Auto ir 2004 gada, tā saucamais facelift modelis, ar jauniem lukturiem. (Ievietojot auto nevar izvēlēties 2004!!!)
Tika iegādāts auto ar pilnu, aprīkojumu, visas elektriskās ekstras, nav ādas salons, klimata kontroles, tā vietā ir A/C, ieslēdzmas ledusskapis, kas man patīk vairāk.
Bez xenona gaismām un ar 5pakāpju manuālo kārbu.
Dzinējs ir 1,6 Vtec ar 110 zs.
Mazākais dzinējs ir 1,4 bez Vtec, un krutākā versija portams Type- R 2,0 i- Vtec 200zs.
Tātad mans Civic ir 3 durvju zila metālika (Vivid blue).
Vtec šim modelim ieslēdzās pie 5600 apg./min, tas vēl nav izmēģināts, jo auto dzinējs nav iebraukts, tas ir jāiebrauc 2000 km neātrāk par 110 km/h un pārslēdzoties nevajadzētu pārkāpt 3500 apg./min robežu, cenšoties braukt saudzīgi pārslēdzos pie 3000 apg. min.
Auto ir diezgan ietilpīgs, neskatoties uz mazajiem gabarītiem. Aizmugurē sēdošie jūtās diezgan ērti, jo pa vidu starp priekšējiem sēdekļiem nav tās arkas grīdā, grīda ir pilnīgi taisna, tas palīdz sasēsties trim cilvēkiem, un sēdēšana ir diezgan ērta.
Atlokāmi priekšējie sēdēkļi ir abi, vienīgi, nešofera sēdeklim ir ķepa sāna, šofera beņķi atlocīt ir grūti(ielais pasažieri aizmugurē. ) Tas laikam ir paredzēts drošibas nolūkos, lai nekāptu pasažiesri pa šofera pusi.
Abos priekšējos sēdekļos sānu malā ir air bagi, kā arī airbagi atrodās stūrē un priekšējā panelī, kopā četri.
Paneļa apgaismojums ir maigi rozīgs naktī un dienā ciparnīcas ir baltas. (no 2001-2003 gada modelim tas ir tumši pelēks ar sarkanu apgaismojumu. )
Sēdeķļi ir sportiska tipa, diezgan cieti, bet ļoti ērti, tāda sajūta kad iesēdies, vienkārši ielīpi tajos, un liekas ka braucot kāds tevi stingri satvēris tur muguras sānu daļaā, pie lāpstiņām. Pagriezienā jūties dziezgan ērti. Tālā ceļa braucot mugura nenogurst, ja tiek pareizi pieregulēts sēdeklis.
Ātruma pārslēgs atrodās paneļa viduskonsolē, tieši zem automagnetolas, tas ir burtiski turpat blakām stūrei, un tas ir dikti parocīgi. Ja sākumā liekās nepierasti, tad pārsēžoties uz mašīnu kur ātrumpārslēgs atrodās lejā pie grīdas, roka pa paneli lēkā meklējot pārslēgu.
Stūre ir maza, bet parocīga, jo otrā pusē ir ) tipa ielocījumi kur turēties ar rokām, to nevar izstāstīt , to ir jājūt.
Auto tēmēts uz cilvēkiem no 18- 30 gadiem , sportiska tipa braucējiem. un garā jauniem cilvēkiem.
Runājot par piekari, tā ir stingra, bet mūsu ceļos sastopamām bedrēm lec sprigani pāri. var izjust ceļa grumbas un rīses, bet braukšana rada drošu sajūtu.
Stūres pastiptinātājs ir elektrohidroliskais, stūre ir vaļīgāka pie maza ātruma un kļūst cietāka pie ātrākas braukšānas, man sākumā bija grūti pierast, bet kad piešaujies, vadāmība ir diezgan precīza, un pats auto ir ļoti manevrētspējīgs.
Priekšā kur parasti atrodās ātrumkloķis, ir ar vāciņu aizbīdāms divu gļāžu turētājs, un nodalījums, bet šo visu statīvu var iebīdīt iekšā panelī, kur paverās liela platība līdz pat pašai grīdai kur stāvus var salikt vismaz 10(!!!) CD vākus, parastā biezuma CD vākos. (nu ļoti parocīga CD glabātuve tiem kas mēdz glabāt mazu cd kolekciju mašīnā. ) Un atvērtā stāvoklī, kad ir redami glāžu turētāji, var beigās ielikt kādus 2-3 CD vākus.
