Nopirku pirms 2 gadiem. Pelēks, lietie diski, audi stereosistēma. Iepriekš bija 1.8 karburators 1983. gada (švaks motors, galīgi nevelk). Pārdevu, jo sāka ipasi pateret eļļu un ātrumkārba gaudot, tādu švaku motoru īpaši remontēt negribējās. Nopirku pie rumbulas placī pa 1000USD. It kā likās normāls, nebija rūsējis, kluss, labs salons.
Nomainīju priekšējo stiklu 70Ls(lietuviešu neliku, teica, ka izbirs pie pirmās bedres), bija plaisiņas.
Aizmugurējie lukturi, lietoti pa 5Ls.
Amortizators jauns - 25Ls.
Gaisa filtru utt. sīkumi. Radiators tecēja, nomainīju pret lietotu pa 40Ls. Izgāju tehnisko un pusgadu braucu. Un tad pēc viena gadījuma ziemā, kad iebuksēju un pārkarsēju motoru ziemā, izlija tosols, nomaucās gumija no radiatora, izlija tosols (radiators izradījās bija iesmērets ar šķeltu izvadu) sākās problēmas - grūtāk pieleca, ievelkot uzspridzināju izpūtējus (tikai pēc tam uzzināju, ka ar katalizatoru ievilkt vispār nedrīkst). Nomainīju lietotus izpūtējus - 20Ls komplekts, piemtināju un braucu tālāk. Vainu, ka nelec izskaidoju ar to, ka mitrums sagājis. Esmu svētdienas braucejs - gadā nobraucu 3000km. Tad pavasarī kādā attālākā braucienā pēc kādiem 200km autiņš nobeidzās - visu laiku uzvāŗījās, galīgi neleca, tosols burbuļoja.
Tēlāk izšķīros par motora remontu (nevis nomaiņu).
Remontējos kādu pusgadu. Vispirms aizvedu motora galvu noslīpēt - 10Ls, blīve - 10Ls. Izpūtēji galīgi lietotie sarūsējuši (nopirku jaunus poļu (arī rūsē), citreiz pirkšu dārgākus nerūsējošos). Taisot nomainīju 70% dazadu vadu (bija saplaisājuši) - 30Ls. Taisīju lēnām pats, nesteidzoties un pēc pusgada dabūju pie dzīvības. (remonts ap 150LS), radiators (jauns - 60Ls). Nomainīju ģeneratora oglītes, svečvadus, starteri, izpūtējus, vadus, blīves. Bet pēc tam radās problēmas ar mašīnas pielaišanu - nekādi nespēju saprast, kas par vainu. Spiediens degvielas sistēma itka normāls. Aizdzinu uz servisu - kur atklāja, ka degvielas sūknim bišķi atmosfēras nepietiek, tagad lec labi. Servisā remontos atstāju 140Ls: Sametinaju katalizatoru, pārmetināju kloķvārpstas dzenuli (izrādījās, ka tam bija kaut kada vaina - īsti nesapratu, bija kaut kadā veida pārbīdījies par vairākiem robiem pie iepriekšeja saimnieka), nomainīju degvielas sūkni (lietots ar garantiju 25Ls), siksnas, pārlika vadus, nomainīja inžektora gaisa regulētāja blīvi (pēc kā kādu laiku, pēkšņi apgriezieni nerimās, bet tagad iestrādājās normāli). Pēc tam atkal aizdzinu uz to pašu servisu mašinu lai pabeigtu remontus: izrādās, ka pēc tik ilgiem remontiem bija gandrīz visas gumijas saplaisajušas, bremžu suproti ierūsējuši, kolodkas bija jānomaina, bremžu šļaukas, izpūtēja atkal pēc metināšanas caurums bija parādījies, degvielas truba no bākas izrūsējusi, nomainīju vārstu blīvslēgus. Visa ta remonts izmaksaja šoreiz 220Ls.
