degvielas vidējais patēriņš. Man arī ir Astra ar Recaro tipa sēdekļiem, taču sajūsmā par tiem neesmu. Tie rada šaurības sajūtu salonā, kā arī ieriktēšanās (un izriktēšanās) krēslā ir apgrūtināta.
jaa, kaads ir degvielas pateerinjsh un kaa ir ar ruusu?
goša to taro
tāpēc jau tie ir Recaro!!!, normāli beņķi, ja pakaļa naff, kā siena šķūnis))), vismaz līkumos nav jākulstās, kā zvana pendelim...bet par gaumi jau nestrīdas, cik autiņu ir bijis(BMW) visiem esmu pārlicis PARASTOS UZ RECARNIEKIEM! Tā lūk
Man paslaik ir liidziigs braucamais, tikai ar 1,4 motoru.
Ar jaudu ir veel pasvakaak, lai gan ja njem to veeraa, tad tas arii nav nekaads trauceeklis.
Motoram ir prieksrociiba, ka tas darbojas jebkuros laika apstaakljos un vienmeer.
Benziina pateerinjs videejais sanaak ap 7 litri - arpus pilseetas liidz 6, pilseetaa var sasniegt 8 (staavot korkjos)
Ruusee labi, konkreeti slieksnji un pakaljeejaas arkas. Bet aatrumu tas daudz neietekmee.
Esmu nobraucis ar vinju jau paari 60 tkst. Ekspluataacijas saakumaa nomainiiju sailenblokus prieksjaa, amortinju gultnjus un motora balstu (aiz vecuma bija saspreegajusi gumija un izjukusji), protams zobsiksnu (nu jau 2 reiz) un eeljas. Veel notruuka (jo bija noruuseejis) aizmugureejais amortizaators.
Un protams, lai izietu tehnisko paaris reizes bija jaaaizmetina kaads caurums slieksnii.
Nu pateerinsh sanaaca pa shoseju ap 6.5-6.8 uz simtu, bet tas ir vasaraa. Un pilseetaa shkjiet kaadi 8 laikam buus.
Tagad pa ziemu kaads litrs jaapiemet klaat. Taa ka pateerinsh nav tas lielaakais prieksh taada vecuma mashinites.
Nu ruuseet bik jau ruusee :)), pakaljeejo amiishu atbalsta plaukts (shkjiet ka taa vareetu saukt) pavasarii buus jaapiemetina un jaapstraadaa ar pretkorozijas kaut kaadaam fignjaam.
Nu aizmugureejaas arkas taa iisti nevar saprast, vienaa pusee shkjiet ka ruusee, bet izskataas ka bijis mazliet sists, liidz ar to navar galvot ka taa ir ruusa.
Un veel taads miinusinsh, izskataas ka vaacietis nav normaalas apkopes taisiijis vai arii sliktu ellu leejis iekshaa.
jip, man arī tāda bija, tikai 2,0i- tad arī par jaudas trūkumu nebija jāsūdzas.Nedaudz rūsēja slieksnis(nez kāpēc tikai viens) un arkas .Benzīnu pārāk "nerija"- ~8 l/ 100 km. Remonti- tādi sīki un salīdzinoši lēti. Meršu cienītāji nepiekritīs, bet man Astriņa ļoti patika un arī godam kalpoja.
Nu jau esmu nobraucis 35000km, peedeejos meeneshos katru dienu vismaz 90km, meenesii kopumaa ap 2200-2500 pa ziemu sanaak.
Pirms ziemas nomainiiju amiishus aizmuguree nevis taapeec ka laiks bija mainiit (vecie arii naakamo apskati visticamaak izietu), bet lai pats drozshaak varu braukt. Nedaudz pa blatu amiishi izmaksaaja 23Ls gabalaa. Uz ieprieksheejo apskati sametinaaju vienu arku un vienu slieksni pie aizmugureejaa ritenja. Protams ellas ir mainiitas un parasti apkope ir izmaksaajusi ap 12-14Ls (protams pa blatu, nu tas ka pats arii manu liidz ar to viss tiek maksaats tiiri par materiaaliem, gaisa filtrs, ellas filtrs, ella, 1x salona filtrs).
Veel taads siikums kaa bremzhu kluchi priekshaa nomainiiti (5 vai 7Ls, neatceros iisti), piespiedu kaartaa Riigaa dabuuju pirkt arii prieksheejai reaktiivajai kjegai atsaiti (7.2Ls) pasha vainas deelj.
Kopeejaas ieguldiitaas izmaksas uzskatu ka nav lielas joprojaam. Galvenais pasekot liidzi lai nekas nenopliist liidz galam :)
Opel Astra Caravan Sport 1,6i tika iegādāta 2004 gadā. Pēc gada nobraukuma , apmēram, 8500 km izrēķināju degvielas vidējo patēriņu - 6,5l/100km, gribiet ticiet, gribiet nē! Tālāk sāku interesēties par citiem automobīļiem, kā ir ar degvielas patēriņu. Nu, tā, labprāt gribētu redzēt un izmēģināt a/m kura tik maz patērē degvielu pie parastas braukšanas. Parasta braukšanair no 90km/st - 105km/st. Pa Līgo svētkiem iznāca garāki reisi, tepat pa Latviju, parēķināju vid. pat. =6,2l100km! SUPER! NU nezinu gan tik ekonomisku autiņu kur var atrast.
Nekas jau arī nav darīts, protams, nopērkot samainīta siksna', eļļas, ielikta signalizācija1 Viss. Ļoti labi ripo, kad izņem no roba. Man tas vāģis patīk!!! Jā, un tad vēl viena, bet nenovērtējama ekstra..... Gribētu dzirdēt arī no jums kaut ko. Uzminiet , kas tā par "ekstru".