Corolla 2003. g. 1.6 benz., 5d Hatchback, Linea Sol
Nekādu problēmu!
Plusi:
- laba dinamika, īpaši tad, ja braucu viens
- ergonomisks un atturīgs panelis ar borta kompi
- laba klimata ierīce
- stabila (nezinu, kā ir ar sūdīgām riepām)
- foršas gaismas
- ietilpīgāka nekā izskatās
- tiešām labs oriģinālais stereo ar 6 skaļruņiem
Mīnusi:
- nevar regulēt stūres attālumu
- pirmo nedēļu nevarēju pierast pie krēsla - sāpēja mugura
- nav lukturu mazgāšanas fīčas
- lielos ātrumos kļūst trokšņaina - jūtams, ka ir ekonomēts uz izolācijas materiāliem (tas, diemžēl, ir visu kompaktklases auto lāsts, varbūt izņemot A3 un A- klasi)
Tikko apritēja tieši gads, kopš mašīna tiek lietota. Nobraucot 31000 km, citus mīnusus konstatējis neesmu.
Tā kā pārsēdos no BMW 320, sākotnēji biju visai skeptisks, taču jāatzīst, ka performance pilsētā būtiski neatšķiras. Uz šosejas gan - pat ezim skaidrs, ka 1.6 dzinējs nespēj nodrošināt tādu dinamiku kā 2.0l 6- cil. Tajā pašā laikā, ja labi grib, var tīri priši pabraukt uz 170.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Linea Sol nav lukturu mazgāšana? Kā tā?
Kamer svaiga, tikmer reti kura mashina nepatik.
Kadu laiku braucu ar 96. gada korollu, bet tad mainiju pret mazda 626. Korollai saka viss panelis un aizmugure grabet. It seviski, kad jabrauc pa ne-asfaltu.. Par regularam piekares problemam - es pienjemu, ka tas tapec, ka mashina lietota.. Bet tagad Mazdai tas viss izpaliek!
Mazdists - vai vari pastāstīt sīkāk par tām regulārajām piekares problēmām? Ķipa, kas un cik bieži bija par vainu...?
Labs pilsētas auto! Un tā dinamika jau arī laba ir tikai līdz pilsētas ātrumiem - 50-60 km/h.
Nu laikam gadu atpakaļ tāda komplektācija bija, šogad maija beigās paņemu Wagon, Linea Sol. Ir lukturu apskalotāji, stūre regulējas gan augstumā, gan dziļumā! Salona skaņas izolācija katrā ziņā labāka par Golf IV un vietas arī vairāk. Īpaši motoru dzirdēt nevar, protams, ja nemin grīdā! Dinamika pietiek normālai braukšanai. Pagaidām sūdzēties nevar!
Īsi sakot - auto-blusa. Ekonomisks, bet neērts tālākiem braucieniem. Konkrētais auto bija ar 1.4l darba tilpumu; maršrutā Rīga-Viļņa patērēja 22l benzīna, par ko arī lielais brīnums, jo nebraucu lēni - pa Lietuvas autobāni turēju uz 140-150, max izspiedu ~185. Patēriņu pie 140 kompis uzrāda 8-9 l/100km.
Ar šo auto braucu pirmo reizi - rezultātā nekādi nevarēju ērti noregulēt sēdekli - tad pedāļi par tuvu, tad stūre par tālu! Ar daudziem auto esmu braucis garus gabalus, bet šis bija visneērtākais no tiem.
Auto apdarē spēcīgi manāms lētums - labi to var pamanīt, kad aplūko durteļu (par durvīm negribas tās saukt) atvēršanos - liekas auto domāts bērnu rotaļām - tādas prastas un izskatās neizturīgas.
Aprīkojums bija ok - elektriskās fiškas, klimats, labs stereo, bet pietrūka kruīzkontroles, tāpēc mans secinājums ir, ka apmierināti ar šo auto varētu būt ne gara auguma cilvēki, izmantojot to, lai pārvietotos pa pilsētu.
Nja, redzi, ir divu veidu Sol komplktācija - sol tecnical un sol plus. Sol tecnical vēl trūxt pāris fīču.