Sveiki dargie draugi automilji! Regulari lasiju visas atsauksmes un beidzot nolemu aprakstit ari savu projektu. Esmu samainijis loti daudz masinu, bet nekadigi nevareju atrast isto. Loti gribas ar kautko izcelties, bet e30, e36 bembuku, audiku kupeju un tmldz autinju, kurus parsvara jaunatne izvelas tjunot, ir tik daudz un tie jau kautka ir tik pierasti, ka man radas shii ideja...
2003 gada pavasari radas shi ideja par antika auto restauraciju modernaa retro stilaa. Nezinu kapec, bet gribejas tiesi padomju laika auto. Apsverot visas kandidaturas, to tjunoshanas plusus un minusus, izvelejos tiesi gaz 20 pobedu. Un ta...
Auto tika iegadats pec pailgiem meklejumiem par 400eur nu taadaa, diezgan chaabiigaa stavoklii... Tika atvests uz manu servisu un tad saaakaas lielie merisanas un dizaina darbi. Sakuma bija doma likt BMW hadeni un dzinuli 3.5 vai M5, bet no tehniskaa viedoklja tas izraadijas LOTI sarezgiti. Tadelj galu galaa masiina tika pilniba izjaukta, virsbuve atdota uz smilshu struuklas apstraadi. Veca ritosa dala un dzinejs izmesti ara. Iegadata pilnigi jauna ritosa dala no pedejas Volgas par 850Ls ar pastiprinatu reduktora uzbuvi, ventilejamajam disku bremzem. Par vispiemerotako motoru tika izraudzits Senatora 3.0 litru motors kuram standartaa kautkur ap 170zs. Tagad notiek intensiva motora apstrade jaudas iegusanai. Velamais rezultats apmeram 350zs. Ir jau iepirkts ari NOS. Drosi vien vajadzes ari keramisko sajugu. Muzika no kicker un McIntosh, un Alcantara ada jau gaida plaukta. Diski R15 retro style jau naak no ASV. Diski ir pilnie, hromeeti tikai r15, bet iespejams uzlikt ir LLOOTTII platas riepas prieks R15. Uzskatu, ka ta izskatisies labak un atbilstosak neka parasta R17 zvaigzne. Nepiekritat? Krasa bus tumsi violets perlamutrs. Kad sis verkis bus beidzot gatavs(so momentu nevaru sagaidit) ir biznesa plans par autokluba izveidi, kas pec satura un nodarbosanas bus pilnigi atskirigs un daudz progresivaks pa esoshajiem. Tiesam loti ceru, ka viss izdosies. Vel gribeju pastastit par pobedas tehniskajam ipasibam originalaja izpildijuma, jo nespeju attureties no kardinajuma vienu dieninu ar vinu pavizinaties. : ) Motors 2.2 apmeram 45 vai 50 zs precizi neatceros. Neiet absoluti! Vismaz shis mans aparats : ) Bez ieskrejiena uz autoevakuatora gruti uzbraukt : ) Max izspiedu 110. Tadu atrumu ar gazi grida uznema apmeram 2 minutes : ) Par brinumu auto 52 gada, bet visi dachiki strada un rada samera precizi : ) Komforta limenis tuvu nullei, sturi uz vietas pagriezt varetu laikam tikai padomju laika riktigs krievu vecis turklat pec paris sotakiem : ). Par degvielas pateerinu labaak nerunasu... Nemeriju, bet uz acumeru redzetajs izskatijas samera biedejoshi : ). Tas nu taa kopeejos vilcienos. Varu teikt jums vienu, ja kadam ienak prata tamlidziga ideja, uz prieksu! Tas, protams, ir LOTI dargs prieks, bet tas ir ta verts. Lai gan mana masinite vel nav kustinama, bet taka pa dzivei esmu optimists un ticu savu roku darbam liksu tai 10 balles, jo domaju ka par 2 gadu darbu busu to pelnijis. : ) Busu pateicigs ari par jusu idejam un ieteikumiem. Lai dzivo tjunings! Uz redzeshanos ielaas! ;)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Super! Vairak butu tadu, kas uznemas tadus projektus. Domaju, ka tads auto nevienu nespetu atstat vienaldzigu. Pikis gan laikam ir aizgaajis baigais... Lai Tev veicas!
Es arī ceru, ka tev viss sanāks un pēc kāda laiciņa Tavu mašīnu varēs redzēt ielās!
