Mīnusi:
Rijīgs lūznis , kurš piedevām neiet ātrāk par 230 km/h. Ar patēriņu 14 l/100 km visām iepriekšējām manām automašīnām dinamika bija nesalīdzināmi labāka. Ilgāku laiku braucot ar apgr. virs 4500 motors ēd eļļu. Nobraucot 5000 un vairāk km. mēnesī remontos aiziet Ls 300 un vairāk katru mēnesi. Ritošajā daļā var mainīt ko grib, tāpat vidēji pēc 3000 km atkal kaut kas sāk grabēt. Tas ''tracina'', jo ļoti nepatīk braukt, kad kaut kas nav kārtībā. Salīdzinoši ļoti neprecīza vadāmība uz šosejas pie lielāka ātruma. Audi centrā mainīju bremžu diskus un klučus, bet pēc BMW tāpat liekās ka bremžu nav. Ar standarta amortizatoriem (tehn. kārtībā) bieži ''sita cauri''. Līdz šim Rīgā nav izdevies atrast mani apmierinošu servisu šīs markas automašīnai. Kruizkontrole ļoti ''aptuvena''.
Nedaudzās patīkamās lietas:
Ērti sēdekļi, laba ''caurgājība"pa dubļiem, sniegu, samērā plašs salons, patīkams salona dizains, ātri dabūjamas rezerves daļas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
P.s. Varbūt kāds var ieteikt sakarīgu AUDI servisu.
meenesii 300Ls remontos?!!? daragoi, zachem tebe takaja daragaja mashina??? par 300Ls/meenesii jau var panjemt bezmazvai jaunu A6 :) a vispaar, ko tu taadu remontee, ja meenesii jaanoliek 300Ls?
Februārī:
sajuugs ar mainju-130Ls
br kluči(oriģ.) -50Ls
kaut kaada bliive pie dzineeja-20Ls
prieksh amort piļņiki(oriģ.)-20Ls
logu slotinjas pr.+aizm.(oriģ.)-20Ls
eļļas, filtri,hadenes bukses u.c. sīkumi-apm.-95Ls
savirze,riepu balansēšana-20Ls
Februāra tēriņš: apm. 355Ls(noteikti ir lietas ko esmu piemirsis uzskaitīt!)
(nerēķinu 1 riepu,moldingus u.c. ko pats esmu sap...is)
Februāra nobraukums: apm. 8500 km
p.s pirms tam RAISERĀ uzliktās "lucas" kalodkas aizdegās apm. 3. dienā pēc uzlikšanas.
Jaunais ''SACHS'' ielas standarta sajūgs jau sāk izslīdēt(Iespējams mana vaina jo iepr. BMW 540i bija ar AT un vēl neesmu piešāvies pie meh.).
Pr. hadene atkal grab.
Jāmaina stūres past. sūknis.
Aizm. logu tīrīt. motorītis baigi skaļš.
Apm pēc nedēļas kārtējā eļļas un filtru maiņa(kārtējie 10000km).
Jāpērk vasaras riepas.
Ir kaut kāds gļuks klimatkontroles apgaismojumā un kruīzkontrolē.
Decembrī nopirktie kovriki(Ls 16)izskatās pēc lupatām(jāmaina), oriģinālos AUDI centrā jāgaida 1-1,5 mēn.
U.t.t.
Iespaids,ka tu nevis normāli brauc, bet reāli "dragā". Manam 1992 gada VW ar 2,8 VR6 dzinēju izdevumi remontam ir vismaz 10 x mazāki, arī patēriņš vid. ~ 10-11l.
Baigi jau nu var ''padragāt'' ar 170zs uz 2 tonnām.
Naīīt!(neiet)
Un auto var kādu laiku arī neremontēt(uzreiz jau nost nekas uz ceļa nekritīs) bet man jau nu ļoti nepatīk braukt ar a/m kurai kaut kas nav kārtībā.
Nesaprotu cilvēkus kuri brauc ar ''beigtiem'' samērā dārgiem un jauniem auto, kuri ir tā ''nolaisti'', ka šad tad paliek uz ceļa.
Manuprāt izieta T/A vēl ne par ko neliecina.
i za4em takaja ma6ina???
Labāk iegādājos lētu auto, bet varu pavilkt uzturēšanas izdevumus un detaļas nav jāmeklē šrotos, vai jāpērk ķīniešu.
Biju saklausījies ka AUDI ir baigi praktiska mašīna.
Bet quattro patīk gan.
Prosto boljno dorogo tebe eta ma6ina obhoditsja.
Cenāmnav ne vainas, vienīgi motors švaks un hadene lūst bieži.
