Ko lai saka!
Salons: nav diez ko patikams no vizuala aspekta, nu varbur korpulentiem cilvekiem piemerots, jo vietas ir ljoti daudz, sastav no vienas plastmasas, kas brinumaina karta negrab, patikamas krasas ir panela izgaismojumaa, kas rada iespadu par "biezu" masinu- vienigais kas ir ieveribas cienigs.
Tehniski: Neka tada nav, bet tas kas ir, turas labi. Ziema pilnigi nekadu problemu. Motorins 1.6, 105Zs. Pilnigi un galigi nevelk, nekada uzraviena, apdzenot kadu, jabut ljoti uzmanigam, jo patiesam var "iebersties" Kaut gan iespejams ka vainiga atrumkarba(tiesi manam autinam). Uz 100Km, rij kadus 7-8l, arprac. Pat braucot ne vairak par 3000apgriezieniem. Gaismas vispar fufelis, pa nakti jabrauc tik uz aklo. Tas prieks izmaksaja 5000Ls- pa traku, tas nav to verts, varbut pusi no cenas, tad ja. Vienigais pluss, ka detaļas letakas neka 2. golfam.
Kopuma neiesaku so autinu pirkt, pakrat moz kadu kadinu un nopirkt pilnigi jaunu. Esmu riktigi ieberzies, pie tam pakala pamatigi dauzita.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Piekrītu pilnībā - vēl varu piebilst, ka bremzes arī kaut kādas nekādas: braucot reiz tik smuki ieslīdēju bremzējot no 50km/h vienai sieriņai pakaļā, ka nebij ko redzēt - sieriņam, redz, bremzes labākas. Pozitīvais - bleķi izturīgi - sierai gandrīz pusi aizmugures iznīcināju, bet Borai- numura rāmītis nedaudz cieta - poliči ilgi brīnijās.
Viesi. Kads jums benzina paterins? Paldies!
Ļoti normāls patēriņš priekš 1.6 motora, cik tad gribēji, 4-5 l / 100km vai??? Nav jau tik viegla tā Bora kādi 1200kg pašmasa noteikti tak ir?
Darbā lietojam šos aparātus, tiesa gan 2003 g izlaid. Par salonu taisnība - diezgan liels prastums, un kas interesanti, tas ir apmērām 95% vienāds ar IV Golfa, arī tā paša GTI, kuru tā īpašnieki liela ar siekalām aizrīdamies, salonu. Par izturību - nu sorī, pēdējo disvu nedēļu laikā uzbraucot uz apmales un pēc tam dodt atpakaļ gaitā diviem autiņiem ir atrauti purni - bamperis, plastmasas u.c., tā kā plastamasas grabuļi vien ir. Vidējais patēriņs ir ap 7.5 litri, pārsvarā pa pilsētu braucot. Priekš pilsētas uzrāviena ir gana, bet uz lielajiem ceļiem pie apdzīšanas tiešām ir jāpiedomā.
tas veelreiz pieraada, cik nozheelojami ir benziina dzineeji ar tilpumu 1.6. Kaapeec nenjeemi diizeli, kaa nekaa 115ZS ja nemaldos,+ liels griezes moments, kaa arii ekonomisks. man liekas,ja tev buutu 2l motors, eestu tik pat, bet jaudas rezerve buutu toties.
jebkura jauna mashiina, kurai ir maza tilpuma benziina motors, riis tos tevis piemineetos litrus, jo tur tak tam nabaga motoriitikm ir jaagriezh vesela plejaade ar pribambasiem un veel generators, kur baro visas neskaitaamaas el. fiichas
Bet nu ielikt 4 balles par BORA ?...
Un nekad neticēšu, ka detaļas ir lētākas nekā GOLF II. Zinu pretējus piemērus.
Jā, es arī gribētu konkrētus piemērus par detaļām, kuru cenas ir zemākas par Golf II
ZZZ KO LAI SAKA! Tu izvēlies kritizēt pašu vārgāko motoru .
Iegādājies BORU 2.3, 170 Zs un dzen kārumu uz nebēdu .
Kritizeeshu arii to 2.3l 170zs, rij noteikti pilseetaa savus hvz litrus. Tad labaak jauno suuknjsprauslu 1.9TDi 150zs, kursh rij 2x mazaak. mani vairs nespeej iekaardinaat benziinnieki, lai arii kaada tur buutu jauda.
redzees, kursh smiesies gardaak peec 1 maija - benziinnieks vai diizelists.
Ar boraam braucu kaadus 3 gadus, nupataas sievai nopirku 2002 g Boru. Uzticams un sieviskjiigs autinsh ar rotaljiigu stuuriiti un miikstiem pedaaliishiem, tikai nevajag braukt uz apmaleem un ziemaa atpakaljgaitaa kupenas skjuureet. Man gan tas salons tiiri labi patiik, aizmuguree gan pashauri. Par to jaudu: mieriigai braukshanai pietiek arii ar 1.6, bet 2.3 ir labais.
Viena pazinja ar boru ieberzaas kaartiigaa avaarijaa, ar n-tajiem kuulenjiem un dzilju graavi, pashai tikvien kaa nobraazta roka. Tagad shameejaa brauc tikai ar Boru.
gala secinaajums: laba mashiina nesteidziigai sievietei :-)
es gan liktu 7 vai 8
Esmu nobraucis pāris simtus ar Bora 1.6.
Motorins 1.6 tiesam neiet. Tāda bora ir reālā mašīna, kurā pedālis jāliek grīdā baigi bieži. Šoferim priekšā vieta ir ok un salona plastmasas arī ok.
Par izturību - tai borai bija 50tk nobraukums un mainīts virzulis - tipa motors rauts vaļā. Tā kā 1.6 nav droši pirkt, jo arī bez krutiem pričendāļiem (auto nebija kondicioniera), tas motors dabū nostrādāties, ka pat var nodegt...