Paldies Vechi! Centishos
Sapnotajs.
Jebkura cilvēki centieni kaut ko darīt un virzīt uz priekšu ir apsveicami. Un uzņemties un novest līdz galam tādu sarežģītu un darbietilpīgu lietu kā pilnīga auto pārbūve var ne katrs. Bet manuprāt problēma ir ar šādas rīcības motīvu.
Varbūt esmu pārāk kategorisks, bet ja vēlme izcelties aiziet tik tālu, lai par to izgrūstu tik daudz darba un līdzekļu- tas vairs nav normāli. Manuprāt jebkuram normālam vīrietim, kurš ciena sevi un citus NAV nekādas vajadzības izcelties ar kādu īpašu mašīnu vai citu lietu. Viņš tāpat jūtas normāli un viņu nenomoka nekādi kompleksi, pat ja mašīnas nav vispār.
Es esmu par to, lai netiktu aizmirstas vispārcilvēciskas vērtības un lai mēs nevērtētu sevi un citus pēc ārējām izpausmēm.
Bet lai nu kā, lai Tev veicas!
Respect, vecīt.
Labprāt paskatīšos uz Tavu meistardarbu autoeksotikā...
Visu cienu veciit:)
Nonemu cepuri tavas uznemibas prieksaa!
Ceru, ka kadreiz izvizinasi mani ar taaadu aparatu:)
Lai tev veicas:)
To Skeptikis: Paldies Vecit ar pashcienju man viss ir ok. :) Es negribu izcelties lai butu afigenna krutaks par citiem, bet tamec ka man patik atskirties. Es netaisos izgrust 10000eiro par masinu, lai copetu beibes. Iespejams Tu mani vienkarsi nesaprati. Man ir ideja uz kuru es tiecos, kada atskiriba vai es to naudu gruzu masina vai kada cita projekta? Un labak, lai normali, sakarigi dzeki, kam patik auto salasas viena lielaa kluba ar kura starpniecibu vares gan nopelnit, gan iegut jaunu pieredzi un sakarus, gan vienkarsi have fun. Taakaa sorii veciit, nepiekriitu Tev pilniba.
Ideja nav slikta, un galarezultāts, ceru, būs "outstanding"! Ja ir interese, mums darbā garāžā solīdi pie griestiem jau nez kuro gadu karājas viens Pobedas kapots... Pat uzdāvināšu, ja atbrauksi pakaļ.
Paldies Skorpi! :) A Tev ir blekinieks vai plastmasas kapots?
Jančukam: Hm, es domāju, ka bleķinieks gan. Šamais dzelzis jau kuro gadu drātīs iekārts karājas pie griestiem, bail, ka kādreiz uzkritīs autiņam virsū...
Es vel nevaru izdomat, likt bleka kapotu un sparnus vai plastmasas. Tagad ir plastmasas sparni un bleka kapots. Shamejo divata jacel a to viens var bruku dabut :). Tie kriev gan kadreiz metalu nezeloja... :) Toties man pagrabaa ir puse Zima jaunaas detalas. Ari kapots svezhaks nulliite. Man liekas sver pie sotaka. :) Bet mes ar Tevi Skorpi varetu tad kautko par to kapotu sashtukot. Kapots pret kluba zelta biedra karti :) Kapots itka ir, bet tiesi par veelmi paliidzeet, nevis apdirst kaa jau latvieshu tautao asinis :) Paldies!
Raksts COOL. Ideja COOL! Man patik. Kad pastastisi kautko par to klubu? Lidz Maija Exotikai bus sis brinumaparats gatavs? Par to latviesu tendenci pilnigi piekritu. Lai gan seit salidzinosi ar citiem rakstiem valda salidzinosi pozitiva noskana.
Ja ,gluzi mana ideja vairakus gadus atpakal,kad stradaju servisa.Tagad nomainiju darbu un nau vairs tas iespejas.Ceru,ka kadreiz varesu realizet savu sapni.Man atkal bija doma likt 2.8 l MB motoru,stures pastiprinataja mehanizmu no Rovera.Doma,ka volgas reduktors iztures tadu slodzi.Kadu karbu doma piemeisterot?Vispar jau veiksmi darba un gribetos jau loti redzet galarezultatu.
