Nu ta! Salasijos es te visadas lietas par 80niekiem un nolemu ka japadalas sava pieredze.
Masinu nopiprku 2003 gada vasara, lai cik tas ipatneji neliktos Rumbula un atdevu par to 1500 LVL tacu masina bija teicama kartiba. Miglas lukturi, stures past. lukturu lifts un ABS. Motors 1.8, monosprice. Jasaka cena bija adekvata pirkumam, jo perkot masinu vadijos pec princip ka labak samksat dargk bet pectam dzivot ar mierigu sirdi. Masina bija 3 dienu no Vacijas un servisa apskati bija gajusi regulari (uzlimites no Audi centra un vaditaja durvim ir saglabajusas kadas 3). Motora tikai originalas detalas, nekas nav rusejis un sists. Loti laba skanas izolacija, vismas prieks 89 (faktiski gan ta bija 90gada) gada masinas. Ta ka masina biju paredzejis tikai sev sievai un sikajam vairak par 1.8 man ari nevajadzeja, kaut gan butu bijis labak 2.0. Par dinamiku neko sliktu nevaru teikt, ja vajag apdzit to var izdarit bez problemam. Vienigais un ari ligiskais fakts ir tas ka ja piekapj pilna masina ar cilvekiem ap 100 kg tad gan ir auzas! Bet ta ka tas notiek tiesam reti viss ir ok. Paterins ir tikai un vienigi atkarigs no brauksanas. Man tas ir vasara pilseta 7-8, pa trasi 6-7 (vasara ar 5ciiti var novilkt pat 250km) ziema pilseta 8-10, pa trasi 7.
Lidz sim bridim, problemu nebijam, ja neskaita to ka jau noperkot nestradaja ABS kuru laikam vajadzetu sataisit (ja kads var ieteikt normalu servisu kur taisa ABS busu loti pateicigs), bet sodien no rita uz darbu atbraucu bez savas masinas. Vel nezinu kas par vainu bet varetu but vai nu signalizacijas vaina (orginala Bosch, tipa imobilaizeris) vai nu tiesam nomiris akis. No rita gribeju pieskilt, pirmo apgriezienu griez normali un pec tam sak pazust stravas padeve vispar, jo viss sak raustities un motors nelec. Bet patieso vainu izdosies noskaidrot tikai sovakar.
Visa visuam nesmu neko mainijis, bremzu kluci bija uzlikti jaunu, aizmugurejie supporti kartiba, esmu tikai pielejis ellu un mazliet tosolu.
Salidzinajumos runajot varu teikt ka Audi tiesam ir labs risinajums lietotai masinai, tacu komentaram par elitar masunu izveli tipa SAAB, nezunu vai gribetu piekrist, protams, tas ir subjektivi tacu man liekas ka ja tu perc vecu masinu tai ir jabut maksimali vienkarai ko nevar teitk par SAABu. Pazinam noklajas kompis un ziemas laika attaisijas vala visi logi un nevareja tos vairs aiztaisit, tacu tas protams ir tiai viens gadijums un ka jau es teicu tas ir subjektivs. Saaba piekriteji var neapvainoties man tas ari loti patik tikai ne 90gada, tacu Audi ir loti ok. Vismaz lietotas detalas ir optom un nav japasuta, ja modelis nav retums un neplist kaut kas arkartejs.
Salidzinajuma ar citam masinam, esmu braucus ar nullitem 307 un Astru, gaitas un brauksanas konforta zina talu Audi neatpaliek no Asrtas, vienigi strures pastiprinatajs ir tads cietaks salidzinajuma ar 307 un Astru. Par dinamiku nav ko runat jauna masina ir un paliek jauna, tacu uz cela Audi turas labi. Salidzinajuma ar ta pasa gada masinam piem., ar Mazdu 323 varu teikt tikai to labako, sedet ertak, panelis labaks, durvis taisas bez piepules un nekarajas, atrumparslegsana daudz precizaka un par dianmiku vispar nav ko runat!
+leta masina eksplotacija (ja nav nokauta)
+pietiekami liela lietoto detalu pieejamiba
+ja zini ko perc masina sagada maz parsteigumu
- varbut vareja but labak 2.0 motors jo pielauju ka paterins dikti neatskiras
- aizmugure ir tikai bleki - nav lonzeronu, ja kads ieliek pakala ir diezgan drankigi (pats esmu to pieredzejis)
p. s.
viss augstak minetais butu jauztver ka subjektivs vertejums. Masinas ta pat ka cilveki ir dazadas!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
"Teicamā kārtībā" un "jau nopērkot nestrādāja ABS" - vai tas iet kopā?
Nu, par Mazda 323 - vai nu tavs viedoklis ir subjektīvs, vai arī tev nav pagadījusies pareizā Mazda salīdzināšanai (runājot par dinamiku). :)
Kā tas ir, kad durvis "taisās bez piepūles un nekarājas"? Par karāšanos vispār nav poņas, bet par piepūli - bija darīšana ar '93 gada Audi 80, nepatika, ka durvis kādās 2-3 pozīcijās it kā "ieķeras" - izskatās, ka tas tā domāts, lai sānvējš pie izkāpšanas neiever sievasmāti durvīs :) Bet nu nepatika, stringra tā fiksācija.
Kā izpaužas "panelis labāks"? Platsmasas kvalitāte, forma, rādītāju izvietojums?
Ā, vēl par tiem 250 km ar 5 Ls - es te parēķināju, ka, ja benzīns maksā 0.39 Ls, tad tādā gadījumā patēriņš ir 5.13 l uz 100 km. Tā ir?
Par aizmugures izturību 100% piekrītu.
paziņam tas SAABs ir bijis no slīkoņiem... spriežot pēc simptomiem...
vienreiz dzīvē esmu redzējis kas notiek kad 80 kād viņam ieliek pakaļā - jumts salicās par pārējo nerunājot
Par to patēriņu es gan neticu: pilsētā 7-8l. Arpus pilsētas ok. tas moniķis ir tas pats karbulis, tikai citā kulītē. Tad jau labāk veco labo mehanisko k-Jetu.
`89 gada muca ar 1.8 motorinnu un tu apgalvo ka tev staav aizmuguree disku bremzes tas ir kaut kas nedzirdeets,starp citu shie vaaggi man patīk,bet 1.8 motorinns taads nedzivs ar 1,2 robu!
nav sista!!!????? no vācijas?vācieši ir skopi, atdodot labu mantu.Nekad!!
Par tiem patēriņiem starp citu pilnīga taisnība. Man pašam ar tādu pašu 1.8 monošprici uz šosejas 7l/100 izdodas nokurināt tikai tādā gadījumā, ja vīlē uz 110-130 apdzenot un bremzējot. Mierīgi uz 100 bubinoties (kā to dara lielākā daļa šādu auto īpašnieku) 6.5/100 ir pilnīgi normāls rādītājs. Pēc grāmatiņas jaunam aparātam pat bija 5.9/100 pie 90km/h, ja nemaldos. Cheap :-) Pilsētas patēriņš gan ir pavisam savādāks. Baigi gribās griezt to nabaga motoru lai paātrinātos. Šis arī nekautrējas un noēd ap 11-12, maita tāds :-(