Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Opel Omega 1990 - Lasītāju pieredze par saviem auto - iAuto
Prieksh saviem gadiem vienkaarshi IDEAALA mashiina. Ar elekrtiskajiem logu paceelaajiem, no salona reguleejamu lampu apgaismeshanas augstumu, piecu pakaapju manuaalaa aatrumkaarba, 2.4 litru dzineejs, videeji 13l/100km, ljoti speeciigs uzraaviens, neliels displejs, kondicionieris, lieliska stereo sisteema ir 90 vatu spiikeriem. miinuss taads ka pamazaam saak ruuseet durvju apmales. bet kopumaa l8ieliska mashiina ar labu skanjas izolaaciju un labie amortizaatoriem, pa bedreem braucot juuties kaa uz asvalta.
Nu, nu... Šitāds aparāts (gan 1989.g) bija vienam manam radam. Drusku dabūju palietot... Grabēja drausmīgi. Rūsa spiedās ārā pa visām malām. Tiesa gan, rads apgājās ar mašīnīti visai nežēlīgi - deva braukt savai sievai, kura regulāri aplauza riteņus un izpūtēju pa bedrēm... Galu galā nelaimīgā mašīna beidza savas gaitas pērnvasar nomirstot dabīgā nāvē uz Vidzemes šosejas kaut kur pie Cēsīm... Diagnoze - kaut kas tur pārplīsis dzinējā (tik smalki nezinu)... Bet jāsaka, kamēr nebija nokauts galīgi, ātrums un uzrāviens bija visai braši.
Nuuu, pēc apraksta izlasīšanas pirmais, kas ienāca prāta, ka 10 gadus vecākam e-klases mersim "ekstru" vairāk un kustas ar labāk. Kāpēc tā saku: tāpēc, ka braucu tieši ar tādu kā aprakstīji un ar baudu pārvācos uz 10 gadus vecāku auto. Morāle: ne jau MB ir labāks, bet kauns, ka 10 gadu laikā Opel tā arī nebija sasniedzis ne MB līmeni, ne izgudrojis ko jaunu. Bet tas tā -- mana pieredze...
Vai tad lampu regulēšana no salona uzskatāma par kautkādu īpašu ekstru???
Tā gan! Ar 160km/h pa sūdīgu grants ceļu arī var justies kā braucot pa asfaltu. Pat jaunais A6 man neliekas tik komfortabls.
Nu, nu... Šitāds aparāts (gan 1989.g) bija vienam manam radam. Drusku dabūju palietot... Grabēja drausmīgi. Rūsa spiedās ārā pa visām malām. Tiesa gan, rads apgājās ar mašīnīti visai nežēlīgi - deva braukt savai sievai, kura regulāri aplauza riteņus un izpūtēju pa bedrēm... Galu galā nelaimīgā mašīna beidza savas gaitas pērnvasar nomirstot dabīgā nāvē uz Vidzemes šosejas kaut kur pie Cēsīm... Diagnoze - kaut kas tur pārplīsis dzinējā (tik smalki nezinu)... Bet jāsaka, kamēr nebija nokauts galīgi, ātrums un uzrāviens bija visai braši.
Nuuu, pēc apraksta izlasīšanas pirmais, kas ienāca prāta, ka 10 gadus vecākam e-klases mersim "ekstru" vairāk un kustas ar labāk. Kāpēc tā saku: tāpēc, ka braucu tieši ar tādu kā aprakstīji un ar baudu pārvācos uz 10 gadus vecāku auto. Morāle: ne jau MB ir labāks, bet kauns, ka 10 gadu laikā Opel tā arī nebija sasniedzis ne MB līmeni, ne izgudrojis ko jaunu. Bet tas tā -- mana pieredze...