Volga man ari ir 24,1978. gadins, eksporta! Ja masina nav novesta lidz baltam pelitem, tad tas ir perfekts parvietosanas lidzeklis + ar stilu!Neviens MB,OOOO,BMW nav tik ievērojams uz ielas ka sarkana, nopulēta volga ! Nopirku pirms pus gada, stāvējusu garaza 3 gadus! Problemas kas jānoverš bija : 1.Papuvusi sedeklu parvalki;2.sajuga disks janomaina;3. galvas blive janomaina;4.eļlas,filtri,tosols...5.Regulejam visu! Visi šie darbi veikti servisa pa 70 Ls! Kuram arzemniekam ir tadas izmaksas ? Nemot verā klasi, vai vismaz ievērojamību ? DOMU BIEDRI, KAS GRIB BRAUKT AR VOLGU - PIESAKĀS! Tiek dibināts jauns klubiņš vlgām un citām krievu mašīnām :)
Viss feini, veciit. Lai tev izdodas! Bet, ja vēlies braukt ar šādu auto pa ielām, vai esi padomājis, ko teiks CSDD ?
Respect! Atsūti kādu bildi uz iauto!
laba ideja,ja kaads atceras tad 1 autoexotikaa bija igaunju versija uz audi200 baazes
vieniigaa probza ir taa,ka neizies TA jo LV likumi neatljauj shaadas paarbuuves un pat CSDD neko nevar paliidzeet,jo tas viss atkariigs no satiksmes ministrijas+veel visi tagadeejie eiro noteikumi(godiigi sakot kaa amerikaanju auto cieniitaajam-riebjas......).
lai veicas ar darbiem un noveelu to labaako
Taa 1kart par to volgas reduktoru-Tas ir no jaunaas volgas, kas ir buveta pec kautkada, precizi nezinu, arzemju patenta un atsauksmes ir loti labas. Tai volgai ieskrejiens lidz sotakam ir 9.0sek un max atrums 188kmh, ja nem vera , ka viss tiek taisits ar rezervi, vajadzetu iztureet. Ja nee, nu tad luukosim ko taalaak. 2kart par karbu un stures mehanismu-tie bus no taa pasa senatora. Konstrukcija ir loti pateiciga un izturiga, tur nevajadzetu but problemam. 3kart par tehnisko apskati. Taa skaitaa 2 kategorijas paarbuuve un lai izietu TA vajadzigs satiksmes ministrijas tehniskas komisijas apstiprinajums un tad viss rullee. Ja tur nebuutu savu cilveeku, tad buutu par so ideju domajis, bet taa viss ir ruupiigi izplaanots un jacer, ka aizies liidz galam kaa plaanots. Pat ja aizies greizi ar apskati pohuj uz vinu apstaties netaisos. Domaju ka puse mentu palaidiis... :) Bet tad buus problematiskaak iesaistit vinu kluba darbiibaa. Taa luuk! Uz exoticu laikam nepaspeesu, diemzeel biju reekinaajies ar septembri, bet te tev bija... Maijaa! ZAKON PODLOSTI!!! :)
Kautkad uz marta beigaam buus pirmaas bildiites un pilns apraksts par klubu. Tas buus baigais entertainment projekts ar skalu darbiibu, atpazistamibu un reklamam. Visi, kas grib lai pasaule vinus saredz un sadzird, pievienojaties. Speks ir vienotiba. Un tukshus salmus es nekulju. Taa ir labaaka stelle nekaa uz pirmo uzmetienu vareetu likties. Biznesa un darbibas plaans vien ir uz kaadaam 20 a4 lapaam satilpis un tas veel tikai idejas procesaa.. Visiem interesentiem- mans emails Bentley@one.lv ;)
Ja ir iespēja pameklē difera bloķi no krievu 4 riteņu BTR(tam apakšā bija paildus riteņi šķēršļu pārvarēšanai)-tas precīzi der volgas satellītu vietā-savā laikā likām visām sporta volgām-ideāls autobloķis tikai strādājot kā normālam diferim pagriezienos biki krakšķēja,bet toties ka uzdeva slodzi........mmmmmmmm -labais
Janchux
Ja tā ir tā volga, kas šeit aprakstīta, tad tai ir 740 Volvo pakaļējais tilts...
http://carhelp.ukrhost.com/cgi-bin/ikonboard/forum20/topic97.html
Tai volgai ar mani nav nekada sakara. Man ir tilts vel no jaunakas volgas ar savadaku reduktora uzbuvi bez tipiskaas volgas duukshanas pie aatruma uznemsanas un bez ressoriem. Man ir no taas kas liidziiga jaguara padjobkai un reduktors taads ko liek 3110, kad palielina dzineeja jaudu. Nu tai konkretajai uzlika no 740 volvo. Nu drosi vien ka uzbaazt jau var daudz ko citu arii, kaut vai to pasu opela hadeni, bet izvelejos originalo, uzlabotu un jaunu. Tikpat taa nebus masina intensivai brauksanai un lauzshanai.
