2,0 L 8 V motors. Ar šo auto patreiz esmu nobraucis 20000km (8 mēnešu laikā) - tagad spidometrā 202000 km. Režīms - pārsvarā pilsētas režīms, bet divreiz mēnesī garāki pārbraucieni - 550-600 km pa dienu. Pirms iegādājos šo auto, tas bija kādu pusotrugadu ekspluatēts pa Latvijas ceļiem. Cena - EUR 1400. Komplektācija - nomainīti amortizatori (uz Koni), filtri, visas siknas, tonēti logi u. c. sīkumiņi; sanāk, ka pa šo laiku esmu nomainījis tikai eļļu. Salons tīrs un kopts, no ekstrām - el. logi. Plusi - kā jau teicu pa šo laiku auto ir kalpojis nevainojami, nereizi nav licis man nožēlot šo pirkumu. Ērts salons, pietiekoši laba skaņas izolācija, Ļoti laba vadāmība un ātrumu pārslegšana. Dinamika apmierinoša. Eļļu praktiski neēd - apm. 1,3 L uz 10000km. Ekonomija jūtama uz šosejas, bet ne pilsētā, tie paši 12 L uz 100 varētu būt. Tehniskā decembrī izieta bez airādījumiem. Tā kā patreiz vēl neesmu saskāries ar remontu izmaksām, tad komentāru nebūs par to dārdzību vai lētumu. Mīnusi - tīri auto vecuma pazīmes: nedaudz rūsa (auto ir baltā krāsā), nolūst šādi tādi sīkumi (piem. durvju ručkai nolūza kaut kāda austiņa, tagad šofera durvis atveru no otras puses). Vērtējums kopumā - kā pirmais auto vecā gadugājuma Mazdas var kalpot droši. Auto, domājams ir uzticams un nav pārāk kaprīzs, galvenais laikus parūpēties par to, jo aŗi šiem dzelzs rumakiem ir sava sirsniņa, kas sajūt jūsu mīlestību.
Paldies..
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man bija 87. gada kupe.Dārgākā lieta bija 150w ģenerators no Mitsuka.To var aizstāt ar veco lielo -vieta atļauj.Nedaudz eļļu mīl visi japāņi un,ja labi min -tad arī benžu, bet normu robežās.Man prieks par MAZDU- izmaksas niecīgas - lai tie friči aizrijas!!! Ar WW vai Audi salīdzināt nevar - Mazda ir trīsreiz izturīgāka .
Man gan nešķiet, ka šādu gadu Mazdām varētu būt pietiekoši laba skaņas izolācija, jo vinja nav diez ko laba arī jaunākiem modeļiem:))
Lieta taada, ka tieshaam tas trokshnju liimenis ir normas robezhaas + veel fonaa muzons....Nav jau arii izteikta plastmasas grabonja, kas arii uzskataams par plusu, bet auto jau meedz buut dazhaadi ekspluatets, taapeec varbuut vienkaarshi ir paveicies..
kupejnieces skanjas izolaacija var buut arii labaaka nekaa sedanam, hecham vai universaalim ... kaa nekaa tomeer luxusiigaaks pasaaciens
bij man gods ar tieši tādu 2 gadus braukt, tas gan bija 97 gadā. Prasības mums laikam dažādas - galvenais mīnus bija - graboņa un sliktā skaņas izolācija, citādi uzticams, izturīgs, labi vadāms, stabils uz ceļa aperāts
Man gan nepatīk pārspīlēti vieglā stūres un visu pedāļu darbība, bet tā šķiet ir visu japāņu īpatnība
Jo lielāks ātrums, jo vieglāk griežas stūre - konstrukcijas īpatnības.
kautkā neatceros šādas konstrukcijas īpatnības, tam tā arī nevajadzētu būt, pie maziemātrumiem- braucot pagalmā, stāvvietās - stūrei jāgriežas īpaši viegli , nevis uz šosejas pie 120 km/h
Mazdām ir tā: jo lielāks ātrums, jo stūrei jāgriežas "grūtāk", vieglai stūrei jābūt pie maziem apgriezieniem! Pats padomā- kautkā neloģiski, ja ir otrādi- pie tam arī bīstami!!!
Manā komentārā bija domāts beigās likt "?". Bet pašam man tā liekas, jo lielāks ātrums, jo stūre vairāk peld... Kāpēc tas tā , nezinu, bet vērtējot Jūsu teiktu jāparbauda vēlreiz kā tad ir patiesībā. Varbūt ir vēl kāda versija par šo tēmu?
Ko Jūs spriežat? Jo lielāks ātrums , jo mazāka pretestība riepās !MAZDĀM ir prasts past. ar normālu ritošo , lai netraucētu bet nedaudz piepalīdzētu grozīt stūri.