Bet dega vēl kompjūterā bremžu sarkana lampiņa, domāju, kas par vainnu, nevareju izdomāt.. Aizdzinu uz servisu, tur atkal nomainīja šlaukas pie spiediena regulatora, it ka palidzeja, bet nepalidzeja, sad tad tik un ta iedegas. Sapratu, ka bremzu spiediena bumbieris dod biski par maz atmosferu un tapec dod signālu uz kompjūteru . Mainīt šito lietu netaisījos. Tāpēc šo problēmu atrisināju vienkārši atvienojot vadu no datčika, jo uz bremzesanu tas ietekme tikai uz 1%. Bremžu bumbieris maksa 17Ls. Tagad mašina iet labi, klusi komforti. Vienīgais ir nedaidz palilienats degvielas patērīņs. Domāju , ka degvielas spiediena regulators jāmaina ((17Ls lietots) - izmērīju, ka pretestība uz termorezistora atškiras par 3 omiem, gramatā rakstīts, ka tas tad var ietekmet patēriņu un palielināt degvielas patēriņu) un gaisa mērītaju katalizatorā - lambda zondi (nezinu, cik tāds maksa , bet domāju, ka beigts). Bet pagaidām nu jau 8 mēnešus pēc remontiem braucu tāpat bez nekādiem remontiem. Domāju, ka kaut ko paskatīsõs gada beigās - par 50Ls. Degvielas patēriņs ir tikai palilinājies par 1.5-2LS uz 100/km. Nu vēļ mazliet eļļu patēŗe, kādu 1l uz 1000km, no kuriem 80% noplūst gar eļļas ielejamo vāciņu, nu bet tas strunts.
Plusi: Nu ta visa visuma iet labi, rusejusi tikpat ka nav (kur ir, tur apstradaju ar rusas parveidotaju), plass salons, bagaznieka var ielikt loti daudz (tikai japiezime, ka man ieprieksejam avantam izbira stikls - bija iekritis koka gabals, kad bija attaisīts, kad taisīju ciet, nepamanīju un izsopieda stiklu ), muzika, salona laba (vareja but mp3), lietie diski labi izskatas, aizmugurejais stikls tonēts, no aizmugures braucošajiem gaisma nespid acis, ar 5. ātrumu iet jebkurā kalnā, ar 4. visos (140zs), esmu normals braucejs negazeju, tad man tikai zs, lai uzbrauktu kalnā un nevilktos ar pilnu mašinu.
Rezumē: mašīna itkā laba, bet daudz kā trūkst no tagad esošaja tehnoloģijām (elektroniskā aizdedze, precīzāks inžektors, formas apaļums), mašina kaprīza, neko nevar zināt kas būs, pagaidam braucu bez remontiem, bet ka bus nezinu (domaju, kas vairak parzina savu mašīnu, tam tas atkrit).
Citu mašinu pagaidām, netaisos pirkt, neesmu nekāds īpašais mašīnu fans (varbut pec kadiem 5 gadiem, kad bus galigi morali novecojusi, apmainisu pret biski jaunaku modeli, tā ir tikai ērts pārvietošanās līdzeklis, domāju, ka ar gadā ieguldītiem 50 - 100Ls pietiks, regulāri sekoju līdzi stāvoklim, pārbaudu. Pēc pieredzes mašinas vispār tādi lūzņī vien ir bijis gadījums apgrozīt rokās diezgan daudzas mašinas, visas ir ar savām problēmām, tadu normalu idealu masinu nav. Pats braukāju darbā jaunā renault. Izdevumi diezgan lieli gadā uz 10000km kopā ar kasko aptuveni 800LS aiziet.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
labi uzrakstiiji. tu dziivo mazpilseetaa? man nav skaidrs kaapeec pie tik mazas brauksanas tik daudz nemies ar to masiinu. straadaa diivainaa firmaa ja gadaa tikai 10000 km. lai tev veicas
Jā. Dzīvoju rajonā. Ar mašīnu ņemos, jo neticu, ka cita būs labāka. Vēlos saremontēt un mierīgi braukāt. Arī savu mašīnu remontējot arvien labāk pazīstu, ka drīz vien to pārzināšu perfekti. Cita mašīna, viss jāmācās pa jaunam.
Raksts labais.Sen jau nav rakstījuši tik izsmeļošus aprakstus.Nu jā..Pie tik maziem nobraukumiem arī gadās visādās probzas.Jo ilgāk mašīna stāv, jo tai vairāk būs nepieciešams ieguldīt remontā.Manam Faterim gadus 5 atpakaļ ar bij tāds A100 2.3, tikai sedans.Bet nekādas līdzīgas šaizes nebij pamanītas (vienīgais tas izpūtējs).Bet patī mašīna bija laba - komfortabla,samērā jaudīga,par rūsu nav pat mājiena.Tagad ar to brauc paziņa un viņam ar nav problēmu.Vienīgais jau ilgāku laiku brauc pie 140-160 sāk rīt eļļu,bet nejau litriem...
avants ir ietilpības ziņā ļoti pateicīgs, ja izliek beņkus guļus (aizmugurējos) var iebāzt vellu ar ragiem, un tas ir avanta pluss!
kādu brīdi braucu ar 2,3 avantu (cigārs) neskatoties uz automātu, auto bija dikti žiperīgs.