Janchux Respect from any aspect!
Pašam ir 1977.g. 2401, servisa izdevumi ir krietni lētāki par jaunu daļu cenu, bet uz ielas neviens AUDI, BMW, MB uc. nemaz nemēģina priekšā līst.
Nu Veciit, Ta tik ir ideja! Malacis!! Visu Tev to labako un tik uz priekshu! Turu ikshkus. Ideja ir der, izveletais auto ari. Domas ir pareizaja virziena. Domaju ka paskats bus graujosh! People!!! Dzive nekad nebus interesanta, ja mes pashi to tadu nedarisim!! Skeptikiem varu novelet nebut tik SHAURI domajoshiem un pesimistiskiem. Vel gribetu pateikt, ka, ja areji cilveks ir veiksmigs, uz laba auto, helikoptera vai pasha kajam(nav svarigi), bet ar smaidu :), tad es domaju, ka ari ar iekshejo pasauli ir OK. Lai labi justos areji ir ari labi jajutas ieksheji.. Savukart, ja cilvekam ir kadi kompleksi, tad domaju, ka viss laiks aiziet to novershanai nevis mashinu tjuningam! Lai reazlizetu shadu projektu ir vajadziga ne tikai doma, nauda un sajega detalas, bet radosha pieeja tam ko dari!! Velu veiksmi visiem pozitivi domajoshiem un mazliet nepratigiem...!
mjā, shitādu autiņu es arī gribētu sev. Vienīgi jābūt baigai pacietībai. Nezinu, man ar krievu tehniku nav veicies (ZAZ, LUAZ)jo tiklīdz tu vienu kaiti novērs, parādās nākamā, konkrēti ar bremžu sistēmu(manžetes abiem dampjiem pirku atspēries). vēl daudz lika vilties sliktās kvalitātes gumijas: LUAZam reiz nopirku abu tiltu pusassu "gofras" uzliku augustā, pienāca ziema izkāvu kārtīgi pa mežiem un kupenām. Ar to pietika - visas gumijas sasprēgājushas, dažas pat saplīsušas un eļļa lija ārā. Karoče dabūju kārtīgu stieni, jo kopaa par visām 4 biju izdevis 12ls pluss vēl tāa čakarēšanās ar eļļainu feisu.
Tur jābūt stipriem nerviem, lai uzturētu krievu autiņu. ja tjuningo kā Janchux, kad no vecā paliek tikai būda, tad es vēl saprotu.
Lai veicas!
Modricimus: Dies atpestii! :) Man ari ir bijis gan vaz gan zaz gan azlk. Nu vinjus nah...! Vini man liekas no rupnicas jau nak ardefektiem. Es ari mocijos. Loti reti kurs autins ir godam salikts, tad tas arii ilgi kalpo. Man vienkarsi patik retro masinas ar savu masivitati un graujoso izskatu. Gan krievu zimi, zisi, pobedas, chaikas utt gan amerikaanu monstri, bet pilniba atzistu, ka tehniski vini ir absoluti novecojusi. Es gribu apvienot moderno stilu ar retro. Kaa pirmo tomeer izvelejos krievu autinu. Kautkaa arii tuvaak sirdij staav... Bet ja viss izdosies, neapstasos nekada gadijuma un kaa naakamais vareetu buut kaads kraislers vai pontiaks.
Kad redzētu jūs manu bembi, tad uzreiz apklustu. Auto ir smilšu brūnā krāsā (nav metālika), kuru vēl kādam bembim, goda vārds, neesmu redzējis.
starp citu tā ir taisnība, ka ar auto labāk ir braukt, nekā tas stāv garāžā. Vienīgi ja garāžā nav bedre, tad var vienīgi priecāties, ka auto nerūs. No stāvēšanas man kārbai un aizm. tiltam nedaudz sulo blīvslēgi (stāvot flanču kontaktvirsma ar blīvslēgu aprūsē, un kad atkal sāk braukt, abrazīvā virsma izēd saļņiku).