Varbūt kāds var kaut ko pastāstīt par S4 4.2l līdz 94.g?
nu pag, ja tu esi tikko kaa nopircis auto, kas nav ideaalaa kaartiibaa, tad tas i tikai normaali, ka saakumaa ir jaaiegulda kaut kaads kaaposts, lai savestu to ideaalaa kaartiibaa :)
a kas attiecaas uz sajuugu, kaut kaa neticu, ka 1 meenesha laikaa var nokurinaat sajuugu, ja nobrauc zem 10k km, nu neticu :) mosh vechi tev nemaz to sajuugu nenomainiija, tik piereguleeja, lai nesliid un paprasiija 130Ls :) tas i ja sajuugs nav pashreguleejoshais ;)
Beidzot smaids man sejaa. Citaadi man jau likaas,ka suudiigu masiinu nopircis - bet izraadas tas tik AUDI :)
Sajūgs nešaubīgi jauns.
ar šo auto braucu no oktobra un pirmajā mēnesī tēriņi bija nesalīdzināmi lielāki:
amortiz. Bilshtein -260Ls kompl.
laba atrumkaste(no šrota) -90Ls
diski -200Ls
ziemas riepas Good year ultra grip 500 -220Ls kompl
pretaizdzīshanas sist. -apm. 250Ls
apdrošināšana CASCO -215Ls
pr stikls(bija saskrāpēts) -80Ls
a/magnetola Becker PRO CD -200Ls
parkošanās sensori -160Ls
Skaļruņi,subw.,radio ant Blaupunkt, instalēšana - 400Ls
stiklu tonēšana -80Ls
dzinēja apkope(blīves, siksnas u.c) -apm.150Ls
logu pac. slēdži, plastmasiņas,piepīpētāji lampiņas, pedāļu uzlikas(oriģ.) u.c ''loriņi -apm 120Ls
visu šķidrumu nomaiņa,filtri hadene -apm200Ls
ūdens sūknis -80Ls(laikam.sor, neatminos)
logu tīrītāju slotas ar kātiem -40Ls
kovriki -16Ls
katalizators(lietots)ar nomaiņu -30Ls
Kopā pirmā mēn.-pusotra tēriņš: apm.2790Ls(noteikt vēl kaut kas aizmirsās) :(
no oktobra nobraukums apm. 35t.km
Tikko saskaitot summu pašam kaut kā neomulīgi palika.
ieguldi veel mazliet un tad paarklaaj ar zeltu:)))))))nafig tu instalee shajaa autinja,ja vinjsh peec taviem vaardiem ir "rijiigs luuznis"????
Un veel kur Latvijaa var pabraukt ar 230 km/h???
Afigetj, ko te veel lai saka :) par cik ta tu to auto pirki??? taada sajuuta, it kaa tu buutu galiigi nojaatu un shrotainu to A100 nopircis :D taga padomaajam, 2790Ls=4k eur, pats a100 gan jau ka tika pirkts par kaadiem 4k eur itogo apsveicu ar veiksmiigi ieguldiitu naudu ieksh auto pasha auto veertiibaa :) buut perfekcionistam ir daarga izklaide ko citi diez vai spees noveerteet, kad gribeesi sho auto notirgot. Man domaat, ka par 8k eur buutu sanaacis tiiri labs A6+sidzene+droshinaashana :)
Toč - lūznis - kāpēc jāpērk tik dārgs auto , ja par 16LS sutkā 3gadīgu var iznomāt?
16Ls par 3gadiigu auto sutkaa??? mosh 3gadiigu zjiguli vai ko tamliidziigu no mazauto seerijas ar var dabuut, ja njem nomaa uz gadu :)
Nezinu kā ir ar A6, bet 2002.g man bija 97.g BMW 535i un pēc pieredzes varu teikt, ka jo jaunāks modelis jo neizturīgāks. Bez latiem 800/mēn. man viņš pamazām juka ārā, tāpēc pārdevu, jo tas manam budžetam bija par traku.
Slaists, nu jaa, ar taadaam prasiibaam pret auto, kaa tev, ta jau nav briinums, ka taadi cipari remontos ko izteereet sanaak :) droshi vien, ka tas, kursh no teviim nopirks sho auto varees savus 3-5 gadus braukt neko neremonteejot tik bremzju kluchus un motorellju mainot :)
slaists,opredelisj!Auto techniskaas nepilniibas,kas jaanovee$,un tavas esteetiskaas veelmes nav viens un tas pats.Tupeles vareeja buut arii leetaakas,razvalofons ariiutt.Tad neiekljauj to visu lazhu ekspluataacijas izmaxaas!
