Nopirku šo autiņu no radagabala , kurš atdzina no fāterlandes. Cena bija apt. par 400usd zemāka nekā pēc vidējā no SM reklāma. Pirms tam man bija VW passat 1987g. Aizbraucu skatīties autiņu- širmis ciet - vajag tādu. Ja skatās pēc tā cik naudiņas kopumā iztērēju ekspluatējot autiņu (~75tk. km- 2.5gadi) tad kopumā nu tā apmierināts, bet nervus sabojājis viņš man bija KONKRĒTI.
Jo vairāk uz viņu skatījos jo šķībāka mašīna izskatījās- viens priekšējais lonžerons uz leju, bagažnieks ari biku uz leju(uz spārniem gumza), durvis vienā pusē tādas, otrā savādākas- tas kašmars nu tā uz ātrumu neietekmē, tikai uz nerviem.
Bagāžniekā visu laiku nāca ūdens, hermetizē kā gribi, bet nekā. Bagažņieka vāks L veidīgais visu laiku lūza liekuma vietā, kā rezultātā pie aizvēršanas/atvēršanas tas beržas gar buferi. Tās ir sekas, ja ir pēc avārijas labota mašīnas aizmugure.
Ritošajā daļā visu laiku cīnijos ar priekšējiem sailend blokiem un šķrestabilizatora atsaitēm. Tur nedrīkst ņemt Rumbulas rezerves daļas. Pie remonta kad liek virsū jaunus sailendblokus tie jāpievelk, kad mašīna stāv uz riteņiem, nevis pacelta uz pacēlāja.
Inžektoram saplīsa spiediena regulētājs- pamatīgi suloja degviela, bet mašīna gāja. Viskautko darīju- liku jaunas blīves, pat apsmērēju viņu visu ar epoksīda sveķiem ne kā. (Ŗīgā RAISERā prasīja par b/u 25Ls, ikšķilē Ls5).
Motors strādāja nevienmērīgi- mazlietiņ peldēja apgriezieni, bet diagnostikā pie RAISER, ROLī, rāda viss OK. Dzinējs jūtīgs pret degvielas kvalitāti.
Dzinējam bija pazemināts asins, tobiš eļļas spiediens, kā rezultātā jaunu hidokompensātoru ielikšana nedeva vēlamo rezultātu.
Salonā sajūtas divējādas-
patika:
*salona apdarē izmantotie materiāli
*viduskonsoles iekārtojums( izņemot to, ja brauc un lādē mobilku, tad pepeļņica vaļā)
*grīdas apšuves materiālu varēja labi iztīrīt.
nepatika:
*priekšējā stoika pie jumta beidzās virs šofera pieres, kā rezultātā bija tieksme sēdēt šķībi sasvērtam uz mašīnas vidu.
*atverot priekšējos logus un braucot vējš pūta uz drošības jostu un radās troksnis.
*aizmugurējais stikls, lielā slīpuma dēļ, lietus laikā necaurskatāms.
Oriģinālie miglas lukturi- es domāju ka bezsakars.
Rezumē- ja var dabūt auto ar labu teh. stāvokli, tad ideāls priekš cilvēka ar vidēju augumu( maza auguma cilvēks dabūs skatīties caur stūri), bez ģimenes, kuram pašam patīk kautko remontēt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas ir jau pierādījies fakts - no radiniekiem auto NEDRĪKST pirkt, lai nesabojātu attiecības.
Jā jāprasa, lai radi dāvina mašīnas dzimšanas dienā, tad pirkt nevajadzēs.
tas tak ir audi :)
veel viens pieraadiijums tam ,ka audi=ideaala mashiina,ir ziepju burbulis.
es par savu audi varu tikai priecaaties, joremonta izmaksas ir zemasas!man 89.g.80.Varbuut par maz braucu!
Labs pierādījuma tam , ka Vācu mašīnas nemaz nav tās ideālākās , ar lētākajām rezerves daļām un ka norirktā detaļa nu noteikti derēs! Nu ir pienākuši tie laiki , kad detaļas caurmērā visiem auto izmaksā daudz maz līdzīgi , cenas atšķiras tikai detaļas gabarītos , firmā un izturībā.Nv būtiski vai tas ir AUDI, MERS.,MAZDA vai RENIS.Atliek tikai aizspriedumi.Piemēram - nezin kāpēc RENIM lukturi Varānā vai Ķīpenē maksā tieši tik pat cik firmas veikalā Liepājas ielā?-bet par 1996-200...gaduBMV-meistari KEMI saka :"Nelaimīgs ir tas cilvēks kas šiem pieskaras."-to es nejauši noklausījos!Tā pat par zobsiksnām -tiem pašiem GOLFiem ir kādas 7 , bet pārejas BMV Alpina-var izmērīties kādas 5.Ticiet vai nē ,bet frančiem un japāņim ir mazāk!
pašam ir identisks. jūtīgs pret degvielu. kaut uzliku jaunus amīšu un jauans riebas, auto par stabilu virs 100 nenosauksi. aizmugurējie sēdekļi ilgos braucienos neērti. ritošais uz mūsu ceļiem ātri nolietojas.
pozitīvais ir salons. gandrīz perfekts gariem (virs 180 cm) būs pa mazu. varu ieteikt kā1. vai 2. autiņu.