- automāts lūza no vietas tāpēc mēs ar avantu izšķīrāmies ;)
Traki ir tādiem svētdienas braucējiem (es jau arī tāds esmu) vai tu parēķināji, ja gada laikā nobrauc 3000 km un iegrūd šādu naudu mašīnā, tad cik tev izmaksā viens kilometrs? Vai nav lētāk ar taksi braukt?
Sava mašīna tomēr ir sava mašīna. Ja tomēr ir ģimene.
Shis ir ipashs exemplars! :) Nu nafiga tada gada shrotam bazt ieksha tadu pikji?Bet nu chugjiki jau visadi!Ir kas perk braukshanai un ir kas perk lai labotu.Nu ta shis iegadijies kas uz to laboshanu! :) Lai jau cilvekam veicas bet nu drusku jau ar galvinju japadoma jo nu nesaprotu kur ir prats tadas summas iebazt 86 gada cigara! :)
Pēdējos 8 mēnešos mašīnas remontam iztērēts - 2.5Ls. Pirmajos 2 gados - 400Ls gadā. Statistikai - jauns Audi A6 nebraucot gadā zaudē aptuveni 2500Ls no savas vērtības. Braucot vēl kādu tūkstoti var pieskaitīt.
Visu cieņu tādam auto saimniekam. Pilnīgi tevi saprotu - es arī uzskatu, ka autiņam ir jāfunkcionē priekš manis, nevis citiem ( respektīvi, uz pārdošanu), tāpēc ieguldījumus auto veselībā jāuzskata par pašsaprotamu lietu.
nu sorry, raimi, man liekas ka tu esi biki saspiedies - shitaadu $ gruuzt iekshaa vecaa shrotaa. Kad saak jukt un brukt tad vajag paardot... galeejiibas nerulz nemaz :(
Šo svētdien izdomāju parbaudīt lambda zondei vadus, izradījās, ka viens no trijiem ir pušu. Ņemot nost katalizatoru tas ir pārrauts. Savienoju kopā. Tagad degvielas patēriņš nokritās no 14l/100 uz 8.5-9l/100km. Tā kā šī problēma atkrīt. Paskatījos prielkšējās gumijas - viss pagaidām kārtībā.
Skatoties mašīnai no priekšas, motora kreisajā pusē, dziļumā, šim motoram galīgi nav izdomāts kā piekļūt pie skrūvēm. Jāņem nost starteris, ieplūdes kolektors. Tapatās ir grūti tikt klāt. Arī forsunkas skrūvēt ir ļoti neērti. Apsekojot konstatēju, ka vienai forsunkai garām sūcas degviela, arī eļļa motora aizmugurē., bet piekļūt klāt ir pavisam neērti.
Notestēju šo svētdien precīzi degvielas patēriņu, pa zemes ceļiem lielākoties un pa šoseju braucot - 10l/100km. Pielēju eļļu 1l pa 3.4Ls. Notestēšu tagad arī eļļas patēriņu.
Parēķināju par savas mašīnas izdevīgumu un secināju, ka ar to izdevīgi braukt ir līdz 400km dienā, ja brauc vairāk, tad dēļ mašīnas amortizācijas un degvielas patēriņa ir iznomāt tālākiem braucieniem kādu dīzelīti. Piemēram uz 400 km Audi 100 2.3 kaut kur 20Ls 98 bendzīns, ar dīzelīti var nobraukt pa 20Ls kaut kur 800 km. Nomas maksa dienā kaut kur 8Ls. Vienīgais priekš sevis kaut kā dīzelīti negribas, jo gribās tomēr klusu komfortu. Tālākiem braucieniem dēļ ekonomijas var arī atteikties no komforta.
piekrītu, ja pats ņemies, visu ko uzzini un citai mašīnai kaut ko varēsi sataisītt pats un servisā arī nevarēs sīirupu ausī saliet. normāls teksts. Audi 80 (90 gada) nomainīju eļļu un izmēģināju RVS , nu kompresija pacēlās ( www.RVS- meistars.lv.
Masina saka nedaudz raustities, slapt nost brivgaita. Vainigs bija degvielas sukna relejs, nebija kontaktu. Meistars iztirija releju, atjaunoja kontaktus - 1LS. Atgaisojas bremzes - slaucinas nomaina, bremzu skidrums - 7Ls