Sveiki. Gribu jums pastāstīt par savu Tautas vāģi.
Auto tika nopirkts 1997 gadā ar kaut kādu 150 tūkst. km noskrējienu. Nevar īsti saprast, vai auto ir bijis sists. no augšas skatoties stūre ir nedaudz šķība attiecībā pret priekšējo paneli.
Autiņam ir 1.6 litru benzīnnieks ar karbūzi un 5 pak. ķesele.
Iesēžoties šajā auto, pirmajā mirklī rodas iespaids, kur tik kantains var būt viss šajā salonā. Spidometra panelis kretīniski kantains + vēl bonusā tas lielais pulkstenis. Visi rokturi, slēdži un pārējie elementi kā tādam Ikarusam. Īsi sakot, nekādas extras. Viss grab (aizm. bagāžnieka vāks it sevišķi), lēta un bezgala vienkārša apdare.
vietas gan tajā aparātā ir daudz
Tehniskajā ziņā gods un slava motoram un ātrumkārbai. Piekare gan ir kretīniski cieta, toties maz sanāk guldīt tajā bezgali vienkāršajā piekarē.
Kaut arī auto tagad būs noskrējis 300 000 km, motors strādā labi, kārba arī. Protams pēdējā laikā sāk nedaudz kristies eļļas līmenis karterī sakarā ar galvas blīves sulošanu. Lai arī šim motoram ir vecās šaibas nevis kompensātori vārstiem tas nedaudz ir skaļš. Laiku pa laikam, kad auto nav ilgi darbināts, piešķiļot, dzirdams nepatīkams toksnis, laikam šāles jāmaina (kamēr vēl eļļu izdzen). Ticiet vai nē vienreiz iegāzu molylatu "izdilušiem motoriem", spalgie toņi nedaudz samazinājās, protams dobjie nemazinājās. Arī karbulis ir vienkāršāks par vienkāršu - tikai 1'rīkle!!!
Degvilu ēd maz - ārpus pilsētas kādi 6-8l. Diezgan dramatiski patēriņš pieaug, ja autiņā sēž 5 sejas+bagāža - ja pat ne visi 10l ziemā. Pilsētā ap 9-10l grozās, atkarīgs, kā brauc.
Manuprāt, motori WV ir izcili savā ilgmūžībā.
Lai arī auto ir morāli un fiziski novecojis, tas vēl jo projām kalpo labi. Super dampis, ja jāpārvietojas no punkta A uz punktu B. Protams ērtības minimālas. Vienīgi uz cēļiem vairs nav respekta nekāda - vecs čemodāns vai taburete uz 4 riteņiem.
Tik augstu vērtējumu tādēļ, ka auto ir uzticams un ekonomisks, ka arī tehniski vienkāršs. detaļas maxā limonādi, ja pērc kaut ko šrotā, ņem 1 spaini ar detaļām, divus dos līdzi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
aye, tas pasaac toch bij baigais chemodaans uz 4 ritenjiem kuraa vareeja dafiga daudz sakraut, stabili tureejaas arii uz celja, kaa arii baigi labi griezaas shauraas vietaas! visaadi citaadi tas bij pretiigs transporteishens no tochkas A uz tochku B.
baigas suuds ar cietiem amortizatoriem. ljoti slikti attiistiits salons.
VW motori ar degoshu ellas lampinju peec pieredzes speej nobraugt pat paari tk. kilometrus.
Nu pi$ec, 21 gadigam shrotam 10 balles!!!
Tas auto nav tavs, bet mamas grabaviks to jau sen vajadzeja uz LIEPAJAS METALU sūtit, lai to naglas parkause kretinsisk auto. Pat sestajam zigilim salons ir labaks neka grabavikam.
8-10l/100km un ekonomisks... nu ti dajosh...!!!