Tātad SAAB 900 2.0T 8V 155zs, intercooler, el. logi, el, spoguļi, el. lūka, kruīza kontrole, manuālā kārba 5- durvju hečbeks tumši pelēka metālika.
Auto nopirku 1998. g. tikko atzītu no Vācijas. Vizuāli auto labs, toties bija jānomaina visi blīvslēgi, stūres mehānisms (300Ls), benzīnsūkņa relejs, izpūtējs u. c. oriģinālas detaļas. Remontējos gandrīz tikai E&S. Šo gadu laikā investēju ~2000Ls. Un ziniet nenožēloju. Neskaitot pirmo gadu, pārējos piecus tehnisko apskati vienmēr izgāju ar pirmo rezi. Nekur nemanija eļlas noplūdi. Neraugoties uz savu "pīlīgo" izskatu auto tiešām bija ļoti labs uz šosejas. Aerodinamiskā forma, samērā cietā piekare, kas burtiski piespieda auto pie zemes, stūres pastiprinātājs un superērti sēdekļi ļāva izbaudīt braukšanas prieku. Turklāt augstspiediena turbīna, kuras lielākās priekšrocības ir paātrinājumam no 60-120 km/h, ļāva bez stresa apdzīt pat 3-4 automašīnas rindā nenometot uz zemāku pārnesumu. Tiesa uz lauku ceļiem īpaši jau "veļasdēļa" nekāds lielais komforts nebija. Salons grabinājās un cietā piekare atgādināja, ka turbopīles aicinājums ir braukt pa gludu asfaltu. No otras puses nekādos dubļos vai neceļos pa šo laiku "neiesēdos" - vienmēr izbraucu ārā.
Otra sābiņa stihija ir ziema. Jaudīgā apsildes sistēma, laba stabilitāte uz ceļa kā arī garantija, ka motors pieleks pat pie - 30 C , padara šo auto ziemeļu platuma grādos pārāku par citiem .
Auto pirku, jo piesaistija 900tā unikālais dizains, tikai vēlāk es atklāju arī SAAB turbomotoru un aprīkojuma priekšrocības. SAAB 900 ir auto ar kuru es varu paust savu attieksmi, gaumi un individualitāti. Pīlīgais izskats, dažādi rādītāji uz paneļa, podziņas, liektais priekšējais stikls, aizdedzes atslēga pie ātrumkārbas pārslēga un galu galā uzraksts fasten belt - nenoliedzami atgādina, ka esat piesēdies pie lidmašinas stūres : ) It īpaši jau naktī kad visi rādītaji tiek smuki izgaismoti. SAAB 900 skaitās drošs auto masīvie bamperi, iestrādātie drošibas stieņi virsbūvē, lielie bleķi kā arī tāds it kā sīkums - lukturu tīrītāji, kas sliktā laikā būtiski uzlabo redzamību.
+ dizains
+ dzinējs, turbīna pat pie noskrējiena 400 000 km strādā labi
+ ritošā daļa izturīga
+ ziemā labs un uzticams
- bremzes, sevišķi suporti, kuriem ir konstruktīvais mīnuss atpakaļgaitā bremzējot noklakšķēt
- mehāniskā šprice, pat autorizētā servisā nevar normāli nodiagnosticēt
- tukšgaitas apgriezieni vājā vieta
- virsbūve nav cinkota. neskatoties uz zviedru bleķu lielo izturību mūsu "sāļas" ziemas izraisa koroziju.
Lietoju tikai sintētisko motoreļļu W5-40 ūn pārsvarā oriģinālās rezerves daļas no E&S.
Šopavasar pēc lielām pārdomām tomēr pārdevu savu turbopīli. Galvenais iemesls? Biju pārāk pieķēries savam auto, līdz ar to, lai uzturētu perfektā stāvoklī katru gadu ir jāinvestē lielas naudas un jātērē laiks. Lai gan močīt ar viņu tāpat vēl varētu vairākus gadus neskatoties uz 409 000 km noskrējienu : )
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu veciit, fanaats tu esi. Bet uz trakajiem turas pasaule- taapeec Respect!
nu ko apsveicu,jaacer ka jaunais iipashnieks arii tikpat labi iztureesies pret jauno ieguvumu.Taa jau ir SAAB taa ir diagnoze.
Veci visu cieņu Tev,bet žēl ka pārdevi no personīga piemēra saku ka vēlāk baigi kodīsi nagos ka pārdevi jo tas SAAB ir mīlestība uz mūžu.
Ta jau ir, ka zeel! Nekur jau prom no piileem neesmu aizgajis... nopirku 900i 2.1-16 91.g. Turbinas nav, nodoklis lielaks nu un nevaru pierast veel, vecais likaas miljaaks.
nu tad veelreiz apsveicu,manupraat pareizs solis,jo kaut arii autinjsh ir labs,tomeer vecums arii nav mazsvariigs,un ja auto ir braukshanai,tad labaak jaunaaks.
Shaados mirkljos svariigi ir nepadoties kaardinaajumam un nenopirkt 9000 vai 900to jaunaas paaudzes,taa teikt iztureet stilu.Priekaa,lai tad jaunais ieguvums kalpo ilgi un uzticami.
Sheareram! Nevis zukurzirnis, bet cukurzirnis. Piekrītu, ka gāze rullē ekonomijas ziņā, bet tā nerullē dinamikas ziņā. Un tas, ka atšķirības nav bullshits, un tas, ka ekonomija apt 50%, tas ar lai mierinātu sevi jo ja grib braukt tad vidēji tik un tā sanāk ap 40%. Un vārsti jau nepiedeg ar gāzi, tas nav iespējams, tie vienkārši izdeg. Un kad kāds tā riktīgi iebliež pakaļā, vēkl uziet gaisā...he, he...
ļoti labs un pamācošs stāsts, man ļoti patika.
Vēlu autoram neizsīkstošus finanšu kalnus, ko investēt savā saabā!!!