Kāds braucējs- tāds braucamais...Kā ir iespējams tā sadragāt A100?Pēc vācu ADAC datiem vidējais sajūga resurss priekš A100 quattro ir 200.000 km!Kādu laiku gadījies ar tādu braukt..Rījīgs gan esot:14-15l/100km aiziet kā nieks braucot pa pilsētu.Bet tu nu gancilvēcinj esi traks-2790Ls auto uzturēšnai labā kārtībā...Kad taisīses to pārdot-obligāti ziņo man. Un vispār kāda doma bij pirkt šādu auto pie tādiem nobraukumiem?Labāk jau būtu padomājis par A6 2.5TDi quattro.Ja gribas vēl kaut ko pieremontēt varu ieteikt 3.servisus:Gross Auto, Volksauto, vai Raiser.
tas, ka 12 adīgs audi ir jāremontē nepārtraukti, ja grib uzturēt labā kārtībā (nekas negrab, visas lampiņas deg, motors neraustās, tosols un eļļa netek u.t.t.t) ir absolūta patiesība
cita lieta, ka var braukt un neko no tā nedarīt un teikt ka ideāla mašīna
tas Slaits manliekas ka uudeni lej un visus te aiz deguna vazaa. cilveeks par jums uzjautrinaas, koleegas :)
Nu tad beidzot vienam pieleca!!!
Ilgi gan gāja.
Man arī bija prieks par publikas neviltoto sašutumu.
Super, beidzot ir kaads, kam ekspluataacijas izdevumi meenesii ir lielaaki, kaa maneejie. :) Vareeshu naktiis mieriigi guleet :)
P.S. Man ir Audi V8 4.2, kaa zinaams, shim auto ekspluataacijas izmaxas nav nekaas mazaas...
visu laiku biju ''pasivais'' lasitajs, tak te nu gan velos piebilst - pasam ir 90 gada A100 (cigars)un jasaka, ka nekadu tadu izdevumu,ka autors raksta nav iespejams,ja vien ,protams ar auto neskrien katru menesi frontali betona sienaa.
Tas taa- ja sis individs velejas sabaidit kadu potencialo audi100 pirceju,nu neticiet auto ir izturigs un viens no letakajiem uzturesanas zinja.
Par paterinju - man ir A100 2.0i automats + smaga kaja + ziemaa +/-14 litri vasara +/- 12 , pameginaju braukt godigi un konstateju,ka var ari pec gramatinjas , resp. 11L
Esmu nobraucis nu jau 4 gadus un mainijis tikai ellju,siksnas,bremzu klucjus un vienu reizi laboju logu tiritaju mehanismu.
PS.pirms tam man bija audi200 ''87. 2,3i automats+turbina ,tas prasija nopietnakus izdevumus, tk ne jau tadus , ka apraksta autors...bet tas jau cits stasts...
Ta ka paldies protams aktierim par publikas izklaidesanu.
Ja kāds grib teikt, ka kaut kas no manis uzrakstītā nav patiesība, varu pierādīt, ka viss līdz pēdējam latam atbilst īstenībai. Ja mani uzskata par duraku- ok, bet ne meli. Ja ir liela vēlēšanās pārbaudīt, lūdzu sūtīt meilu uz ivars@instrumentsd.lv ar savām koordinātēm un sagatavot nieka Ls 100(var arī vairāk) zaudēšanai derībās.
Vai tik Tev leetaak nesanaak braukaat katru dienu ar taxi,domaaju,ka izmaksas buus taas pasas!Par taadu naudu tak jaunu masiinu vari uz liizinga panemt!Domaaju,ka izmaksas ir galiigi garaam!
Pie shaada noskreejiena nemot liizingaa jaunu auto uz pieciem gadiem 8500km*12=102000 * 5 gadi = 510 000
Auto atlikusii veertiiba tuva nullei+plus ekspluat'acijas izmaksas, kas no 300 000 ir taadas pashas kaa jaunai+apdroshinaashana.
Bet runaajot par konkreeto auto, vai nu baigais shrots, vai arii tuliit jaasaakas kaadiem bezprobleemu 50 000, un veel tikpat ar siikiem remontiem. Visizdeviigaak ir pirkt 5-6 gadus vecus auto un nobraukt divus gadus, aptuveni 100 000 - 150 000, tad paardot. Bet uztureet vinjus IDEAALAA sataavoklii tieshaam ir daargi, arii jaunam auto tas ir gruuti.
P.S. jaunajiem auto hadenes tieshaam ir vaajaakas
Neticu,ka vins dienaa nobrauc ap 283 km!
Pa Latviju lielākais ir bijis apm. 1450 km vienā diennaktī :)
Kameer izlasiiju shito stekstu te jau saak zils gar aciim mesties. Katraa zinjaa izklausaas ka tev nav iisti paveicies Slaists un kas veel taas tavas prasiibas pret auto ir taadas kaa BMW(Berliinas Meeslu Vaagjis:)joks ) jaunaakaa modelja iipashniekam kam nav kur naudu gruust :) Neapvainojies bet katraa zinjaa taads rodas viedoklis izlasot shitos visus komentaarus !!!
kapeec vispaar saaku rakstiit komentaaru . Aaaa atcereejos nu par tiem kilometriem diennaktii ira taa ka es piemeeram darba dienaa stabili nobraucu 230 Km nu taa apmeeram videeji ja veel pa pilseetu tad sanaak visi 250 Km, kapeec tik daudz jautaasies es vienkaarshi katru dienu braukaaju uz darbu no savas dziives vietas kas neatrodas Riigas rajonaa :).
