Iegādājos pirmo automašīnu tikai tāpēc, lai iemācītos braukt, jo nepaveicās ar instruktoru. Tanī pašā laikā, lai būtu liels bagāžnieks. FIAT TEMPRA atbilda šīm prasībām. Realizācijas gaitā man viņa iepatikusies ar to, ka:
1) superīgi daudz un garuma ziņā lielas lietas var pārvadāt, un piedevām ar bagāžnieku ciet,
2) es maz gan ko no mašīnām saprotu, bet pat FIATam, ko daudzi neuzskata par mašīnu, aizmugurē pasažieriem ir silti, jo apsildāma grīda;
3) regulējama stūre;
4) braucu jau gadu un neko sliktu nevaru teikt. Man apkārtējiem Golfi, Renaulti biežāk servisā pabijuši nekā mēs ar TEMPRU;
5) klusa;
6) īpaši TEMPRA nav apvainojusies, ja arī es iebraucu kādā stabā.
7) es viņā jūtos droši.
IETEIKUMI:
DARBAM! Iesaku tiem, kam nepieciešams daudz ko pārvadāt. Laba ģimenei. Un neklausīties, ka FIATs nav mašīna.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
"...aizmugurē pasažieriem ir silti, jo apsildāma grīda.": kaa to saprast??? Tipa uz elektriibu vai tosolu?
Tev ir paveicies,
Es ar fiat uno biju nelaimīgs
rūsee kā Rafiņš piekare dārga un sūdīga
savā laikā aprāvu siksnu: vārstu regulācija izmaksāja 75 Ls fiat centrā citi neņēmās jo šaibas atšķirās; 100 Ls izmkšja vārsti blīve eļla darbs. pārdevu autinju 1998 gadā par 200 Ls un biju laimīgs
NEKAD NEPIRKŠU FIAT
Sliktas atsauksmes esmu dzirdējis par BRAVU
Un vēl tirgus cena liecina par auto kvalitāti
Mersis 300d 1988 maksā 3000 eur
bet fiats 1988 300 eur ?
Nu salīdzināji uno ar tempru. tad jau clio var ar lagūnu un mb190 ar s600
Nē, tipa apsildāmā grīda, jo izpūtējs ir pārāk tuvu piespiests pi grīdas un tas karsē. Vispār reāla lieta, man žiksis tā gandrīz nosvila.
da kaads izuuteejs, kaada elektriskaa apsilde, TEMPRAI luukas ir no kuraam silto gaisu puush uz kaajaam taa pat kaa priekshaa seedoshajiem ;)