Esmu dzirdējis cilvēkus sūdzoties arī par amortizāciju - aizmugurē sēžot arī var zobus izdauzīt pa grumbainu ceļu.
Priekšējais plastmasas buferis arī lieta, ko var ātri nošķaidīt - pilnīgi kretīniski uztaisīts klīrenss. pie apmales piebraukt ar priekšu nevar kā parasti mašīnām - tāds parketnieks vien ir.
Nu atkal drusku jaapaspodrina boras teels.
Muusu firmaa bija 25cas jaunas borinjas, visas ar 1.6l. Mans iespaids: kaa brauc taa ripo. Te nu diemzheel atkal akmens sievieshu daarzinjaa: kaadas divas pamaniijaas arii to motoriiti piebeigt paarsitot karteri. Veel divaam boraam tika mainiiti gjeneratori.
Secinaajums: normaali braucot tas autinsh iet labi un uzticami.
Ar prieksheejo buferi gan ir kaa ir: tur veel orgjinaali ir nepaardomaats motora aizsargs no plaanas plastmasas, to gan parasti atrauj pie pirmaa sniega.
Tagad pa briivdienaam braucu ar 2002 gada boru, patreiz 40tk un nekaadu kjibelju.
P.S. 2000g borai tomeer baaze bija labaak komplekteeta, nekaa 2002. Siikumi, bet kruuziishu tureetaaji un arii salona izolaacija bija labaaka.
Jau ceturto gadu braucu ar Boru V5(150zs) 4motion, 6robi. Pilns el. komplekts izņemot kruīzu un EPS. Mašīna vienkārši lido. Pirmais ko izdarīju. Pacēlu atsperes( rūpnīcas tehnoloģija to pieļauj) un uzliku kārtīgu motora aizsargu. Kopuma nobraukts jau 115 000km. Benzīna patēriņš atkarīgs no braukšanas stila. Normāli braucot pie 100/110 vidēji 7-8l, pie 90var pat dabūt 6.8. Vienmērīgā atrumā 60km -5-6l sestajā robā pie 1700 apgrizieniem.
Tikai 1 robs par īsu. bet kad piešaujas tad var pacīkstēties praktiski ar jebkuru.
Es braucu ar 99. gada 1.6 Boru bez ekstram. Salons ir pamazs un aizmugurujem neerts, ka ari atpakalj skats ir loti trucigs - japieshaujas pie gabaritiem.
Negribetu piekrist ieprieks teiktajam ka Bora nav ekonomiska - pat loti videji 5/6 L uz trases un pilseta ar mokam 8 L. bez tam par uzravienu janjem vera ka borai ir ta saucamai 5 degvielas sagatvosanas varsts, kas veicina uzravienu un preteji ieprieksminetajam Boristam - Viktoram gribu teikt ka 1 atrums ir pat loti garsh....
Protams ja mashina pilna - tad pie 100 nu loti truciga apdzishana....
Borja (23.09.2004 16:11):
1.6 Bora bez ekstramām ar 5 robiem , tam tiešām 1 robs par garu. Par šauro salonu negribas piekrisy. Protams ka autiņš nava domāts 2m un garākiem vadītājiem un pasažieriem. Toties bagāžas telpa ir oooooo cik plaša. Kaut 4motion tā ir nedaudz mazāka kā parastajam.
Cieniitie! Apsveicu tos kuriem ir 1999 gada borinja! bez ekstram. Par jaunajam ir man negatiivi uzskati, ko tad tas motorinjs var pavilkt, visu to elektroniku, nojuks vins atri vien, bet taa 99 gada...oi oi. Izturigaku masinu vel nava nacies redzet, ar to tal pa laukiem var vaaleet, tada piekare ka vai prieks. Riktigs autins musu celjiem. Un par to 5 varstu runajot labais. Motors vinjai ir nenokaujams, uzlikam uz kompisa, nu zin, pat jaunajam toyotam nava tadi raditaji, visu degvielu noed ka prieks! BRauciet ti dzeki veel kaadus 10 gadus, tas autins to iztures.
Bora 1.6. Rij astonjus litrus uz simta, preciizaak 8.3333, pa vasaru esmu braucis 300 km praktiski nepastaajoties un ar 5 atrumu, sanak visi 5.5. Karbuuzu pleeshu visu laiku pushu, tik zemi iebaazts ka pat uz kiegelja nevar uzbraukt, jau metinaats kadas 5x, bet nu tas taa. Visa piekare ruusee pamatiigi, velns, it kaa visa apaksha normala. Jaaliek tajaa autinjaa ne pa jokam, apgriezieni arii peld - minimaali. Lietoju monnol elju, bet baigaa deguma smaka.Salons grab pamatiigi, preciizaak durvis. Ok, nav laika...veelaak ko piemetinaashu
Nu nezinu, nevaru nevienu sliktu vārdu pateikt, 2001 g. autiņš. Nobraucu trīs gadus, kopā 115 t.km. tik vien kā aizmugurējās stabilizātoru bukses un bremžu klučus vienreiz nomainīju. Regulāras apkopes VW centrā Rīgā un visās teh. apskatēs apaļas nullītes. Motoriņš 1,6, o.k. normālai braukšanai pietiek! Nav jau limuzīns, kompaktkase, bet jaunai ģimenei o.k.! Tagad turpinu tādā pašā garā, bet tikkai ar IV Golf Variant, bērnu rati jāliek iekšā un tt. Jau 50 t.km. nekādu problēmu, tik jāmin!
pasam 2003.g. 1,9tdi-130zs 4 motion.........340 000km.....no tiem 300000manejie!!!
Sēkos raksts........
Problēmu nav!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!