Cimdu nodalījums jeb bardačoks ir maziņš aizslēdzams, lai gan panelis ie liels , bardačokā nevar ielikt A4 lappu, tas izskaidrojams ar to ka tieši aiz šīs aizslēdzamās glabātuves atrodās ECU jeb dzinēja smadzenes.
Runājot vēl par patīkamām izmaiņām no iepriekšējā Civic, šim ir pie odometra iebūvēts infocentrs, kur tiek uzrādīta āra temperatūra, degvielas patēriņš, un trip km skaitītājs, kā arī kopējais auto km nobraukums.
Interesanti tas ka , ja piem. zem spidometra rāda kopējos nobrauktos km, un rārā mainās temperatūra(precīzi nezinu uz cik grādiem iespējams ka no + paliek - grādi celsijā) tas nomirgo trīs reizes parādot temperatūru, un pēc nobraukt 1 km, pārslēdzās atpakaļ un km rādījumu.
Ja ir ielēgts logu tīrītājs uz intervālu ieliekot atpakaļgaitā automātiski ieslēdzās aizmugurējā logu birstīte.
Lukturu apmazgātājs strādā ar diezgan lielu spiedienu, un par cik tas ņem logu mazgājamo šidrumu no kopējā tilpuma izple''sanās trauka, man jau MDL ieteica uzreiz uzlikt šī mazgātāja pārtraucējpogu, kas to atslēdz lai ekonomētu šo logu šķidrumu.
Tā parasti braucot mazgā logu , bet ja lukturi ir netīri ieslēdz pārtraucēju, un piespiež kā parasti priekšējo logu mazgāšanu, dzirdama dūkoņa, no priekšēja bampera izlien divi "mieti" un ar spiedienu nomazgā lukturus.
Ir salonā lukturu augstuma korekcija.
Degvielas vāciņš taisās no salona.
Riepas nāk uz parastiem diskiem ar dekoratīviem vākiem 195/60/ R15 Bridgesone Potenza riepas.
Braucot ir dzirdams tipiskais japāņu auto urkšķis, kas ir neuzmācīgs, nav dobja remus sporta trubas skaņa ;))
Zila krāsa ir drusku pērle tā dienā iz zilgana, mākslīgā apgaismojumā piem. iebraucot naktī uzpildīties statoilā tā ir tumši zila.
Pildu 98 degvielu, patēriņš pilsētā ir 6,7 l uz 100 km.
Pa šoseju ar 90 5l/100km un 110 gandrīz 6 l.
Ekonomiska un ar 1,6 dzinēju auto ir diezgan ņiprs.
Bagāžniekā nav pailnizmēra rezerves ritenis, bet plānā riepiņa- "banāns".
Ar auto esmu ļoti apmierināts.
Iespaidi:
+ neskatoties ka ir mazgabarīta auto salons ir plāšs
+ bagažniekā stāvus iegāja 4as vasaras riepas un vēl aizvērās bagažnieks
+ lai gan neiebraukts, bet jau diezgan atsaucīga sadarbība starp gāzes pedāli un dzinēju 5 robs no 50 uz 100 km/h no problem
+ beņķi cieti ar lielām sāna malām, bet diezgan ērti, pagriezienos neizkritīsi no beņķa
+ tā dēļ ka ātruma kloķis ir panelī, lejā ir aizsekts glāžu turētājs, to var smuki iebīdīt panelī, un tajā vietā izveidojās taisnstūrainas kaste līdz pašai grīdai, reāli liela miskaste visādiem papīriem u. t. t.
+ aizmugurē ir taisnā grīda (nav arkas starp priekšējiem beņķiem).
+ aizmugurē sēdēja cilvēks būdīgs augumā 1,80 un teica ka sēdēšana esot diezgan ērta varētu pat izturēt ar vienu piegājienu Rīga - Liepāja. (Vai atpakāļ braukt būtu ar mieru nezinu... )
+ Balti spidometri ar maigi sarkanīgu apgaismojumu (Ja zināt mazda 6 iftīgi apgaismojumu, tad šis ir maigi sarkanīgs).
+ vizuāli auto izskatās sportisks, ir spoilerīts un sliekšņi.
+ pēc ilgas braukšanas ar mammas volvo s80 nejūtos konfortā apzagts, auto ir negaidīti manevrētspējīgs.
+auto atgādina piesprādzēties ar interesantu pīkstienu 3 reizes ik pa 15 min.
