BMW 323i
1979
Novērtējums: 8
Tā. Prikola pēc uzrakstīšu nedaudz par savu sudraba mīluli - E21 323i, kuram šomēnes palika 25 gadi, jo izlaidums ir 79/01. Pēc gada domājiet lūznis? Domājiet, domājiet tikai patiesībā reālais noskrējiens ir 122. xxx Km. Tieši tā. Viss ir pārbaudīts un tas jebkuram ir skaidrs apskatot auto tuvāk. Salons kā jauns, visi kloķīši perfekti strādā. Vācijā bija viens saimnieks, kurš pērkot pat izoperēja piepīpējāmo, lai nesmirdinātu auto. Pats Vācietis 99. gadā ar šo tā laika 3. sērijas top versiju atspērās uz Latviju, un braucot prom izdomāja, ka ar viņu nebrauks un pārdeva Latbemas īpašniekam. Par cik utt. nezinu. Turpmāko auto ceļu un to, kā nokļuva pie manis nestāstīšu. Šā vai tā auto ir nobraucis par Latviju tikai 3000km. Vienkārši ar viņu nebraucu, bet darīšu to tiklīdz paliks silts. Nopērkot viņš bija zaļā krāsā, laka bija nedaudz sasprēgājusi, kā arī šur tur nedaudz rūsiņas, lai aŗi stāvoklis, kā jau teicu, bija ideāls. Gribēju pārkrāsot, ko lieliski izdarīja "Spīdola3". Nu viņš ir sudraba krāsā ar biezu graudu, kas izskatās apburoši saulē. Jāpiemin, ka esmu nabaga students, līdz ar to visu uzreiz nevar uztaisīt. Nopērkot tajā bija "tolaiku" Becker stereosistēma. Prikolīgi jau bija, bet... Atceros, kā nopērkot braucām, līst lietus un skan falco. Laba sajūta... Labi, skaidrs, ka neder beckerītis ar visiem pastūzīšiem un auto tiek nogādāts INCAR. Tur tam smuki ieinstalē DLS stereosistēmu. Nu beidzot skan "normāli". Par detaļām u. c. lietām var runāt gari. Bet ja kautkas noplīst, tad ir piiii. Kaut vai kardāna mufta jauna maksā 42ls. Labi, ka dabūju lietotu. Vēl ir iegūti un stāv plauktā BOGE amīši un HR atsperes, kuras drīz tiks uzliktas. Vēl atrliek kādi plati un smuki 16" diksi uz 9 platumā, bet par tiem tagad nerunāšu. Mans mērķis - zems, platiem skaistiem diskiem uz 16" 2 remusi aizmugurē (323i modelim aizmugurē oriģināli ir 2 izpūtēji katrs savā pusē). Nu un arī tumšo hella optiku. Tad būšu apmierināts. Vēl jau varētu gari stāstīt par to, kā meklēju oriģinālo BBS spoilerei, kuru beigās dabuju pilnīgi jaunu pa sviestmaizi. Tagad meklēju baltos pavarotus. Ja kāds zin kur ir - pērku! Aprīkojums, lai arī 3. sērijas BMW, tomēr zolīds tam laikam. Mehāniskā šprice, stūres pastiprinātājs, disku bremzes priekšā un aizmuurē. Nē vispār, kad tagad atceros visu par savu sudraba mīlulīti, varētu stāstīt ļooooti gari. Nestāv tagad un nav laika. Kad pabeigšu būs kādā no lielajiem auto izdevumiem mega apraksts ar mega bildēm... Lai veicas atrast savu auto, kurā nebūtu žēļ izgrūst naudu!
Edzulis
@ 30.janvāris 2004 0:00
p.s Piemirsu kaut ko, bet jau aizmirsu, ko... Labi, neko.. :)
Atcerējos. Bildes - http://www.bmwpower.lv/my.php?op=gallery&name=edzulis
Nu gan lej gluzi kaa otrklasniesks. visiem jau taapat zinaami taavi piedziivojumi :)
cieņa cilvēekiem, kas spēj 25 gadīgus auto uzturēt
he - antikajiem auto tak ir mazs celja nodoklis, ta ka varbut atmaksajas?? :D
Man liekas ka Edzulis mūs mēģina mazliet apčakarēt attiecībā uz sava auto nobraukumu. Vai nu brauc ar atslēgtu spidometru, vai arī ar auto dodas tikai svētdienas izbraukumos..
Katrā gadījumā man neticās ka 1.5 gadu laikā ir nobraukti tikai 2000km. Bet par to liecina Ežuļa stāstītais:
tātad - 18.06.2002 raksts bmwpoweraa - "Ar ko rullē Edzulis? :)" teksts - "(..)Noskrējiens 121 tkst. km.!!! (..)"
21.10.2002 tur pat raksts "Ežuļa 79` bmw 323" teksts šāds:"(..)Gan ritošā daļa, gan motors, dēļ mazā noskrējiena (123.000) ir saglabājies ļoti labi(..)"
Un tagad - 2004.gada 30.janvārī - pēc samnieka vārdiem mašiņš ir noripojis 122000.. kaukas nieiet kopā..hm
Tieši tā. Auto tiks ekspluatēts tikai ar šī gada aprīli. Līdz šim tas ir nostāvējis, ja neskaita vienu braucienu uz ventspili un nedaudz pa rīgu un Jalganu. Ne vairāk kā 1000km. Rīt braukšu apraudzīt :)
Nu un cik maksa tavs BMW ?
Dārgi, dārgi... Es par ti īpaši nedomāju, bet, ja kāds pajautā tad saku, ka ap vai virs 4000 Eur, ar pilnīgi jaunajiem, dārgajiem diskiem un citām lietām..
sanaak ka tu esi attinis km raditaju apakalj pa 1k km.
Nu ko jūs, ērgļi, knābjat Edžuli par +/- 1000km? Tā jau nav tā sāls, bet autišs! Es nopiku savu e21 323i tālajā 93 vai 94 tajā. Mmm, saulrieta sarkans metāliks + gaiši pelēks salons + 1980 + 144 tkm + oriģinālie BBC + 205/??R13. Vēl oriģinālie hromētie izpūtēju uzgaļi. Ne reizi nedomāju par lielākiem riteņiem, jo šā laikmeta autiņam piedien mazāka diametra diski + augstākas riepas. Mja, arī mīnusi: nebija stūres pastūzis kā Edžulim, līdz ar to uz vietas pagriezt priekšējos riteņus (uz kuriem guļ 6 cilindru laikam čuguna bloks) bija pasmagi. Un vadītāja pozīcijas regulējums - vai nu stūre par tālu, vai pedāļi par tuvu. Vai nu es tāds neproporcionāls - rokas un kājas neatbilst DIN. Un apetīte - ja pielika ausi pie haubes, varēja dzirdēt, kā rij benzīnu. Bet par šiku ir jāmaksā. Tā ka kopumā eleganta haizivs ar patīkamu rūcienu no oriģinālās izplūdes. Ja vēl kaut ko būtisku atcerēšos, piebildīšu vēlāk. Kāpēc pārdevu? Pēkšņi vajadzēja $$$.