Un lielaakais man arii ir bijis kaut kur 1000 km diennaktii pa latviju !!!
taa kaa tas ir reaali !! :)
Arī man dienā noskrējiens parasti sanāk 300-700km. Mēneša izmaksas ātrumā nepateikšu, bet uz 10tk.km. tīri remontos aiziet ap 30-70Ls. Ritošā tiek uzturēta ideālā stāvoklī un tiek lietotas tikai oriģinālās detaļas. Tkai tas nav Audi, bet 3gadīgs 206. Audi tika saknē izsvītrots pārākā dārguma dēļ. Mož arī tev pārkāpt franču vāģī? Bet quatro-tas ir cool.
Tad es nesaprotu tikai vienu - ja tu vale tadus nobraucenus diena un cik noprotams ne pa labakajiem celiem (ja jau pats qatru slave) tad kepec nenemi apvidnieku - pie. Landcruseri, vai Paroli vai Terranu? Tiem degvielas paterins ir krietni mazaks, ritosa tures 4 x vairak neka audukam un jebkuram citam vieglajam, komforts nav ne pa matu sliktaks un apkope dargaks ari nebus.
Tad tu vienkarsi esi izdarijis nepareizu izveli!
vienīgais ko varu piebildt, ka esi gudrs liekot originālas daļas, ja likstu BU, auto sen būtu šroc ar tādu braukšanu ;))
lai tev veicas!
Vienam pazinjam ir A6 2.6 avant paarejnieks `95 laikam. Arii vinsh jau pus mashiinu paspeejis nomainit - sajuugs, kaarba un veel visaadas daargas fignjas. Bet taakaa ieprieksh vinjam bija 90tais Saabs (kaadi LV laikam 3 gab) tad remontu izmaksas vins uztver ar filosofisku mieru.
Vienkaarshi 90. gadu audi ir reaali dranki laikam ...
Bilance 2.4kLVL gan man uzdzina smiinu :) Galvenais ka mashiina ir vecs suuds (tikko biju Berliinee, man neizdevaas redzeet nevienu 100 vai 80 audi...)
Ka zinams, tad autovaditaji iedalas tajos, kas ar a/m brauc un tajos, kas a/m-u braucot vienkarsi lauz, visbiezak pasiem neapzinoties un uzskatot sevi par idealiem autobraucejiem. Ta vien liekas, ka esi pieskaitams pie otrajiem, jo Tavs apraksts izklausas pec vardarbibas pret masinu.
rijīgs lūznis, kurš neiet ātrāk par 230 km/ha...hohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
njaa..izlasot shito tieshaam vairs negribaas uz audikiem skatiities! kaa tad var braukt,lai butu tik bieiz viss jaamaina..kaut kaa neticaas!
Jā, tiešām ir daži paņēmieni, kā lauzt mašīnu, piemēram, pie krustojuma iedegoties zaļajam nospiest gāzi līdz galam un lēni atlaist sajūgu, tādā pašā veidā parkoties un braukt garāžā (sajūgu!!! jāpalaiž ļoooti minimāli) - garantē sajūga kalpošanas laiku ap 1 mēn. pie noteikuma, ka tas ir orģinālais, pārslēdzot ātrumus sajūgu spiest tikai līdz vidum (der tikai spēcīgam cilvēkam), bremzēt nevis pirms bedrēm, bet jau ielidojot iekšā un tā no visa spēka u.t.t. Zinu, ka Slaist teiks ka viņš ne, viņš tā nedara, bet patiesība ir, ka vai nu brauc vai lauž. Man gadā sanāk ap 300 Ls (ATQ100 90. gada). Kāpēc tik dārgi? Tāpēc, ka lieku tikai orģinālās daļas un mainu arī dažkārt to, kas kādu laiku varētu vēl iet.
Tas ka bremzes Audi salīdzinājumā ar BMW ir gandrīz neesošas noteikti atbilst patiesībai, bet ne jau visi Audi ir tādi!
Pilmigas mulkibas man ir bijis gan 2.5TDi,2.3e.2.8Quattro.Nekad neticesu ka masina jaigulda 300Ls menesi.Lai nu ka ar vinu brauktu nau tas iespejams, ja nu vienigi tas auto pirms tevis ir piedereji kadam hipijam kurs vacija pa baniem meginajis taisit atruma rekordus!