- salonā ir tikai viena apgaismojuma lampiņa salonam tieši pa vidu, ja vajag lasīt karti vai citu kaut ko skatīties, gaisma sanāk no muguras kā rezultāta neko īpaši nevar saskatīt
- ja piesprādzējās dabūn drošības siksnu vilkt no diezgan neparocīgas vietas.. (to var arī piesaitīt kā plusu, jo tad var labi iemācīties kasīt muguru)
- par xenona lampām mdl motors paprasīja 700Ls (jo nevis lampas liekot bet type- R lukturus) atteicos
- par pagriezieniem spoguļos mdl motors teicās 250 ls jāmaksā un vecie spoguļi jaatdod viņiem.. pagriezieni kas ir spārnā degs kopā ar spoguļos esošajiem. (sākuma cena bija 370 Ls)
- panelis ir liels, bet cimdu nodalījumā nevar ielikt A4 formāta lappu.
Ne + ne -
Piekare cieta, bet pa bedrēm diezgan sprigana, nav assu sitienu, bet maigi stingra pārlekšana.
Lai gan tehniskā ir izieta mašīnā nav aptieciņas un trijstūra...
Raso ar migliņu aizmugurējie kā ari (tagad ievēroju ) priekšējie lukturi...
Itkā problēma atrisināta, ja rasos vēl divas nākamās nedēlas tikšu pie jauniem lukturiem... (MDL solīja mainīt nevis zieķēties ar silikoniem, tas reāli priecē, jo servisa attieksme pret klientu ir reāli pretīmnākoša salīdzinot ar citiem... )
Rezumē:
Pēc 3 mēnešu gaidīšanas esmu pilnībā ar auto apmierināts.
To nevar izstāstīt, ar to ir jābrauc!
īpāsu izmaiņu no iepriekšējā tāda paša civic nav:
Spidometrā iebūvēts odometrs, āras termometrs, patēriņa rādītājs(pārdevējs teica ka iepriekšējā tāds neesot bijis, saku tā pēc jo pats neesmu iepriekšējo skatījis... )Ārpusē citi lukturi, slieksnītis un tas arī viss, sudrabots panelis, agrāk viduskonsole bija melna.
Tādi ir mani iepaidi.
MDL serviss ir ļoti atsaucīgs un pretīmnākošs!
Dodu auto 8 *, jo mīnusu nav pārāk daudz, un tie nav tik būtiski.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vismaz pa retam šeit parādās arī kāds izsmeļošs apraksts
Vai nav pārņemusi sajūta, ka Bridgestone Potenza ir nežēlīgi skaļas riepas (it sevišķi pie pazemām t)? Laikam japāņu ražotāji šīs pa lēto dabon un apaun visus jaunos rumakus. Kā pāraujos no GY UG6 ziemenēm uz Potenza vasarenēm (215/45 R17) tā ievērojami pieaug braukšanas trobelis.
Patiesam priece ka a/m ipasnieks ir jedzigu tekstu ielicis un var izlobit galveno.
Labs!
paldies, labprat atbildeetu uz jautaajumiem, ja kaadam interesee
civic04@inbox.lv
Gasjs (06.04.2004 09:22):
Bridgestone Potenza 215/45 R17 nāk Type-R
Man uz parasto stāvēs 195/60/R15, kas nāca kopā ar auto.
Kāda tā galoša ir nemāku teikt,jo pagaidām mašīnai stāv virsū ziemas riepas. Ceru ka atšķirība nebūs, maz ticams vai tā būs skaļāka par ziemas riepu ;))
Bet es esmu Continental piekritējs, vasarā ar iepriekšējao auto braucu ar Continental Premium asimetriskajām riepām. Ja var atļauties reizi pa 2ām vai 3jām sezonām jaunas riepas iesaku nežmiegties ,bet iztērēt tos 54 ls par riepu. It sevišķi premium protektors ir ideāls lietus apstākļiem. Ir gadījies ar 100 km/h iepērties diezgan lielā plaņčkā, un tfu, tfu ,tfu jāsaka, riepas ir to vērtas.
Miinuss varētu būt grants un ščebjonkas ceļi, to viņa netur, auto burtiski peld pa tiem akmeņiem... bet ja brauc 90% pa asfaltu iesaku!
Labs raksts! Pēdējā laikā skatos pēc jaunas mašīnas, nu man ir par ko padomāt!
drakonss (07.04.2004 17:35):
gribēju uzsvert to ka vizuāli piecdurvniece neizskatās tik pievilcīgi kā trīsdurvniece,jo aizmugure ne tikai vizuāli bet arī reāli ir pavisma cita.
