Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Subaru LEGACY 1995 - Lasītāju pieredze par saviem auto - iAuto
LEGACY 95. gads njemts tikko, vajadziigs info par pneimatisko piekari, jo shim taada ir - priekshas amortus var pumpeet ar roku, aimuguree citi, tipa, parasti amorti, bet salonaa poga automaatiskai vadiibai. Atradu, ka zem spaarna ir kompresors, un spiediena liinijas arii saglabaajushaas, iespeejams, daljeeji. Par izveeli - ljoti vienkaarshi, pirms shitaa nobraucu 6 gadus (laika zinjaa nevis sliktus cilv) , apm.120tuukst km, ar LEONI. Transmisijaa nomainiiju 1 stuures stabilizatora gumiju (virpota no tanku gumijas) + 2 sharniiri, ritoshai tas viss, bet bija parastas elektroprobleemas - 2 x generators, 1 no taam pats vainiigs, jo iedevu piepiipeet neatvienojot savu akum no savas el sist. = dabuuju cita auto primaaro starta straavu savaa elektriibaa. Tiktaal par LEONI, pie LEGACY izveeles 1) cenas kriteerijs; 2) izskats - shim kraasa zils+zaljsh+peleeks=tas viss metaalisks. SKATS NO LABAJIEM. 3) par teh pusi nez kaapeec stipri neuztr. bet juutu, ka driiz prasiisies peec HELP aizmugures amorti. TAUTA - KO DOMAAJAT
Meklē te:
http://www.subaru-faq.ru/catalog/catalog.php