Karoče, man bembim ir "stāvēšanas" sekas...
atvainojos.... ne tajā sadaļā iespēros
Gods un slava Tev par tavu uzņēmību un pacietību.
es arī esmu nenormālu dulls uz tiem oldschool autiņiem. Pie tam ja vēl tiek uztjuningots kāds krievu dampis. es saku, ja paliek tikai būda no vecā, un viss pārējais ir no cita auto vai arī atjaunots vecais.
Atklāti sakot, man labāk patīk uztjīningoti vecie dampji, nekā jaunie, kas apkarināti ar plastmasas "grāmatplauktiem" (spoileriem) un +/- līdzīgiem lielu collu diskiem ar zemprofila čībām.
P.S. Man savā laikā bija M 21 GAZ Volga, kurā bija pilnībā atjaunota, pārmetināta, pārkrāsota un ar Gaz 24 motoru (90zs pret laikam 70zs). Tā tika pirms 6 gadiem pārdota par apmēram 300ls. Toreiz tajos laikos tiem aparātiem cena kritās, jo visi lauzās uz importa jaunākiem auto.
Ai, kā tagad es nožēloju, ka autiņš tika noandelēts par sviestmaizi. Starp citu man tad bija kādi 15 gadi un es kā jau mazs knariņš nebiju pie teikšanas.
Man ir 21 volga ar 24 motoru. Piesakos kluba! Retro rulleeee!
Ja neshaubos tad poobeda ir opelis, ko krievi atveda peec kara no vaacieshiem...bet vispaar apsveicu ar fanaatismu, vairaak taadu cilveeku...kas buus naakoshaa, CHAIKA vai?
Ka tad sokas lielais projekts,cik tad talu esi ticis?
Iespeejamo gataviibas laiku reizinaaju ar 3, kad rakstiiju rakstu. :) Tagad saprotu, ka bija bikin vairaak jaanem laika. Viss lielais jau itka ir pabeigts, bet sitie siikumi, kas pa pus pasauli jaameklee, uiiii...... Nauda ari aiziet nejeegaa, bet viss rit uz prieksu un kaa tikai ies uz gatavo pusi taa bus jauns rakstins ar visaam bildeem un infu. Sorry par kaveesanos :))))
Respect :) es kaadu laiku atpakalj piekeeros pie lidziga projekta, tikai mazaakos apmeros, 57g Skoda 1201. Ritoshaa un motors no volgas uzlikts, tas viss uz raamja utt. - izskataas labi un brauc arii, bet CSDD.... Taa tas projekts jau ruusee kaadu laiku. Vai ir kaadi ieteikumi, ko dariit ar "paarbuuveetu" auto? Ja palasa csdd.lv tur rakstiiti paarbuuves piemeeri, kas nav atljauti, kaa piemeeram uzlikt baaku no cita auto vai veikt jebkaadas izmainjas stuures iekaartaa utt. Liekas ka vareesim kopaa laukos pa pljavu, kur ir atljauts vizinaaties ar paarbuuveetajiem GAZiem :(
Nu veciit lai tev veicas. Cepuri nost. es pats arii mekleeju kaadu vecu atinjo ko shaadaa veidaa ''pacelt''.
kad buus kustinaama ieiec kautkur bildes, lai var apluukot.
Kā tad sokas lielais projekts?vai gadijumā neesi metis plinti krūmos.
Kā tad iet, cik tāl ir?
Drusku nesaprotu, kāpēc nemēgināji tikt pie Pobedas radītāju nozagtā dizaina origināla- Opel Capitan- tam daudz smalkāks un nostrādātāks dizains- Pobeda tomēr tapusi no pārkausētā tanku tērauda- klumzīga un tizla- īpaši mazais aizmugures lodziņš- tam blakus, laikam uztjūningosi ārējo videonovērošanas kameru.
Ideja jau forša, bet tomēr krievu Pobeda ir krievu Pobeda. Varēji mēgināt vismaz tikt pie poļu Varšavas, kas ir Pobedas pēctece- tai vismaz skaistāki spārni un nostrādātāks dizains.
Ja man jāizvēlas, es tomēr tjūningotu ZIM-u