Kādas problēmas sagāda man ši mašīna? Pirmo amartizatoru nomainiju uz 6000km, to pašu apmainīto pēc 2000km, uz 25000 km bija beigts jau trešais amartizātors. Šai mašīnai amartizātori plīst tapēc, ka rūpnīca nav padomājusi par azsardzību un amartizātorus sasit priekšējo riteņu mestie akmeņi, ja manītu pa garantiju būtu pupu mizas, bet nemaina viss piķo. Viņu komentārs ka neesot pa grants ceļu jābrauc. Šie paši akmeņi visu rokas bremzes trosei apvalku nokapājuši un tagad ziemā rocene salst iekšā. Degvielasun bremžu trubiņu turētāji arī nokapāti. Tas nekas ka es maksāju naudu par dīleru ieteiktajām dubiltām gumijām, lai putekļi salonā nenāk. Kā beigās izrādās es nemaz nedrīkstu braukt pa grants ceļu, priekškam man vajag dubultās gumijas durvīm. Un pie pirkšanas Hansa Auto man neteica, ka ar mašinu aizliegts braukt pa grantētiem ceļiem, amartizātoriem garantija nav. Un dubultās gumijas renes slēdzenē līst ūdens kas sala laikā aizsalst tā ka bezcers dabūt bīdāmās durvis vaļā. Super attieksme no Opel puses. Tā arī viņi pasaka, ka tā ir mana problēma. Tiem kam ir jaunie Opel kombo aplūkojiet cik daudz ir jūsu amartizātors ielocijies pie apakšas, kad plānojas eļla līt ārā. Kam vel ir bijušas šādas problēmas?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mjaa, biju domaajis, ka jaunie opelji ir labas mashiinas, bet nekaa. Varbuut man taa liekas, bet kaa ir ar citaam jaunaam opelju mashiinaam.
ja taadas pashas probleebas ir citiem opeljiem+ sliktaa diileeru attieksme, tad nah taadu opeli.
man pazinjam kantoris sapircis kaudzi shos te opel combo briinumus. iisteniibaa es briinos kaa par taadu suudu var maksaat naudu . nu lab itkaa darba auto dizhai kvalitaatei un komfortam nevajag buut bet nu soorii, taadi suudi tie ir vaaks. Jaunam auto salons grab nenormaali, salona apdare - nekaada. Durvis jaunam auto lai aiztaisiitos - jaaregulee. Hadene daudziem grab. 2 meeneshu vecam auto jaamaina gultnji priekshaa. utt. aa nujaa - pechkas nedarbojas veel. iisaak sakot vaax.un tas vaax nemaz nav tik leets.
vai tik nebūs jaatgriezhas padomju laikaa, kad meistars uzlabo to ko inženieri nav līdz galam izdomājuši, konkrēti šeit, kā aizsargāt troses un trubas no akmeņiem. dabū kādu , kas var izdomāt, kas un kur jāpieskrūvē...