Tā ir tā ar atveramajām acīm. Mašīna nopirkta gada sākumā. Uz spidometra bija 114.000 km (nu diezgan nereāli, bet nu kopumā saglabājies labi). Iepatikās tīri vizuāli.
Pirmais, pie kā pēc VW Passat Variant bija jāpierod - izmēri. Jārēķinās, ka nevarēsi vairs ielikt mašīnā puscūci un aizmugurē vairs nevarēs ērti sēdēt 3 pasažieri, bet nu jau pie tā esmu pieradis.
Vēl bija jāpierod arī pie tā, ka ja spiež pedāli, tad arī iet, jo ar to jaudu, kas ir mašīnai, pilnībā pietiek, lai varētu ieskrieties un skrieties.
Bija janomaina pusass gals (39Ls + darbs 8Ls), bet to ilgu laiku nevarēja atrast, jo laikam bija kas diktam specifisks. Visādus atrada tikai ne to, ko manai mašīnai vajadzēja - tad izmēri nederēja, tad nebija ABS zobrata, bet nu pēc 3 piegājiena, kad visu smalki izmērija un izskaitīja, atrada. Sveces nomainīju, siksnas, eļļu.
Viena problēma, ka aukstā laikā (no rītiem) negrib īsti lekt - kādu laiciņu jāpagriež, bet pēc tam, kad ir vienreiz pielaists, jau lec uzreiz. To problēmu vēl būtu jānovērš, bet neesmu vēl uz nevienu servisu tā īsti bijis.
Kopumā esmu apmierināts, kaut gan dažreiz noderētu bikiņ lielāks auto, bet nu kā saka - dzīvē jau viskaut kas ir jāizmēģina.
Plusi:
+ labais uzrāviens (kā nekā 128 ZS);
+ ērtie sēdekļi;
+ labā kārbas slēgšanās;
+ vieglā stūrēšana;
+ aprīkojums (elektriskie logi, spoguļi, kondicionieris, centrālā atslēga);
+ labi turās uz ceļa un uzvedās līkumos;
Mīnusi:
- salīdzinoši liels degvielas patēriņš (vidējais braucot pa pilsētu un šoseju ap 10l/100 km);
- paskaļš;
- maz vietas aizmugurē un bagāzniekā;
- apsilde varētu būt labāka pie lielākiem mīnusiem;
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
To problēmu ar pielaišanu varētu atrisināt divejādi.1-pie šprices vajag pārbaudīt vārstiņu, kas neļauj aizplūst degvielai ,vai arī to ielikt .2-man ir ideja par elektronisku iejaukšanos.MAZDĀM sūknis darbojas tikai tad , kad startē vai kad motors jau rūc ,bet varbūt var pārslēkt vadus pēc AUDI stila - pa tiešo no aizdedzes.Tad ieslēgtu aizdedzi - pāris sekundes nogaidītu , lai rodas spiediens sistēmā, un tad startē.
aha... man ir ar 1,6 16v motoru un ir tā, ka pielec ar 2. piegājienu-parasti nedaudz uzgriežu ar pirmo-1-2sek un tad ar 2.piegājienu pielaižu, jo tas benzīns vienk. netiek tik ātri piedzīts iešpricei...
Mana mazda ar SOCH dzineeju eed apmeeram 8 litri uz 100. Zirgu, protams, arii mazaak.:(
-Veic durvju un bagaazhas nodaliijuma skanjas izolaaciju un auto kljuus krietni klusaaks.
Es taa izdariiju. bet ir atkal nelaime- tagad labi var dzirdeet atsleegu kastee esosho shtrumju grabeeshanu un citas skanjas, kuraam kautkaa nesanaak atrast ceeloni. Nu, bet tas taa. vajag uzgriezt skaljaak muuziku un probleemas pazuud!;))
- par apsildi gan neko sliktu nevareetu teikt. Cepina labi. Varbuut Taveejai ir ciet pechkas radiators(slikti pluust cauri dzeseeshanas shkjidrums, jebshu pasha slidelementa virsmai virsuu kultuurslaanis). Taadu iespeeju, ka dzeseeshanas shkjidrums naf liimenii- nemaz nepieminu;)
Klausies, tu nevaretu pateikt, kur atradi pusass galu?