P.S. trešdien Rīgas centrā redzēju vēl vienu zilu civicu, tieši kā manējais ;))
Labs tev ir paterinjsh, paveicas! Man Carisma ir 13 litri pa pilsetu.
Nevaajsh komentaars... :))
nu labs vāāģis...kas attiecas uz gaismu salonā kartes skatīšanai utt. iesaku iepirkt 12voltu led apgaismojuma ierīces, var kaut vai pusgadu ar aķi salonu naktī gaismot, jāpiemeklē ar plato 30 grādu leņķi. meklē webcrawler.com, google.com LED - automotive lamps 12v Dc ( direct curent)
šonedēl biju uz jaudas stenda, dzinējam nekādas izmaiņas nav veiktas,tikai dikti saudzīgi iebraukts dzinējs.
tātad uz priekšējiem, velkošajiem riteņiem, jaudas stends uzrāda 84,3 kw jaudas tas ir reizinot ar koeficientu 1,36 iegūstam 114,6 zs pie 5630 apg.min.
tas ir vairāk nekā uzrāda tehnieskie dati, tabulā bija rakstīts 110 zirgi, rēķinot ka vēl pa vidu ir pārējās mehāniskās daļas kamēr jauda nonāko no dzinēja uz riteņiem.
ātrākais ko esmu atvilcis ir 18. iet satbili.
uz jaudas stenda uzrada v max 205 km/h ja pieskaita gaisa plusmu riepas kvalitaati u.t.t. uz ceļa max ātrums varētu būt aptuveni 195 -200.
uz doto brīdi nobraukums ir 5900 km, beidzot ir stabils degvielas patēriņš, pilsēta 6,8 - 7 litri uz 100 ārpus pilsētas 6,3 - 6,9 ar ātrumu līdz 120 km/h
šoseja ar nemainīgu 160 patēriņš 7,4.
dodot riktīgi virsū max patēriņš 8,2 l uz 100km
par dzinēja tuningu runājot pakonsultējoties ar rallistiem secināju ka tie kas sola uzliekot pliku konisko filtru jaudas pieaugumu līdz pat 7 zs ir pilnīgs sviest neticiet tam!
ja liek konisko gaisa filtru ar metāla trubu,kas cena varētu būt no 40 - 60 Ls ,labākā gadījumā iegūsiet jaudas pieaugumu max 3-4 zs.
tas ka dzinējs kļūs itkā jūtami atsaucīgāks patiesībā balstās uz to ka vienkārši dzinējs būs skaļāks. jo tie gaisa kambari kas stāv uz ieplūdi tur stāv lai slāpētu gaisa ieplūdes skaņu.
pieliekot klāt pazeminātas pretestības pēdējo bunduli iegūstam max 5 zs.
un tas viss izmaksātu aptuveni 100 ls.
par to visu var pārliecināties uz jaudas stenda izdrukām, lai tas nepārvērsots tādā tukšā muldēšanā.
tā dēl ,ja gadījumā finanses atļaus noteikti pēc šo dzinēja uzlabošanas likšu atkal auto uz jaudas stenda lai pārliecinātos vai ieguldot naudu koniskajā filtrā un sporta bundulī iegūstam bez skaņas arī reālu zirgspēku pieaugumu.
p.s. par cik daudz sanāk braukt ne tikai pa asfaltu, un tās rīgas ielas nav tik super gludas, tika uzstādīta alumīnija panna zem dzinēja. cena 120 ls ,darbu veica brāli šimkusi.
darbs izdarīts godam, un jau divas reizes esmu pārliecinājies par to ka panna tiešām saudzē karteri ;)
pēc pašu rallistu teiktā panna izrut 15 tonnu stipru sitienu.
uz šādu testu es gatavs neesmu, bet tādam mazam laukakmenim ir gadījies uzskriet.
panna ir zolīdi ielaista iekšā priekšējā bamperī, tā dēl to no priekšas nevar redzēt. un arī dzinējs saglabājās ilgāk tīrs ;)
Un cik tavs maīns tagad ēd to degvielu, man ir 2001 gada honda civic 1.6 litru, bet vidēji eed 8,2l, nezinu, bet liekas par daudz- varbuut kaada kaite?
Nav pa daudz, ja brauc vtecā, tad patēriņš var būt līdz pat 9,8 litri uz 100 km 98tā ;)
Vtec ieslēdzās pie 5450 sarkanajā nelaižu, bet līdz 6ooo RPM gan.
Hm.... tavam autinnam nav probleemas ar prieksejaa loga svishanu ciet???