Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Infiniti G20 1993 Novērtējums: 7
Infiniti G20, dohc I4, 2.0l, automatiska karba, ABS. Apmeram 10 - 12 l pilseta, 8 - 10 uz shosejas. Kad pirku, bija kaut kadi 169 K, tagad ir apmeram 187K (viena gada laika).

Iegadajos auto pagajusa gada un iespaidi ir bijusi loti dazadi. Vairak tomer ir tas labas atminas, tapec ari vertejums ir 7 un nevis mazak. Masina mekleu lietas, kas padara brauksanu pec iespejas ertaku un jautraku. tapec svariga bija noteikti jauda, tad izskats, tad ertiba (kresli, bagaznieks, utt. ).

Masina ir loti erta, bagaznieks salidzinot ar citam mashinam ir lielisks - tris chemodani bez jebkadam grutibam, kempingot ar cetriem draugiem un mantam, ari viss kartiba. Visforshakie tomer ir priekshejie sedekli, kas, ka jau tie saucamie "bucket seats" nozime, ka aada taa milji apskauj vaditaju un pasazhieri un pagriezienos stingri tur sava vieta. Kopsh shis mashinas neesmu atradis vel nevienu citu ar tik labiem kresliem (ne ne, sedeklu izmeginashana nav mans darbs : ). Salons visa visuma ir liels, vietas pietiek, erts, viss sakarigi izvietots, ja neskaita paris nelielas divainibas. Piemeram, centrala atslegas poga un logu pacelaju pogas (klat tam, ka tas ir ari durvis), ir izvietotas starp vaditaja un pasaziera kreslu videja konsole virs rokas bremzes. Vel viena divainiba ir tada, ka saja auto nav pudelu/kruzhu/glazhu turetaju!

Labosana nav bijusi biezha, bet tad kad laboju, tad taa riktigi. Noplisa alternators (alternator), kas izmaksaja nu ta riktigi, tad vel bija janomaina izputejs (nekas tragisks) un vel ari amortizatori, kas bija galigi nojati. Sie prieki ir izmaksajushi diezgan daudz salidzinot ar auto sakotnejo cenu, tapec, lai nakotne nebutu nelabi parsteigumi, esmu nodomajis mashinu pardot. Ta ka braukshanas prieks (sakot ar uzravienu lidz cruise control, spekam apdzenot, atrumam, klusumam salona, visam power options, kas shaja auto ir, maniem milajiem sedekljiem, utt. ) ir loti liels, tad tomer lieku 7 neskatoties uz ne parak labo benzina paterinju un dargajam servisa izmaksam.

Ja ir kadi jautajumi, noteikti prasiet un es meginashu atbildet! Ceru, ka kadam noderes!

Cava!
Janis D. @ 20.janvāris 2004 0:00
Visi komentāri
 
g60 1.februāris 2004 9:15
0 0 Atbildēt

kADAS BIJA IZMAKSAS(NEVIENAS CENAS PAR REZERVES DALJAM)????????kUR TO MASHIINU REMONRTEE JA KAS UN CIK ILGI JAGAIDA DALJAS?????

Janis D. 7.februāris 2004 0:08
0 0 Atbildēt

Sveiks! Dalas var galvenokart dabut tikai no dilera un nevis no after-market tirgotajiem. Sai masinai dalas ir dargakas neka, piemeram, parastam Nissanam, kam, ka esmu dzirdejis dalas visa visuma ir nedaudz dargakas par, piemeram, Hondam vai Mazdam. Lai sniegtu piemeru, novembri nomainiju alternatoru, kas viss kopa izmaksaja apmeram 600 dolarus (ieskaitot ari darba stundas). Remonteju auto pie sava mehanika (nee, nekada liela firma ta nav - viena garazha ar diviem pacelajiem) un dalas vinsh vareja dabut diezgan atri - kaadaas paris stundaas. Esmu Kanada un pienemu, ka Latvija tas varetu but citadak. Katra Latvija noteikti butu jamekle pie Nissan Dilera. Ja ir vel kadi jautajumi, notiekti prasiet!
Caus!
Janis :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti